Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sacha 24-10-2022

Ruim assortiment aan producten, vriendelijke en erg behulpzame klantenservice. Product super snel in huis & goed/stevig verpakt voor verzending.

Jan 24-10-2022

Vaker spullen gekocht bij Coolblue, site is duidelijk en alles verloopt vlekkeloos. Bestellen, betalen en levering de volgende dag aan de deur. Top !

online 24-10-2022

heldere afbeeldingen, vlotte levering, doen wat ze zeggen en twee jaar garantie top

Petro 24-10-2022

In Coolblue is het makkelijk shoppen. De informatie op de website is duidelijk en compleet. De prijzen zijn goed concurrerend. De service is perfect; als er wat is dan mag je het inruilen zonder moeilijke vragen.

Rodney 24-10-2022

Coolblue shop is erg toegankelijk en bovendien vaak scherp geprijsd. De levering stipt op tijd en bovendien met vriendelijke medewerkers die erg behulpzaam waren. Product werd al bij de vrachtwagen uitgepakt zodat je niet met alle verpakkingsmateriaal bleef zitten. Mijn oude apparaat werd keurig meegenomen.

Rita 24-10-2022

Snel en netjes geleverd.
Duidelijke website, veel keus en goede prijs\ kwaliteit verhouding.

Stephan 24-10-2022

Vrijdagavond laat in een spontane actie de dyi drone mini besteld, in de hoop deze zaterdag ook daadwerkelijk binnen te krijgen. Nu woon ik op Ameland dus is dat soms een uitdaging met bezorgingen vanaf de wal. Maar keurig op tijd afgeleverd! En heel erg blij mee

Liza 24-10-2022

Super snelle en kwalitatief goede service! Erg prettig en eenvoudig bestellen via de website. De bezorger was ook aangenaam in de omgang en gaf nog duidelijke instructies mee over de wasmachine! Beter kon niet in mijn ogen!

Tine 24-10-2022

Voor een mooie prijs een fijne e-reader gekocht.
Snel geleverd door Cool Blue. Een aanrader. Makkelijk via de website te bestellen. Zelfs voor een digibeet.

Ruben 24-10-2022

Ik vind coolblue een hele goeie winkel. Behandelt zijn klanten met respect en zetten de klant op nummer 1
Ook stuurden ze een appje wanneer de bezorger zou komen dat was erg fijn

Johan H 24-10-2022

Alles wat wordt beloofd dat word nagekomen. Levering volgens afspraak en producten zoals beschreven.

B.Willems 24-10-2022

Goede service! Leuke deals met "tweedekansjes".
Komen afspraken na, communicatie is goed!

Sten T 24-10-2022

Volgende ochtend netjes in huis. Was een tweedekans product en alles klopte exact zoals beschreven. Doos beschadigd, product als nieuw. Erg blij mee!

Schanulleke 24-10-2022

Gebruiksvriendelijke site. Snel ook. Binnen 24 ur werd pakje opde fiets gebracht wat ik zeer waardeerde. Product zoals beschreven.

Van Puffelen 24-10-2022

De service en gemak van Coolblue is erg goed, maar wij kregen ons product met schade afgeleverd.

Gerrit van Kampen 24-10-2022

Assortiment, leveringsnelheid, prijs e.d. zijn allemaal prima. In toenemende mate vind ik echter vervelend dat maar al te vaak de kartonnen verpakking veel en veel te groot is voor het product. Ik haalde zojuist een iPhone hoesje op bij een afleverpunt. Het hoesje zelf is door de fabrikant al goed ingepakt en kan makkelijk in een bubbeltjes envelop en gewoon per post verzonden. Dat scheelt dubbele kosten. Het hoesje paste 18x in de verpakking en dan nog zou het rammelen...
Ik vind dat Coolblue - en andere online retailers- hun maatschappelijke verantwoordelijkheid op dit punt nog serieuzer kunnen en zouden moeten nemen. Mijn keuze voor een bepaalde retailer zal steeds meer bepaald gaan worden door hun wijze van verpakking en verzending.

Herma 24-10-2022

De webshop is toegankelijk en makkelijk te overzien. De zoekopdrachten geven ruime keuze en bijna alles is op voorraad.

Andres 24-10-2022

I've always found customer service and post sales of Coolblue outstanding. You have the certainty after a purchase that they are always going to be easily reachable and helpful with whatever assistance you may need.

Jeroen 24-10-2022

Wat een topshop, bestelling gedaan en netjes/ supersnel geleverd. Wat ik voortaan doe is gelijk naar coolblue !!!!

Ton 23-10-2022

Snelle levering en je pakketje is duidelijk te volgen voor het installeren is er ook uitleg op de website van coolbleu

Pien 23-10-2022

Top service van coolblue! Van te voren een bericht ontvangen tussen welke tijdstip de levering zou plaatsvinden. De vriezer is netjes gebracht en geplaatst op de plek waar hij moest staan. Vervolgens ook netjes aangesloten! Erg fijn om tips te krijgen mbt het gebruik van de vriezer. Hele aardige bezorgers ook!

Ingmar 23-10-2022

Altijd makkelijk bestellen. We hadden daarna nog vragen en die zijn keurig afgehandeld. Koop zeker vaker hier!!

Melle 23-10-2022

Het is goed geregeled. Ook krijg je snel je geld terug bij het terugsturen. De oroduchten komen mooi en goef ingepakt aan. Ik raad iedereen aan om iets bij coolblue te bestellen.

Anissa 23-10-2022

Het wachten bij de winkel was een fijne ervaring. De persoon die me hielp was ook erg vriendelijk. Het feit dat ik thee kon drinken was ook een pluspunt!

Tolga 23-10-2022

Mijn bestelling was aangekomen op de aangegeven dag en kon het gelijk afhalen bij de afhaalpunt op de aangegeven tijdstip. Vaak ben ik problemen tegen gekomen met levering van producten bij andere bedrijven. Maar bij coolblue is het binnen no time in huis de product