Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Hans 28-06-2021

Zondag 27 juni telefonisch een order laten aanmaken voor een Apple smartwatch SE 40 mm en maandagmiddag opgehaald. Er werd zonder problemen tijd vrij gemaakt om de smartwatch aan de Iphone te koppelen en we kregen ook nog koffie. Het is een mooie en ruime winkel in Den Haag met vriendelijk en deskundig personeel. Echt een top (snelle) service van Coolblue.

Cobie 28-06-2021

Goede website. Werkt vlot. Verwerking gaat vlot. De volgende dag was de elektrische barbecue al bezorgd!

Aaltje 28-06-2021

Duidelijke omschrijving van de artikelen, en veel keuze. Supersnelle levering.

Rien 28-06-2021

duidelijke website snelle levering goede klantenservice problemen worden snel opgelost

L middelkoop 28-06-2021

De advertentie is waar , alles met een glimlach.
Vriendelijk,hulpvaardig.denken mee.
Service goed ,kortom wat wil je als koper nog meer.

Mathijs 28-06-2021

Goede omschrijving op de website van de tv. De beugel vond ik achteraf gezien kwalitatief wel wat mager. Voor deze prijs vond ik het erg weinig beugel. Hij functioneert wel, maar de tv hangt "los"op de beugel.
Verder een correcte levering, aardige bezorger. Volgens afspraak netjes vooraf gebeld.

Wilma 28-06-2021

Mooi duidelijke website en werd goed op de hoogte gehouden, wat betreft verzending.
Levering en SMS keurig op tijd.
Kortom, fantastisch en ik beveel iedereen aan om in coolblue te bestellen.

Nico van Baarle 28-06-2021

snelle en correcte levering goed op de hoogte gehouden van aflever tijdstip correcte bezorger + oude tv mee genomen +++

Vera 28-06-2021

Eigenlijk kijk ik tegenwoordig niet eens meer ergens anders. Gewoon omdat ik weet dat Coolblue de beste service heeft. Meestal gelukkig niet nodig. Maar als je wel een beroep op service moet doen, dan is dat goud waard. Altijd vrolijke mensen aan de telefoon. De meeste grote webshops doen het prima. Maar geen enkele kan tippen aan Coolblue.

Hanna Bakker-de Jong 28-06-2021

Zeer toegankelijke en overzichtelijke site. Goede productinformatie + vergelijking tussen verschillende merken en/of type.
Keurige levering, op tijd en vriendelijk

Ellen Cortjens 28-06-2021

Televisie besteld. Snelle levering. Vriendelijke bezorger. En een persoonlijke korting. Altijd mooi.

Perdido 28-06-2021

Coolblue voldoet aan mijn eisen,snelle levering,goede
produktenen goede service
Chris

Arnold 28-06-2021

Waardeloze firma
Bestelling gedaan , coolbleu komt voor de deur. Rijd na 5 minuten weer weg zonder aan te bellen of mijn mobiele nummer te bellen. Vervolgens krijg ik een bericht klant niet thuis . Wat een k** firma Als je vervolgens belt met de vraag of ze terug willen rijden word er gezegd morgen weer. Weer een dag vrij nemen , nooit meer iets bestellen

Be 28-06-2021

Snel en ongecompliceerd besteld en bezorgd. Bestelling is goed te volgen. Alleen qua prijs meer betaald dan bij de concurrentie, maar daar ga ik na een slechte ervaring niet meer heen.

Civilian 28-06-2021

Ik bestel hier al mijn elektronische apparaten. Site is duidelijk, goede filters en makkelijk producten vergelijken. Adviespagina’s zijn helder en bevatten het advies wat je zoekt. Bestellen gaat eenvoudig. Bezorging is snel en duidelijk. Kortom, top! Ik zou het ook iedereen aanraden.

Sjors N. 28-06-2021

De bezorging en montage van de tv verliep soepel, professioneel en de bezorger was uitermate vriendelijk. Al met al een erg prettige ervaring.

AvT 28-06-2021

Goed en snel, op woensdag bestelling gedaan en op donderdag in huis en operationeel

Connie 28-06-2021

Duidelijke en overzichtelijke website. Veel keuze en snelle levering. Allemaal top geregeld.

Barry H 28-06-2021

Mooie website. Gemakkelijk iets te vinden. Snelle bestelwijze en snelle en correcte levering. Top

Melina 28-06-2021

Super goede levering en de mannen hebben de wasmachine netjes naar de 3e getild en aangesloten. 100% tevreden.

Miranda 27-06-2021

Fijne website en duidelijke revieuws. Dat zorgt er telkens voor dat ik de knoop kan doorhakken in het ruime aanbod.
De bezorging is ook goed geregeld. Nu ook eens de bezorgfiets voorbij zien komen, erg leuk!

Marloes 27-06-2021

Gemakkelijk en snel bestelproces, een behulpzame medewerker bij de klantenservice toen ik nog een vraag had en kundige en vriendelijke bezorgers. En dat terwijl het echt niet fijn bezorgen is door de wenteltrap voor mijn huis. Van begin tot eind dus een uitstekende ervaring.

WCK 27-06-2021

Coolblue heeft uitgebreide productomschrijvingen en reviews. Dit maakt het kiezen van een product veel makkelijker. Snelle levering en goede prijs.

Annet 27-06-2021

De artikelen die ik bestel worden keurig afgeleverd en zijn goed in gebruik

Elise 27-06-2021

De service van Coolblue is erg goed. Een snelle levertijd en hele behulpzame en vriendelijke bezorgers. Ik zou Coolblue bij iedereen aanraden. Maar helaas toch 1 minpuntje bij de laatste bezorging. Toen de bezorgers kwamen, vroeg 1 van hen om gebruik te maken van het toilet. Tuurlijk is dat geen probleem, maar later kwam ik er achter dat deze man een beetje gedruppeld had op/over de rand van het toilet en op de grond (!). Niet erg fris om schoon te moeten maken!