Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

stofzuigermond 09-02-2023

Deze shop is zeer gebruikersvriendelijk. Alles wordt zeer duidelijk aangegeven en omschreven.

Mp 09-02-2023

Mijn ervaring was al niet goed met coolblue, daarom bestel ik daar nooit meer wat.
Helaas had mijn vader een pc besteld, en het geld is afgeschreven, maar geen pc. Mijn vader kwam te overlijden, dus coolblue gevraagd of ze het geld willen terug storten. We hadden toch al geen pc gekregen.
Ja tuurlijk, gecondoleerd, gaat t en allemaal meer van die onzin die ze niet menen. We kregen een gedeelte terug, dus tussen alle regel dingen door weer contact opgenomen met coolblue om te vragen of ze de rest van het bedrag ook terug willen storten. Weer een mail met allemaal beloftes en na de 4e keer mailen maar telefonisch contact gezocht.
In dit gesprek uiteraard de woorden "wat raar, hoe kan dat, echt vreemd , ik ga het voor je uitzoeken"
Na 35 minuten in de wacht heb ik maar opgehangen.
Ik denk dat we kunnen fluiten naar ons geld.
Wat een rot bedrijf.
Echt nooit meer. En wie dit leest. Kijk uit. Bestel je spullen liever op een andere eerlijke site.
Officiele reactie van Coolblue 11-02-2023

Beste Marije,

Allereerst gecondoleerd. We kunnen het ons voorstellen dat dit een hele moeilijke tijd moet zijn, vooral als je ook nog van alles moet regelen.

We hebben ook via de mail contact gehad en hebben we aangegeven dat het geld is teruggestort naar de bankrekening waarmee betaald is.

We wensen jou en de nabestaande heel veel sterkte toe.

Coolblue

Lookes 09-02-2023

Goede en duidelijke webshop. Alle technische specificaties zijn aanwezig met bijbehoren advies.

Els 09-02-2023

Uitstekende service en duidelijke website en producten. Zelfs de 2e kans producten ben ik zeer tevreden over.

Christiaan 09-02-2023

Ik ben nu net op mijn zelf gaan wonen en ik kreeg de tip van mijn zus om te bestellen bij coolblue.

Uiteindelijk iets meer gespendeert dan ik in mijn hoofd had, maar toch een koelkast, vaatwasser en een magnetron voor mijn eerste huisje.

Enige jammer was dat de bezorgdatum voor morgen vol was en dat mijn wekker erg vroeg ging, maar wat een top service. Belletje voor bezorgen, lekker meedenken, top tips!

Tim de bezorger, wat een held!

Jan Wiekens 09-02-2023

Overzichtelijke webshop, duidelijk aangegeven wat je waar moet zoeken. Snelle levering.

M.Kreder 09-02-2023

Product kwam op de afgesproken datum aan.
Was goed verpakt en wat je besteld krijg je ook.
Deze winkel is zeker een aanrader.

Freek Raspe 09-02-2023

Coolblue is een geweldige site. De prijzen zijn schappelijk, de specs en de gebruikersrevieuws van de producten worden heel overzichtelijk weergegeven maar het mooiste van Coolblue is dat je het product de volgende dag al binnen hebt, zelfs op zondag.

Janine 09-02-2023

Lijkt goed product. Eerste gebruik ging prima.
Op tijd en netjes geleverd. Oude oven kon mee.
Is niet de eerste keer dat wij bij coolblue bestellen. Prijs vergeleken en kwam er ook goed uit.

bianca 08-02-2023

ik heb eerder artikelen besteld en ben tevreden. Krijg een mail voor de tijden van bezorging en je wordt opgebeld dat ze onderweg zijn , netjes binnen afgeleverd aangesloten vriendelijke bezorger top.

Marco Schuurman 08-02-2023

Het is makkelijk zoeken naar producten en de reviews vind ik ook prettig om te lezen. Vanaf het moment van bestelling en de makkelijke betaling. Wordt er duidelijk gecommuniceerd over het moment van bezorgen. En ook op een leuke vrolijke manier. Verder is de snelheid van bezorgen ook helemaal top. Kortom ik mag graag bij Coolblue wat bestellen.

