Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lenie 04-12-2021

Duidelijke en makkelijke webshop. Goede omschrijving van het artikel met alle plus en minpunten. Ook goede prijs voor het artikel. Makkelijk om bestelling te plaatsen.

Nicole 04-12-2021

Alles is een 10

Duidelijke site
Wat ze beloven doen ze
Goede prijzen
Perfect verpakt

Dankjewel

Julian 04-12-2021

Wifi versterker bij Coolblue besteld.
Toen ik las dat men met de fiets het artikel komt brengen, moest ik wel even glimlachen. Coolblue medewerker komt vervolgens geheel milieuvriendelijk met de fiets voorrijden om het pakketje af te leveren. Ja, grappig en prima toch! Geen verkeersoverlast door het zoveelste witte busje maar een sportieve bezorgactie.
Versterker functioneert prima. Minpuntje zit bij de fabrikant die er geen Nederlandstalige handleiding bij had gedaan. Wel even goed opletten dat het wifi netwerk beveiligd wordt!! Anders zit je met een open netwerk.

Maikel 04-12-2021

Een duidelijke fijne site, en als je in de winkels komt is het ook allemaal goed geregeld!

Bestelling is snel verzonden en gebracht vanuit de winkel. Precies zoals omschreven.

Marianne Baijens 04-12-2021

Ik zal als ik iets nodig heb, altijd eerst kijken bij coolblue. Geen verzendkosten is ook fijn, en word altijd op tijd geleverd

B Van Roy 04-12-2021

Correcte levering ondanks aangekondigde drukte bij postNl. Keurig verpakt en op tijd. Top!

Andre Bijstra 04-12-2021

Ben al ongeveer 19 jaar klant van dit bedrijf en heb hun zien groeien tot de grote onderneming die ze nu zijn. in al die tijd heb ik nog nooit echt een probleem ondervonden, ze waren zelfs terug in de tijd één van de weinigen die 24 uur bezorging hadden en wat heden daags bijna een normaliteit is geworden want zeg nou zelf wie houd er nou van om dagen te moeten wachten op je bestelde product. overal waren ze een van de beste online shops en hebben dat over al die vast weten te houden door constant hun services te verbeteren op gebieden waar dat kan. dus deze shop is echt een aanrader voor ieder die graag zeker wil zijn dat het process verloopt zoals je mag verwachten.

Pieter 04-12-2021

Goede service.
Vriendelijk personeel.
Verbeterpunt : aangeven hoe lang je in de wacht moet staan bij een vraag?
Of terug gebeld worden.

Andy de Jong 04-12-2021

Het kiezen van mijn tv werd mijn heel makkelijk gemaakt. De bezorgen was snel en vriendelijk.

Sebastiaan 04-12-2021

Eerste aankoop bij Coolbleu,
Keurig geleverd op de afgesproken dag .
Alle bestelde artikelen in één doos dat weer een hoop verpakkingsmaterialen bespaard.
Voor ons komt er zeker een 2de bestelling bij Coolbleu en mocht deze net zo netjes worden afgeleverd gaan we op voor de 9

Arnold Kielenstijn 04-12-2021

Normaal zou er snel geleverd worden
Jammer dar er pas na ‘3 dagen geleverd werd

Simonne 04-12-2021

Gisteren gekocht vandaag in huis!
Dmv de budbee app top geregeld
Kunnen andere bezorgdiensten een voorbeeld aan nemen!!

smitje 04-12-2021

makkelijk, fijne website. Makkelijk producten te vergelijken.
Alleen erg jammer dat het op maandag bestelde product pas op donderdag laat in de middag bezorgd werd.

Bas 04-12-2021

Bestelling is niet aangekomen, track & trace werkt niet langer. Klantenservice niet bereikbaar dus wel betaald maar geen product.

van Ark 04-12-2021

Je word er netjes geholpen en de bestelling ligt ook heel snel klaar. Zou het de volgende keer weer zo doen helemaal top!

Marco 03-12-2021

Altijd stipte levering en voor de ene keer dat er wel iets mis is, dan is het ook direct opgelost

Iftert 03-12-2021

Ze komen afspraken niet na. en het begint naar oplichting te ruiken. Ik heb een stoel gekocht. Deze ging stuk. De reparatie duurde al erg lang. En ze zijn de stoel ook nog eens kwijt geraakt. Na meerdere afspraken over geld terug. Stond opeens een bezorger voor mijn deur met een zwaar beschadigde stoel die na een maand nog steeds niet gerepareerd was. Ondertussen 3 emails gehad dat het geld binnen een paar dagen op mijn rekening gestort zou worden
Na steeds minstens 30 minuten in de wachtrij aan de telefoon gehangenen te hebben. Kreeg ik eindelijk via whatsapp de melding dat de stoel echt eerst moest worden opgehaald voordat ik mijn geld terug kreeg.

Ik wat het niet niet helemaal mee eens

Maar nu komt het
Nu krijg ik een email dat ik shoptegoed krijg.

Dit is in 2 maanden tijd de 6e gebroken belofte. 4x geld terug. ik zou worden terug gebeld. mijn stoel zou worden gerepareerd.

Iets heel anders is :
Laat staan dat er ook producten missen die ik gekocht heb die normaal in je account zouden moeten staan. Maar deze waren er al uitgehaald. terwijl er nog garantie op zit.

Dus moet je weer bellen waar dat product is gebleven. (gaat niet om deze stoel) Maar telt wel op bij het gevoeld van oplichting.

Jon 03-12-2021

Vroeger stond Coolblue voor snelle levering en een super persoonlijke klantenservice die je kon bellen. Dit is tegenwoordig allemaal om zeep geholpen. Inmiddels genoeg negatieve ervaringen om er niet meer te bestellen.

Eric 03-12-2021

Duidelijke website.
Goede communicatie over de levering.
En stipt op tijd door vriendelijke bezorger geleverd.

mvdmoss 03-12-2021

behulpzaam en snel. de koel vries combi is gewoon goed . had ik al eerder moeten kopen. de jongens van coolblue hebben dit perfect afgeleverd

dekok.elly 03-12-2021

Super makkelijke website. Goed verpakt opgestuurd en zoals beloofd (ondanks de drukte) volgende dag geleverd.

Twibbit 03-12-2021

Fijne winkel, duidelijke vergelijking met producten. Leuk contact en snelle levering.

Awentia 03-12-2021

Altijd super service en goede producten! Mijn vaste winkel voor elektronica.

L 03-12-2021

Bestellen gaat makkelijke en je krijgt door de bestel hulp een aantalmopties die het beste bij jou wensen passen.
Bezorging is ook altijd netjesnop tijd en van te voren wordt je even gebeld.

Peter 03-12-2021

(Bijna) altijd komen zij de beloftes na, die ene keer dat ik direct een wasmachine nodig had, liet deze een paar dagen op zich wachten, Ik had gewoon even pech denk ik. Alle andere pakketen op tijd bezorgd. Garantie/retourneren is ook nooit een probleem, zeer vriendelijk personeel!