Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Joost 11-09-2021

Blij met coolblue !
Duidelijke en kundige site , snelle levering
Top bedrijf

Marcello 11-09-2021

Duidelijke website en keuzehulp bij de producten en vergelijkingshulp tussen modellen. Goed overzicht van specificaties en best scherpe prijzen. Online winkel komt betrouwbaar over.

Jan 11-09-2021

Bij Coolblue ben je zeker van je bestelling. Snelle levering, duidelijke communicatie en geen gezeur als er een keer wat retour moet. Wij zijn tevreden met CB!

Peter 11-09-2021

Er is heel veel keuze, maar gelukkig kun je de verschillende producten en typen op de website goed met elkaar vergelijken om tot een goede keuze te komen.

Kees 11-09-2021

Goed produkt voor een prima prijs en ook lekker snel thuisbezorgd in een goede stevige verpakking.

Silvia 11-09-2021

Goede info op de site over mijn wasmachine. Zeer duidelijke uitleg over de levering.
En de levering op zichzelf was helemaal top-!
Zeer beleefde en vriendelijke jongens en goede service!

Henk Mensink 11-09-2021

altijd correcte en snelle levering, goede en uitgebreide gebruiksinformatie, aardige mensen, en ze hebben dino Trix van Naturalis gesponsord.

Bert 11-09-2021

Een half jaar geleden gaf onze Miele wasmachine het op. Midden in coronatijd. Normaal zouden we naar een winkel gaan voor een kijk en vergelijk en daar de wasmachine kopen. Nu was online kopen de enige manier om te kopen. Kopen via internet was voor ons ondenkbaar. Coolblue bleek echter een schot in de roos.
Duidelijke web site, goede informatie, gemakkelijk bestellen goede informatie over het afleveren, vriendelijke bezorgers die het apparaat installeerden.
Vorige week gaf de wasdroger het op. We hebben geen moment getwijfeld en hebben direct weer besteld bij Coolblue. En ook nu weer fantastisch.

GJ 10-09-2021

Duidelijke product omschrijving en scherpe foto's van het product. Zo kon ik een goede keuze maken uit het assortiment.

Humphry 10-09-2021

Heb al vaker bij CoolBlue besteld. De website was helder, en de gevraagde spullen kwamen ook volgens afspraak aan.

Frans 10-09-2021

Je weet dankzij telefonisch contact precies wanneer je thuis moet zijn voor een pakket. Erg handig.
Ook snelle en nette levering.

Inge Polhuijs 10-09-2021

Ja, waarom zou ik geen 10 geven? Zelf zou ik het niet beter kunnen doen! Heb al meerdere dingen aangeschaft via Coolblue en nooit iets aan te merken gehad. Wat me zelfs bijgebleven is, is dat ik een aantal jaar geleden telefonisch advies had gevraagd over een aan te schaffen kabel en daar kreeg ik vervolgens een kaartje over in de brievenbus, of alles gelukt was. Echt heel goed bezig! Houden zo!!

Herma 10-09-2021

Wijze van bestellen van is gebruiksvriendelijk, levering conform track en trace klopte tot op de minuut en product was ook precies wat we besteld hebben.

Hannah van Litsenburg 10-09-2021

De website is goed ingedeeld en het is mogelijk om te selecteren op keuzegebieden. De levering is meer dan snel, zelfs op zondag! dat hoeft van mij helemaal niet, maar het was wél fijn. Een boerderij zonder stofzuiger is tamelijk ellendig namelijk..

Cents 10-09-2021

Gewoon goed Komt de afspraken na enleveren op tijd ik hoop dat het in de toekomst op dezelfde voet zo doorgaat

hans 10-09-2021

maandag tv besteld,dinsdag in huis mooi niet verkeerde maat,woensdag juiste maat maar zaten geen schroeven bij om de voet te monteren dus tv retour.
klantenservice 2 maal gebeld maar na 15 minuten in de wacht word de verbinding verbroken. donderdag weer tv zonder schroeven zelf geregeld en i.v.m drukte zou zaterdag alles na 17 mailtjes heen en weer eindelijk de tv aangezet worden.
oh ja na 9 dagen een kaartje van coolblue ,ze vonden het erg vervelend allemaal.volgende aankoop toch maar weer naar bcc.
Officiele reactie van Coolblue 21-09-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat een ontzettend vervelende situatie, dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Wij maken deze situatie bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Coolblue

Huib 10-09-2021

Via Twitter om advies gevraagd bij de aankoop van een espressoapparaat. Ik kreeg (pas) na 5 uur een reactie, en dat is eigenlijk het enige minpuntje. Inhoudelijk was de reactie uitermate vriendelijk, uitgebreid en deskundig. Zelfs dusdanig dat gedurende het Twitter-contact de Coolblue-medewerker de bestelling voor mij in orde heeft gemaakt en de volgende dag was ik een espressoapparaat rijker. Geweldig, compliment Coolblue!

Sweetpea 09-09-2021

Ik koos de Coolblue webwinkel na een goede ervaring met een vorige aankoop een jaar geleden.
Deze keer heb ik gekozen voor aflevering thuis. Ik werd op de hoogte gehouden van de afleveringstijd, zonder te moeten inloggen of een password te herinneren. Ook een reminder dat de bezorger ‘over 15 minuten’ zou aankomen was zeer accuraat. Hij kwam op een Cool Blue fiets en mijn klein aankoop werd afgegeven in een sterk bruin papier zak, zonder onnodig extra verpakkingsmateriaal. Dus zeer milieu vriendelijk en ook met een glimlach.
Ik kan Cool Blue van harte aanbevelen.

Henoos 09-09-2021

Expres bestelling werd niet afgeleverd op afgesproken tijd. Als ik na 4 dagen nog niets ontvangen zou hebben werd ik verzocht om me te melden. Het bestelde kwam een dag later. Creditatie expres kosten? Niets van gehoord.

Michel 09-09-2021

Altijd blij met Coolblue.
Gewoon waarmaken zoals jullie altijd al deden en niet ál teveel reclame over (willen) maken.
Dat zou ik doen. Dan blijft het ook leuk.

m. blankert 09-09-2021

Makkelijk en overzichtelijke website.
vriendelijke klantenservice..
goede track and trace info over levering..
Levering op tijd en goed verpakt en afgeleverd.

Marco 09-09-2021

Ik kan makkelijk vinden wat ik zoek. Van veel producten zijn behoorlijk wat reviews te lezen. Een duidelijke productomschrijving. Heldere, en frisse site. En last but not least, een scherpe prijs!

Arie 09-09-2021

Coolblue maakt waar wat ze zeggen. Snel geleverd. Ze zijn niet de goedkoopste, maar bij lange na niet de duurste.

Aart 09-09-2021

Goed tweede kans product gekocht, via sms bezorgtijd gekregen, keurig volgens afspraak gebracht en kapotte oude product meegegeven.

Patrick 09-09-2021

Ik ben heel tevreden over Coolblue!
Een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website, daarbij een erg gedetailleerde uitleg van de producten. Top!