Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3846 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nioesl 14-02-2022

Erg blij met de complete ervaring. Van zoeken en filteren op de website tot aan de bezorging toe is alles erg goed uitgedacht. Groot plezier om hier te bestellen.

Laurens 14-02-2022

Punctualiteit en vriendelijkheid installateurs die je niet onnodig een dag laten wachten

René 14-02-2022

Somfy brandmelder deze was zeer makkelijk te koppelen aan mijn app.
Goede uitleg.

Symon 14-02-2022

Erg tevreden over zowel de service dan wel het gemak van Coolblue, de TV bestellen was erg simpel en snel. Coolblue bied heldere transparantie wanneer het product zou worden afgeleverd.

De dag van bezorging zijn er keurig 2 SMSjes gestuurd dat de “TV bus” van Coolblue onderweg was, en 15 minuten voor de bezorging gebeld.

Uiterst tevreden over de prijs, kwaliteit, service en het gemak!

Lodewijk 14-02-2022

goede en deskundige service, na een eerder telefonisch advies heeft de omruil van de monitor probleemloos plaatsgevonden.

Paul 14-02-2022

Coolblue heeft de beste, en eerlijke, informatie op de site om een goede keuze te kunnen maken. Prijzen zijn over het algemeen competitief. Voorraad is goed, en logistiek is erg goed geregeld.

Johny van den Hoven 14-02-2022

Artikel was niet op voorraad, kreeg keurig een mail dat artikel niet op voorraad was.
Zodra artikel weer op voorraad was zouden ze het versturen.
Het artikel was weer op voorraad en Cool Blue heeft het netjes verstuurd.
Weer een mail dat het pakket was aangeboden aan Post Nl
Alles netjes ontvangen.

Mauricio Uquillas 14-02-2022

Good quality, good variety, good price, good delivery services.
Payment method is good too.

Isabella van den Heuvel- van Veen 14-02-2022

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering, goede kwaliteit prijs verhouding.

HeJaTi 14-02-2022

Krankzinnig grote OVERDOOS voor een kruimelzuiger.
Papier en karton verspilling

stefan 14-02-2022

Bij de bevestiging van de bestelling bleek er geen mogelijkheid te zijn om deze aan te passen naar een ander adres of moment.

Toen de bezorger belde was er niemand aanwezig ( bedriifweekendsluiting). Bezorger vroeg of ik zelf ook in amstelveen woonde, omdat dat het geval is stelde hij voor om het pakket thuis langs te brengen.

dat geeft wel een glimlach.. wat een service !

Mark 14-02-2022

Coolblue heeft een duidelijke en overzichtelijke website en prijs/kwaliteit verhouding is goed. Tevreden over de snelle bezorging en service bij het naar boven brengen van het bureau. Vriendelijke bezorgers.
Producten zijn conform verwachting en zoals op website gepresenteerd.

Wim 13-02-2022

Ik heb voor coolblue gekozen vor de prijs en (snelle) service, dit was een ervaring uit het verleden, ze hebben het deze keer ook weer meer dan waar gemaakt!!

Maarten 13-02-2022

Tot nu toe heb ik van coolblue altijd een goede prijs en een goede service, waarbij een goed en tevreden gevoel bij mij als klant duidelijk voorop blijkt te staan bij de verschillende medewerkers. Hier kan ik alleen maar blij van worden.

Doy 13-02-2022

Snelle levering, 's avonds besteld, volgende dag in huis, prima prijs vergelijkbaar met vele andere winkels, goed product.

Donny 13-02-2022

Snelle levering, goede service en mooie prijzen. Kortom, kan haast niet beter.

Amer shalash 13-02-2022

Meer dan geweldig, uitstekende afhandeling, snelle levering en productgarantie❤

Sander 13-02-2022

Snelle en duidelijke webshop. De informatie van artikelen is nuttig en helpt in het maken van een keuze.
Support is makkelijk bereikbaar en afhandeling is vlot.
Al met al een prettige en zorgeloze ervaring.

Tessa 13-02-2022

Ik bestel graag bij Coolblue. Ze hebben een uitgebreid assortiment, duidelijke zoekfunctie, goed advies en een supersnelle levering. Onverwacht was ik niet thuis op het moment van bezorgen en toen belde de bezorger om te vragen of hij het pakketje door de brievenbus mocht doen. Echt een topper!

Chantal 13-02-2022

Super fijne website met een hoop review waardoor je goed kan vergelijken.
Snelle levering van een goed product

Geert 13-02-2022

Fijne website met uitstekende zoekmogelijkheden en uitleg. Snelle levering door een vriendelijke en behulpzame chauffeur. Binnen een dag had ik een nieuwe wasdroger en was de oude meegenomen.

Paul 13-02-2022

Ik heb al een paar keer wat besteld bij Coolblue en ben elke keer weer blij verast door de snelle levering en goede service.
De grappige bijlages ed hoeven van mij niet persé maar ontlokken mij toch vaak een glimlach wat denk ik ook de bedoeling is.
Al met al is het prettig online winkelen bij coolblue

Henk 13-02-2022

Ik vind het helemaal top dat de bestelling met de fiets wordt gebracht. Alleen daar om al zou ik bestellen :-)

Eef 13-02-2022

Prettige en snelle service, bezorging per fiets. Uitgebreid op de hoogte gehouden over de bezorging en duidelijke berichtgeving.

Michael 13-02-2022

Het is precies wat je verwacht van een bestelling. wordt geleverd wanneer het vermeld word en goede communicatie voor de status van het pakketje.