Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jurrie 09-10-2022

Savonds ca 23.oo uur besteld en de volgende dag om 13 uur in huis. Correct geleverd. Prima geen enkele opmerking.

Julie 09-10-2022

Topsite met goede tips over wat te kopen en de kwaliteiten van een product. Zo kan je makkelijk verschillende producten met elkaar vergelijken. Bestellen gaat makkelijk en vaak wordt het de volgende dag geleverd. Heel erg tevreden!

Joke 09-10-2022

Coolblue besteld, zelf datum gepland, bevestiging ontvangen, voor aankomst nog telefoontje, precies op tijd. Droger binnengebracht, Top!

Internet 09-10-2022

Altijd een gegarandeerde en goede telefonische aankoop service bij Coolblue.

Michael 09-10-2022

Ik was opzoek naar een aantal producten om mijn bureau een upgrade te geven en uiteindelijk door de hulp van de klantenservice de perfecte setup gevonden!

Rene 09-10-2022

De verkoper herkende me nog van een eerder bezoek. Het was niet druk dus ik was zo weer weg met mijn aankoop.

Anna 09-10-2022

Ik heb voor het ophalen van mijn telefoon gekozen bij deze shop omdat ik nog een technische vraag had over het overzetten van gegevens.
Vriendelijk, professioneel en geduldig geholpen.

Hanno 09-10-2022

Snelle bezorging en keurig gecommuniceerd. Dat is de reden waarom ik altijd bij Coolblue bestel, de grootste kans op een prettige afhandeling.

Michel 09-10-2022

Coolblue levert snel en voor een marktconforme prijs. Ook hebben zij een goede service als je nog vragen over het gekochte product hebt of dat er problemen mee zijn.

RM 08-10-2022

Wat er op de site vermeld staat komen ze niet na. Geen compensatie, slechte klantenservice die woorden in je mond probeert te leggen. Voor mij geen glimlach op mijn gezicht. Valt mij vies tegen.
Officiele reactie van Coolblue 18-10-2022

Goedenavond,

Begrijpelijk dat je niet blij bent met de vertraging van je order. Dit is niet de bedoeling geweest sorry!

Je bestelling is inmiddels geleverd.

Coolblue

Silvie 08-10-2022

Duidelijke beschrijving van het product. Product snijplank) is van goede kwaliteit. Levering is razend snel. Top ervaring:-)

Rob 08-10-2022

Prijs en kwaliteit is prima, overzichtelijk te bestellen en perfect geleverd tot in huis.

L.vedder 08-10-2022

Levering was zoals aangegeven, vandaag besteld en volgende dag geleverd. Minpuuntje:verpakking had wel wat minder/kleiner gekund. Äe

Jos 08-10-2022

Mooie stofzuiger! Werkt conform verwachting. Op afgesproken tijdstip geleverd.

Demi 08-10-2022

Persoonlijk ben ik nog maar 2 keer in de shop geweest maat de 2 keer dat ik er ben geweest vond ik de mensen zelf erg vriendelijk, alles zag er goed uit en ben goed en snel geholpen. De website is altijd duidelijk en ik vind de reviews van de klanten altijd duidelijk te zien.
Ik heb nooit problemen gehad met de service en ben altijd goed geholpen.

Michelle 08-10-2022

Een fijne en gemakkelijke website. Snelle levering en je word top op de hoogte gehouden van alles. Ik ben super blij met mijn prachtige Michael Kors smartwatch!

Word Warrior 08-10-2022

Easy ordering, lightning-fast delivery and good quality. I have to use 75 characters so.....The quick brown fox jumps over the lazy fox

Robbert 08-10-2022

Coolblue heeft een zeer overzichtelijke site waar je alles op kan en zal vinden.

De klantenservice van coolblue vind ik ook een grote plus, als ik een grote aankoop doe en deze is iets duurder bij coolblue zal ik toch voor coolblue gaan.

Heb namelijk al meerdere keren met de klantenservice contact op genomen en het probleem/vraag is meestal gelijk opgelost.

Carlijn 08-10-2022

Mooie aanbiedingen, snel en vriendelijk geleverd. En vooral heel betrouwbaar en goede service; als er ooit iets mee is dan weet ik uit eerdere ervaring dat het netjes opgelost wordt.

Sharona 08-10-2022

Ik koop vaak mijn electronica (Fitbit, Senseo, Nintendo Switch etc) bij Coolblue. Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar ik betaal met alle liefde een paar euro meer omdat ik bij Coolblue verzekerd ben van goede service. De 30 dagen niet tevreden geld terug garantie (naast de 2 jaar fabrieksgarantie uiteraard) vind ik echt enorm fijn. Zo heb ik een keer een aanschaf gedaan die toch niet beviel en deze kon ik heel simpel retourneren en heb ook netjes en snel m'n geld teruggekregen.

Britt 08-10-2022

Hele snelle service. Ook heel erg fijn dat je producten kunt vergelijken met elkaar. Ik ben tot nu toe altijd tevreden over Coolblue!

Ineke Bouwman 08-10-2022

Eerst even op de site gekeken of de e-reader die ik wilde voorradig was in Groningen en hij was voorradig. Daarna even een uitstapje gemaakt naar de winkel in Groningen. Daar ben ik goed en vriendelijk geholpen door een jongeman, .... genaamd.

Virginia Humme 08-10-2022

Super tevreden over de communicatie en de snelheid van bezorgen. De dame die mijn pakketje op de fiets kwam afleveren was heel vriendelijk. Echt een fan van Coolblue!

Sunieta 08-10-2022

Duidelijke site
Makkelijk zoek op de site
Helaas is de volgende informatie wel misleidend: vandaag voor 23:59 besteld morgen in huis.

Naomi 08-10-2022

Ik koos voor deze shop om een fysieke winkel te kunnen bezoeken als er iets mis is met het product. Het werd 2 dagen na bestellen thuis bezorgd, ideaal.