Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rene 20-07-2022

Ondanks de extreme hitte was de bezorger van CoolBlue erg vriendelijk ,behulpzaam en binnen de afgesproken tijd

Trono 20-07-2022

Alles is overzichtelijk. Mijn gekochte product opgehaald in Rotterdam Oostplein, ondanks technische storing m.b.t. volgnummers toch op hun eigen manier vriendelijk geholpen.

M.J. Rumong 20-07-2022

Ik ben heel tevreden over Coolblue en kan het iedereen aanbevelen. Vandaag besteld . . . . morgen in huis. En keurig 2 x een berichtje en 1 x een belletje dan ze onderweg zijn. Echt mijn complimenten

jbg 20-07-2022

Al een tijdje op zoek geweest naar een nieuwe en energie zuiniger koelkast/vriezer combinatie maar verder wel met min of meer dezelfde specificaties als de oude. Na diverse sites bezocht en vergeleken te hebben bij Coolblue terecht gekomen. Levering stipt op tijd en toen bleek dat de koelkast de draai door ons portiek niet kon maken werd hij zonder moeite via de achterdeur naar binnen gebracht.

JG 20-07-2022

Snelle levering product was heel goed ingepakt en het doosje kon weer herbruikt worden als knutselmateriaal. Bovendien kreeg ik een hoesje als kadootje erbij plus 5 % korting bij n volgende aankoop makelaar

K 19-07-2022

Fijne online shop. Goede product info en mogelijkheid tot vergelijken. Bestellen ging makkelijk en ook nog eens bezorging op zondag!

Stephan 19-07-2022

Voor electronica kijk ik altijd eerst bij coolblue omdat ze vaak het voordeligst zijn maar vooral om de service die ze hebben. Zo had ik laatst iets of zaterdag avond besteld en kreeg ik het zondag al in huis. En als iets kapot is kun je het zonder gedoe terug sturen en wordt het gerepareerd of krijg je een nieuwe.

Marie van de Wetering 19-07-2022

Op de iRobot Braava jet 6m na, altijd perfecte service en producten, die makkelijk te ruilen waren indien kwalitatief voor mij onder de maat. Helaas moeizaam met iRobot.

Rene 19-07-2022

Bestel al jaren bij coolblue altijd goed geregelt bezorging via coolblue is veel betrouwbaarder dan bijvoorbeeld postnl

Elvan 19-07-2022

Duidelijke informatie en het aanbod aan producten is altijd van een hogere minimale kwaliteit dan ik van andere webshops gewend ben.
Snelle levering en goede klantenservice.

Vera 19-07-2022

Duidelijke website. Vergelijken van de verschillende producten was makkelijk en overzichtelijk. Bestelde product werd zoals afgesproken de volgende dag geleverd.

Roos 19-07-2022

Super dat de bestelling met de fiets bezorgd werd gelijk de volgende dag. De pannen waren in goede conditie, dit is wel eens ander geweest bij een andere winkel. Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Yvonne 19-07-2022

Duidelijk, makkelijk eenvoudig en overzichtelijk, alle informatie die je nodig heb is er.

Ans van den Hoven 19-07-2022

Makkelijk te verwerken op de site, doet wat ze beloven. Prijs is goed. Levertijd is juist

Martin 19-07-2022

Slechte service, jaren tevreden klant maar nu, nooit meer kopen daar, ook niet aanbevelen aan vrienden.
Tv ruim van te voren besteld en 1 dag voor de verhuizing zou die geïnstalleerd worden, niemand thuis, niet op voorraad na zelf te bellen, dus wordt later. Maar wel gelijk betalen, lekkere service, wat een afknapper!
Officiele reactie van Coolblue 22-07-2022

Hi Martin,

Enorm vervelend dat de levering van je televisie zo in de soep is gelopen. Sorry.

We willen je vragen om dit voor te leggen bij onze klantenservice, zodat we dit netjes voor je kunnen oplossen.

