Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4017 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mohamed 08-11-2021

Als je bij Coolblue bestelt, dan weet je dat de service en levering precies is zoals je verwacht.

Lotte 08-11-2021

Duidelijke en gebruikersvriendelijk website. Bij bestellen van artikelen ontvang ik altijd een mail met extra informatie over bijvoorbeeld de installatie. Ook word ik goed op de hoogte gehouden van de verzending en de daadwerkelijke levering aan huis. Erg prettig.

Jolanda 08-11-2021

Het product werd op de fiets geleverd, hoe leuk en duurzaam is dat. WErd wel in twee zakken geleverd wat weer niet nodig was, kon allemaal in 1 papieren zak, aandachtspuntje ;-).

M 08-11-2021

Fijn, snelle levering, goed verpakt. Alles zorgde ervoor dat het pakker zo snel mogelijk gebracht werd en ik ben er erg tevreden over

Lisa 08-11-2021

Snelle levering!

Levering was echter niet netjes, zat geen extra doos om de productdoos waardoor deze beschadigd binnen kwam. Gelukkig was het product zelf nog heel.

EricB 07-11-2021

Productinformatie is duidelijk, net als de informatie over levering. Er zijn genoeg statusupdates om de levering goed te volgen. Prijzen zijn goed: Coolblue is niet de goedkoopste maar zeker ook niet de duurste. Wat ik erg waardeer bij Coolblue is de grote groep gebruikers die productreviews schrijven die nuttig zijn. Kortom: bij Coolblue is het zorgeloos winkelen, wetend dat het product snel geleverd wordt.

Jan 07-11-2021

Coolblue heeft een duidelijke en overzichtelijke website en app. Hun communicatie is helder en levertijd goed.
Eén keer een defect product gehad en dit werd probleemloos opgelost en binnen no-time werd een nieuw product geleverd. Het ging hier een product met prijs eur 500. Ik vind hun top.

Patricia 07-11-2021

Makkelijk bestellen, snel bezorgd, 's avonds ook gratis en goed te zien waar de bezorger is via een app en je zag precies hoe laat die kwam.
Apparaat goed ingepakt en mooie aanbieding met extra coffeecups.

Ingrid van Winsen 07-11-2021

Fijne winkel, vriendelijk personeel, goede service en een overzichtelijke website met de mogelijkheid om meteen producten te vergelijken. Een snelle levering van de bestelling.

JBr 07-11-2021

Coolblue is voor mij al veel jaren mijn meest vertrouwde en favoriete bedrijf waar ik online mijn witgoed apparatuur en tv en computer apparatuur koop.

De site is zeer duidelijk, groot assortiment en scherpe prijzen.

Klantenservice en de bezorgers zijn vriendelijk, afspraak en service zijn top en daarbij zeer behulpzaam. Voor mij is het Oranje/Blauw zeer vertrouwd.

Johans 07-11-2021

Product als omschreven, fijne website. Bij afhalen vriendelijk geholpen en een goede uitleg over eventueel omruilen.

Robin Oppenhuizen 07-11-2021

Altijd goeie service via de whatsapp lijn altijd goed bereikbaar. Werkt een product niet kreeg gewoon nieuwe opgestuurd. Bestel altijd bij Coolblue dit mede door service. Adviseer ook altijd vrienden om hier te bestellen volgende dag in huis is zeker correct. Mede met mijn ps5 op zondag betaald Maandag in huis.

LD 07-11-2021

Snelle levering, ook indien er laat besteld wordt. Na levering van product aanvullende mail gehad met tips voor het gebruik van het product.

Wies 07-11-2021

Bevestigingsemails waren duidelijk, erg leuk dat je in 'wachttherapie' kon gaan ;) op de dag van levering belde de chauffeur over de verwachtte aankomsttijd, erg netjes.

Eddy 07-11-2021

Of het nu garantie en retourneren is of een aankoop , ze doen hun uiterste best om het goed op te lossen.
Veel bedrijven streven naar een 9+ ervaring maar willen dit bereiken met minder en minder personeel.
Liefst jonge mensen die nog niet volledig kennis van zaken hebben en goedkoop zijn .
Dit merk je overal maar ik vind Coolblue een keurige zaak die wat mij betreft een 9+ stempel verdient 👍

Michel 07-11-2021

Pas nadat ik had besteld (en betaald) kreeg ik de melding dat de bezorger zelf zou tekenen voor ontvangst van mijn bestelling!
Dit zogenaamd vanwege de mogelijke covid besmetting!
Ik vind het belachelijk dat een bedrijf de hooghartigheid durft te hebben om te bepalen voor wat het beste voor mij is!

Ik ben een weldenkend mens dat zelf kan en zal beslissen wat ik wil en hoe ik het wil.

Bovendien is mijn order een rechtsgeldige overeenkomst die door coolbleu (zonder mijn instemming of ook maar kennisgeving) eenzijdig is gewijzigd!

Willy Troost 07-11-2021

Duidelijk webdesign, makkelijk te bestellen en zeker niet duur. Levering kan op afspraak en tevens ook in de avonduren. Zeer Snelle levering. Zeer tevreden pver Coolbleu

Rit 07-11-2021

Vanwege de drukte iets vertraging in de levering, maar ik werd keurig op de hoogte gehouden wanneer mijn pakket geleverd werd. Ben ook zeer content met de Google nest producten.

Maria 06-11-2021

Snelle regeling met het kopen van een telefoon. Echter de avondbezorging door Budbee ging helemaal fout: zogenaamde bezorging maar geen pakje met telefoon was geleverd! Dezelfde avond na lange wachttijd de klantenservice van Coolblue gebeld, die alles in werk stelde om telefoon te vinden. Moest tenslotte opnieuw groot geldbedrag overmaken, met de garantie dat eerste betaling na onderzoek terug betaald zou worden, waarbij de klantenservice alles geregeld had om de volgende dag toch mijn 2e bestelde telefoon via PostNL in handen te krijgen.
Snap alleen niet dat Courierbedrijf Budbee in beeld blijft als je de slechte recensies over hen leest!!

Jelle 06-11-2021

Heel snelle levering, ook bij vorige aankopen en producten werken verder prima

Gerard 06-11-2021

Prima ontvangst en begeleiding nieuwe IPad bij mederwerker Coolblue Groningen
Hij nam echt de tijd voor mij als klant

Anton 06-11-2021

Geweldig hoe je constant op de hoogte wordt gehouden wanneer het product wordt bezorgd.

Zowel als zakelijke, als particuliete klant is dit de beste winkel om zaken mee te doen!

margreet 06-11-2021

snelle levering, wasmachine aan sluiten op zolder , vriendelijke bezorgers.

Chris 06-11-2021

Je kan heerlijk snel genieten van je product aangezien het zo snel verzonden wordt!
Je hebt goede informatie bij de producten staan dus je weet wat je koopt zeg maar.
Kortom ik kom vaker bestellen 😊

Josta 06-11-2021

Altijd helder in keuzes, goed in communicatie, op tijd afgeleverd. Altijd mijn eerste keus bij bestellen