Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elisabrth 12-01-2022

Coolblue is erg overzichtelijk en het is niet te ingewikkeld ingedeeld. Ik heb mijn AirPods snel ontvangen en ze zijn top! Altijd goeie service

A.J. 12-01-2022

zovele malen beter dan de concurrentie. Bestel hier al jaar en dag en nooit geen problemen gehad. Vooral de klantenservice maakt het verschil

Koert 12-01-2022

Coolblue heeft uitstekende informatie voorziening online en een fantastische klantenservice. Meestal is de vraag al beantwoorden voordat ik hem kan stellen, maar als er iets is wordt je uitstekend geholpen.

Danny 12-01-2022

Juiste kennis wanneer nodig, stevige verpakking en mocht er iets zijn, staan ze klaar om te helpen.

Jotodd 12-01-2022

Zoldertrap was beschadigd - geen kunststof voet op poot. Coolblue wilde het niet ophalen en wilde dat ik het naar een postpunt bracht (25kg). Kon ook post.nl niet bereiken om wat te regelen (coolblue nam ook de telefoon niet op). Coolblue medewerker via messenger ook niet bepaald behulpzaam. Vanwege tijdsnood heb ik besloten om de trap te houden en zelf betalen voor nieuwe voeten.

Wouter 12-01-2022

Coolblue heeft mij goed geholpen. Naast de snelle service hielden ze mij ook tussentijds op de hoogte over de voortgang van de levering. Daarnaast wordt ik erg blij dat kleine pakketjes met de fiets worden bezorgd, zodat er een beetje om het milieu / de leefomgeving wordt gegeven!

Jan Nijkamp 12-01-2022

Mooie website, waarop alle producten overzichtelijk te bekijken zijn en met voldoende product omschrijving. Wat ik vaak gebruik is de mogelijkheid om producten te vergelijken. Echt handig.
Natuurlijk is de prijstelling ook van belang en dat was hier het geval.

Frank 12-01-2022

Heel ruim assortiment, uitstekende productuitleg, scherpe prijzen, snelle leverservice

Natascha 12-01-2022

Het staat duidelijk op de site aangegeven

Als je hulp nodig hebt, kan je ze bellen of online bereiken

De levering is onwijs snel en netjes

Het assortiment is groot

WEGE 12-01-2022

voorraad producten worden ==niet== geleverd, niet morgen
niet overmorgen en
misschien wel nooit.
status van mijn opdracht = product wordt verpakt = al 5 dagen lang.,.!
alles voor geen glimlach

verkeerd geleverde artikelen 12-01-2022

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, maar dan??
Als je een bestelling doet, krijg je dan ook wat je besteld hebt??
Wij hebben een Samsung 55 inch QLED tv besteld en na 5 dagen wordt er een 50 inch tv bezorgd (hebben wij niet om gevraagd)
Ook hebben wij een Siemens koffieautomaat besteld, en wat krijgen wij een Gamestoel (niet besteld).

Voorheen hadden zij een goede service, maar nu??? Heb je pech gehad als je wat besteld hebt.
De service is aanzienlijk teruggelopen.

Elke 12-01-2022

Duidelijke site, scherpe prijs en snelle levering, zelfs op zondag.
Vooraf was duidelijk welke dag het pakket geleverd zou worden en dat is ook gebeurd.

goska 12-01-2022

het snel en het makelijk kan bestelen alle producten wat is nodig en snel ontvangen voor adres.jullie web is duidelijk.dat is niet erste keer dat iets bestelen en elke keer is het zelfde...makelijk

Imke 12-01-2022

Op donderdag besteld, vrijdagochtend geleverd!
Bezorgers waren vriendelijk en vlot.
Product is helemaal naar wens.
Wij zijn zeer tevreden, geen op- of aanmerkingen.

Prima product, prima service! 12-01-2022

Snelle bezorging zoals beloofd. Broodrooster is perfect, (wel wat groot) roostert egaal en het is heel fijn dat er dikkere sneden brood in passen. En als je even snel 4 boterhammen wil roosteren is dat ook geen probleem.

Brenda Bleumink 12-01-2022

Prima service. Nieuwe wasmachine naar 2e verdieping gebracht, oude naar beneden getild. Machine netjes aangesloten. Uurtje eerder dan geplande tijf, telefoontje vooraf.

Guido 12-01-2022

Goede en duidelijke site
Service is boven gemiddeld goed
En bestelling wordt de volgende dag geleverd

Chris 11-01-2022

Scherp geprijsd, levering volgens afspraak, produkt absoluut naar wens.
In het verleden vaker besteld via COOLBLUE, ook toen alles naar wens

Mb 11-01-2022

Ik heb een 2de kans machine gekocht. Volgens de beschrijving een deuk aan de voorkant en wat lakschade. Vind ik niet belangrijk, als hij maar wast.
Wasmachine komt, blijkt er ook een scheur rond de knop in het bedieningspaneel te zitten. Nou oke, als hij t maar doet. Zet 'm aan, zo lek als een mandje. Direct contact opgenomen. Reparatieverzoek neergelegd bij de fabrikant. Die kunnen pas over 2 weken. Dus voorlopig kan ik niet wassen omdat er alleen aan de buitenkant wordt gekeken wat er is en niet aan de binnenkant.

Jp van leeuwen 11-01-2022

Erg overzichtelijke website product direct gevonden en zelfs vergelijkbare producten besteld en volgende dag al geleverd.

Linda 11-01-2022

Ik wilde een staafmixer bestellen maar was helaas uitverkocht, mijn mail opgegeven zodat ik een email kreeg wanneer deze weer op voorraad is. Kreeg de volgende dag al een mailtje en kom hem bestellen, was de volgende dag keurig op tijd geleverd. Erg tevreden mee!

Mark 11-01-2022

Prima en duidelijke website, en het product was snel besteld! Alleen helaas al voor de 2e keer drie dagen moeten wachten op een product wat besteld is bij Coolblue. Terwijl er aangegeven staat voor 23:59 besteld, morgen in huis.

Dennis 11-01-2022

Site is erg duidelijk en je kan er alles snel vinden. De levering is next level goed.

Thijs 11-01-2022

Hebben daar een thuiswerk budget gekregen, echt perfect geregeld. Geen declaraties, hetzelfde weekend kostenloos zelfs op zondag nog geleverd. TOP!

Erik 11-01-2022

Vanaf het zoeken naar een product tot het leveren is het hele proces simpel, snel en overzichtelijk. Dit maakt het er fijn om bij Coolblue te bestellen.