Coolblue

Fred 19-07-2022

Zeer vriendelijke bezorging. Alles op tijd geleverd. Uitgebreide uitleg over de koelkast. Communicatie over de levering zeer goed!

RV 19-07-2022

Snelle levering. Altijd vriendelijk personeel.
Maar wel al een paar keer gehad dat we te lang hebben moeten wachten bij een reparatie en een product 2x kapot in een jaar tijd(weer laten repareren) was ik niet blij mee.

Rens 19-07-2022

Overzichtelijke site. Gebruiksvriendelijk. Handige aanvullende informatie dmv video’s.

Peter 19-07-2022

Alles voor een glimlach. Makkelijke belofte, moeilijk waar te maken. Bij CoolBlue en ook in de shop flikken ze het.
Je wordt echt razendsnel en met verstand van zaken geholpen.

Daniël Beelen 18-07-2022

Afgelopen jaar heb ik de Airpods pro gekocht via Coolblue echter vertoonde deze mankementen doordat het rechteroortje zachter geluid afspeelde dan de linker. Toen heb ik de Airpods terug laten sturen voor reparatie aangezien deze nog onder de garantie vielen. Echter kreeg ik een mailtje waarin werd verteld dat door: ‘’overmatige bevuiling (oorsmeer + vuil) achter het gaas, de garantie niet meer gold. Nu zegt mijn vriendin wel eens dat ik mijn oren beter schoon moet maken omdat ik niet naar d’r luister, maar de Airpods zijn zeker niet kapot doordat ik zoals elke consument in gebruik heb gehad. Dit is natuurlijk geen garantie te noemen en kun je tegenover mij als consument absoluut niet maken. Omdat gebruik schijnbaar gelijk staat aan het vervallen van garantie mag ik nu 190 euro afreken voor nieuwe oortjes of 40 euro betalen om kapotte Airpods terug te laten sturen volgens het mailtje. Dit kan natuurlijk echt niet.
Officiele reactie van Coolblue 22-07-2022

Hi Daniël,

Wat jammer dat je oortjes kapot zijn! Natuurlijk is het wel de bedoeling dat de prijsopgave rechtvaardig wordt opgesteld.

We kunnen een prijsopgave opstellen voor vervuiling, indien de oortjes erg vervuild zijn. Als de oortjes niet meer vervuild zijn dan bij normaal gebruik is te verwachten, is de prijsopgave natuurlijk niet terecht. Wil je je reparatienummer, compleet met verhaal doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan bekijken we de situatie nog een keer.

Coolblue

Sabrina 18-07-2022

Snelle levering, fijne klantenservice. Geen gedoe als er iets mis is met een product, gewoon goed geregeld!

Jes 18-07-2022

Goede service en website. Helaas was post nl erg traag met leveren.
Voor 23.59 besteld maar pas 3 dagen erna geleverd.

Henk 18-07-2022

Onlangs elektrische tandenborstel gekocht. Door de uitleg via het filmpje voor mij makkelijk de juiste keuze te maken.
Ben blij met de aankoop. In de avond besteld en de volgende morgen om 10:00 uur afgeleverd
Top.

j.eekers 18-07-2022

De winkel had de Linksys LGS108P in een tweedekans uitvoering liggen. Prijs was goed en het product is compleet nieuw. Alles is geleverd zoals je mag verwachten en door coolblue werd aangegeven. Al met al een goede koop met snelle levering voor een schappelijke prijs.

Ömer 18-07-2022

Site is overduidelijk en je kan producten met elkaar vergelijken. Snelle levering en altijd netjes op tijd. De bezorger(s) belt van te voren en zijn erg vriendelijk. Verder heb ik ook enorm goede ervaring met garantie en reparatie. Is je product defect binnen de garantietermijn? Dan breng of stuur je het product naar een Coolblue winkel. Snelle reparatie afhandeling en als het niet gemaakt kan worden krijg je het aankoopbedrag terug of een tegoedbon.