Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Wietske 05-06-2021

Overzichtelijke site, snelle en nette bezorging. Hoe het artikel bevalt weet ik nog niet

Nico 05-06-2021

Prima apparaat, voldoet aan aan onze wensen en we hopen er lang plezier van te hebben.

vic 05-06-2021

zeer aardige medewerkers helpen snel en goed , ook als er iets stuk gaat snelle reactie en super oplossingen betaal liever iets meer en heb goede service ga zo door

Jenneke 05-06-2021

Waarom gekozen voor coolblue??? Niet zo moeilijk toch. Geweldige ruime keuze. Prettige communicatie. Top wat de snelle en zelf te bepalen levering betreft. Vriendelijke bezorgers, die ook eventjes het een en ander uitleggen qua service. Ik raad coolblue iedereen aan

Maarten 05-06-2021

Snel en goed. Altijd leuk zo'n tweede kans, leuke prijs en meestal als nieuw.

Ine 05-06-2021

Korte lijnen: overzichtelijke bestelpagina, supersnelle levering. Hier werkt PostNL prima

Kees Schijf 05-06-2021

Alles zoals afgesproken, dat komt niet vaak meer voor. Keurige behulpzame medewerker, ook dat is nogal zeldzaam. Kortom erg tevreden

Bernadet 05-06-2021

De site is gebruiksvriendelijk, de levering is snel en uiterst klantvriendelijk. Ik was nog niet thuis, maar dan wordt er meteen even telefonisch contact opgenomen en afgesproken waar het pakketje afgeleverd of neergelegd kan worden. De bezorging met de bakfiets vind ik ook helemaal van deze tijd en de reclames op tv zijn natuurlijk echt leuk!

Dennis 05-06-2021

Super winkel houden zich aan de afspraken. Altijd netjes geleverd . En bij vragen of problemen een top service .

Madeleine 05-06-2021

Duidelijke omschrijving over de producten. Ook helpt daarbij de revieuws van andere klanten. Zo fijn dat het lekker transparant is.

Anouk 05-06-2021

Snelle service, ze bellen een kwartier van te voren en komen op de afgesproken tijd. Goede kwaliteit! Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop!!

paul 05-06-2021

ik heb natuurlijk van vrienden en media gehoord dat coolblue een goede zaak is
mijn verwachting was dus hoog en ze hebben het waargemaakt de bezorgtijden klopten, bezorging met milieu vriendelijke fiets koerier mail met gebruiksaanwijzing van ta voren ontvangen zo kon ik gelijk aan de slag

John 05-06-2021

Coolblue is vertrouwd en correct met leveren. En als er dan toch problemen voorkomen dan gaan ze direct aan de slag om het op te lossen. De site is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. En zeker niet onbelangrijk is dat de prijs scherp is! Ik maak al jaren gebruik van Coolblue en zal dit nog zeker jaren blijven doen. Voelt goed en je kan zonder zorgen hier te bestellen. Blijf zo doorgaan COOLBLUE!

angelique 05-06-2021

Op donderdag 3 juni een tv+soundbar gekocht. Deze met bezorging op 5 juni gezet. keurig gezegd we komen 5 juni voor 5 uur krijgt u bericht in welk tijdvak. Op 5 juni niets. 9.00 klantsenservice gebeld. Zonder enig bericht krijg ik te horen dat ze maandag komen. Wat een slechte service, nu 2 dagen geen tv, de mijne al verkocht. Wat een super slechte service!

Piet 05-06-2021

Prima shop, goede prijs/kwaliteit verhouding en een goede en snelle service

Sandra R 05-06-2021

Ik kies altijd graag voor Coolblue. De winkels zijn rustgevend en overzichtelijke ingericht. Het “bonnetje trekken” systeem werkt ook erg fijn. Je hoeft niet op jacht naar een verkoper. Gewoon geduldig je beurt afwachten terwijl je nog even door de winkel struint. Service is altijd goed. Zowel in de winkel als achteraf bij eventuele klachten/problemen. De website is ook overzichtelijk met duidelijke productomschrijvingen, voor- en nadelen, recensies en alternatieve of tips voor accessoires.

Marja Veenma 05-06-2021

Op 28 april melding gedaan van kapotte koelkast in garantie periode.
Na meerdere telefoontjes uiteindelijk een reparateur op bezoek , het onderdeel wat vervangen moest worden had dhr niet bij zich.
Er zou spoedig een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Vandaag 6 juni na meerdere telefoontjes en mailcontact nog steeds geen duidelijkheid.
Voor mij nooit geen Cool Blue meer.

Morteza 05-06-2021

Ik vind Coolblue 1 van de beste ik had binnen dag mijn betaling binnen ze zijn altijd bereikbaar

Sjoerd 05-06-2021

Televisie besteld die niet geleverd werd op afgesproken datum. Na twee keer bellen nog steeds niet geleverd en geen oplossing geboden. Slechte service van een bedrijf dat trots is op zijn goede klantenservice

Marcel Smit 04-06-2021

Alles prefect in orde, beleefde bezorger, product in orde. Wat wil men nog meer?

Wilco 04-06-2021

Artikel was goed vindbaar, voorzien van goede specificaties en eerlijke plussen en minnen. Snelle bezorging, duidelijk tijdsblok en 15 minuten van tevoren als extra service een sms'je dat de bezorger er aan komt!

Ina 04-06-2021

Goed te vinden en filteren wat ik zocht. Vooral goed filter mogelijkheden bij zoeken.

Hilde 04-06-2021

Een tijd terug hier een iPad besteld. Was iets duurder dan bij de concurrent, maar altijd tevreden over de service. Dus toch bij coolblue besteld. Een paar maanden geleden was er schade aan de iPad. Telefonisch werd aangeraden om de iPad op te sturen voor onderzoek naar de schade. Een week geleden werden we gebeld dat de schade onder gebruikersschade valt. Dit kon coolblue repareren voor ruim €700 euro. Toen we aangaven dat we dat niet wilde doen en dat de iPad dan retour mocht komen in de huidige staat, werden we geconfronteerd met onderzoekskosten a €39,95 waar van tevoren met geen woord over is gerept. Inmiddels zijn er bijna 2 maanden verder en nog steeds hebben we de iPad niet terug. Als je belt wordt de schuld afgeschoven op PostNL en wordt er geen enkele coulance aangeboden. Service is niet meer wat het geweest is.

Akam 04-06-2021

Ik heb het product wat ik zocht, een goede handtacker, gekocht bij Coolblue omdat het daar een korte levertijd en een nette prijs had. Daarnaast was de levering ook nog milieuvriendelijk met een elektrische fiets.

Hilda 04-06-2021

Ik heb voor het eerst wat besteld en alles verliep naar wens. Ik ben zeer tevreden