Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4048 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

LJ 22-11-2021

Goede website lekker duidelijk lekker snelle levering en leuke mails over tips voor jouw product.
Gewoon TOP

Gerard Egbers 22-11-2021

snelle levering super en de beschrijvingen van het product klopt met wat je krijgt

Annemiek 22-11-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site, waarbij je zelfs een tijdslot voor de bezorging van 2 uur kunt kiezen. Je wordt een kwartier voor bezorging ook nog gebeld door de bezorgers.
Nette vriendelijke bezorgers, top!

Muisje 22-11-2021

Coolblue levert snel en vanuit eigen winkel, niet via andere bedrijven zoals Bol.com. Meerdere apparaten besteld in het verleden met goede levering en service.

A.J. 22-11-2021

Vriendelijke bezorging en levering volgens afspraak en tijdstip.
De chauffeurs namen, naast de ingeleverde koelkast, ook nog een vrieskastje retour mee.
Fijn; nu hoeven wij geen ritje meer naar de Gemeentestort te rijden.

Maaike 22-11-2021

Ik had iets besteld en dat zou afgelopen zaterdag worden geleverd.
Ik heb netjes mijn voorkeuren aangegeven in Budbee en nu krijg ik opeens een mail dat ik mijn geld terugkrijg.
Ik wil het product nog steeds, heb niks ontvangen en heb niks geretourneerd...

Lonn 22-11-2021

Snelle levering, duidelijke site, korting van werkgever via deze site. Vorige week vrijdag twee producten besteld. Deze kwamen zaterdag precies binnen het genoemde tijdsslot binnen. Update per mail.

Andreas 22-11-2021

Prijs goed en de service erg goed… Wij hadden de wasmachine kapot en hebben vrijdag een nieuwe besteld en gelijk de dag erop geleverd! We kregen netjes 30 min van te voren een belletje met de tijd waarop de bezorgers er waren! Verder hebben de mannen de oude wasmachine meegenomen . En de nieuwe neergezet en aangesloten ( €20 extra ) maar dat vond ik het zeker waard ,geen afval en geen gezeur!

Michael 22-11-2021

Ik ben al klant sinds het PDAshop heette en heb sindsdien voor duizenden euro's aan apparatuur gekocht. Game consoles, tv's, vaatwasser, oven, koptelefoons, smartphones, noem maar op. Slechts 1 keer liep het niet goed omdat de vaatwasser toch niet bleek te passen. Dit is dezelfde dag opgelost, kreeg een duurder exemplaar voor hetzelfde geld en alles werd geïnstalleerd. Echt een super bedrijf. Ben er heel erg blij mee!

Henk 22-11-2021

Altijd alles super geregeld nooit geen gezeur als er iets niet goed is dus ook een top service 👍

Robert 22-11-2021

Erg tevreden over de werkwijze van Coolblue. Het bestellen ging eenvoudig. De communicatie nadien was duidelijk en alles verliep zoals vermeldt. Zeker een aanrader om een aankoop te doen.

TS88 22-11-2021

Duidelijke foto's, snelle verzending en goede communicatie! Als je iets snel nodig hebt moet je bij Coolblue zijn.

Oscar 22-11-2021

Natuurlijk uitstekende service, een prima product, en ik weet dat als er iets mis is ik altijd bij Coolblue kan aankloppen. Helemaal toppie!

Sandra 22-11-2021

goede levering, prima service. top zaak! Cool blue is echt een winkel waar je van op aan kan!

Ron van Hirtum 22-11-2021

Het gaat allemaal eeg gemakkelijk, webshop is goed ingericht waardoor je makkelijk kunt kiezen en bestelling kunt afronden, levering is ook een fluitje van een cent.

niet voor herhaling vatbaar 22-11-2021

Ipad bestelt bij Coolblue ivm de inruilservice van mijn oude ipad. Er zouden duidelijke instructies bij de nieuwe Ipad zitten omtrent de inruil. Niet dus.... 50 min in de wacht bij de klantenservice. Excuus mevrouw, we sturen u het per email toe binnen 1 dag..... 3 dagen later nog altijd geen mail ontvangen. Niet voor herhaling vatbaar

Maarten 22-11-2021

's Avonds besteld, de volgende ochtend vroeg het juiste artikel, gekozen uit een enorme keuze.

Wil van Wetering 22-11-2021

Product op voorraad en snel bezorgd! Product voldoet aan de eisen en ziet er fraai uit!

EJ 22-11-2021

De levering ging ism/via een derde partij, het proces van levering werd keurig gecommuniceerd zowel door coolblue als de derde partij, ze plempen het artikel zeker niet zomaar voor je deur of bij de buren, zeer transparant.

N. Maas 21-11-2021

Snelle verzending en duidelijke informatie voorziening. Plus erg fijn een handleiding voor installatie

Rik 21-11-2021

Goede website, correcte levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel- en leveringsproces t/m de tijd van levering op het uur nauwkeurig.

Nicole 21-11-2021

Goede prijs en wel voldaan aan de belofte van levering de volgende dag. Dit in tegenstelling van de concurrent.

Wilma 21-11-2021

duidelijke uitleg, snelle, nette aflevering,
product komt overeen met beschrijving op site

Jeroen 21-11-2021

Heel goed. Ik had veel Philips Hue producten besteld. Twee dagen later ging de black friday week / korting in. Daardoor werd het ineens €130,- goedkoper. Mailtje gestuurd dag later werd ik gebeld. Verschil word binnen 3 dagen terug gestort. Top!

Aad Hagemeijer 21-11-2021

Nette shop met klantgericht personeel. Worden snel en professioneel geïnformeerd.