Suzan 08-02-2023

top geleverd....vriendelijke medewerkers echt alleen maar complimenten! Van te voren nog een netjes belletje gekregen, zodat je ook precies weet hoe laat ze komen.

Paul 08-02-2023

Goede website. Intuïtief in orde. Uitgebreide product informatie.
Zeker niet de goedkoopste, maar wel voorraad.
Bezorging deze keer binnen het beloofde tijdvak

Roseanne Heinen 08-02-2023

Super fijne uitgebreide product omschrijving! Je weet wat je koopt. Snelle bezorging! Bezorgd op de fiets hoe top voor het milieu! Hopelijk heeft coolblue wel goede handschoenen voor de bezorgers! Want het was buiten ijs koud!

Scotch 08-02-2023

Op de afgesproken dag geleverd
Op de website staat dat het oude apparaat ingeleverd kan worden. Ik heb dat zo opgevat dat het meteen meegenomen zou worden. Helaas niet dus.

Linda 08-02-2023

Snelle levering en je ontvangt voordat je product binnen is goede tips, in je email

Hein 08-02-2023

De website van Coolblue is overzichtelijk en de koptelefoon die ik zocht was makkelijk te vinden. Bij het product staat een duidelijke omschrijven en tevens wordt het gelijk vergeleken met gelijkwaardige producten. Verzenden ging snel en van de status met betrekking tot de verzending werd ik keurig op de hoogte gehouden.

Marcel 08-02-2023

Het was heel prettig om met Coolblue zaken te doen. De afspraken werden nagekomen en er werd subliem gecommuniceerd.
Deze communicatie vond plaats tot aan aflevering. (10 minuten voor levering werd er nog opgebeld dat de bestelling eraan kwam.

Janneke 08-02-2023

Duidelijke omschrijving van het product, scherpe prijs. Snel geleverd.
Goede vergelijkingsproducten

Gert 08-02-2023

Snel geleverd binnen 1 dag (zaterdag besteld en zondag uitgeleverd) en blok bezorgingstijd behoorlijk aangegeven en op randje begintijd blok geleverd.
Kleur in het echt van deel van het product (goud randje Garmin Lily) en de foto’s zit voor mijn gevoel nog een verschil in.

Floor 08-02-2023

Altijd dikke prima, een monitor van mij was kapot gegaan (jaartje geleden denk ik) en de reparatieservice was dikke prima. Verder laatst Thermal Grizzly Paste besteld, kwam ook lekker snel aan. Idk waarom niet de 10 tbh, dit is gewoon wat mijn gevoel zegt en een 9 is passender :)

Jasper 08-02-2023

Ik ben blij met het product en het was zeer snel bezorgd. Ik voelde mij goed geïnformeerd bij de aankoop.

Christine Hoogeveen 08-02-2023

Prima site. Het product dat ik had besteld wat alleen niet op voorraad, maar was wel te bestellen op de site. Dat vond ik erg jammer. Samen met jullie collega heb ik telefonisch een alternatief aangeboden gekregen. Hier heb ik akkoord op gegeven

Anthony 07-02-2023

Mijn SD card was gemakkelijk besteld. Ik had een specifieke nodig voor een dashcam, betrouwbaarheid van de kaart is een must. Gelukkig heeft coolblue een mooie site met filters waar ik snel tot de juiste selectie kon komen.

De bezorger kwam met de fiets en hield mij goed op de hoogste van wanneer het bezorgt zou worden . Dit vond ik fijn.

André Guit 07-02-2023

De bestelling werd razendsnel geleverd, hoewel afleveren op zondag hoeft van mij niet, maandag, een gewone werkdag, was ook prima geweest. Wat echter niet meer kan in deze tijd was de overdaad aan verpakkingsmateriaal. Een flesje ontkalkingsmiddel apart verpakt in een enorme doos. De koffiezetmachine zat in drie dozen, waarvan de buitenste te groot was. Aan milieu bewustzijn mag coolblue nog wat doen.