Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

S 02-05-2022

Ik gebruik coolblues's app al een tijdje en ik vind dat ie super simpel is. Alles is makkelijk te vinden. Verder heb ik ook nooit problemen gehad met bezorgen

A.L 02-05-2022

Vriendelijke ontvangst, lichte plezierig ontspannen omgeving, deskundig advies, vlotte afhandeling.

Paul de Brabander 02-05-2022

Coolblue is mijn voorkeur winkel vanwege de geweldige snelheid, zoegvuldigheid en service.

Willy 02-05-2022

Coolblue hanteert goede prijzen. Levering is zoals we gewend zijn pijlsnel. Gaat er wat kapot, dan is er een goede garantie regeling.

Anja Kreft 02-05-2022

Als ik bestel bij coolblue lees ik de beschrijving de recensies en de keus van coolblue zelf
Vaker besteld
Fijne service., Keurig personeel
Daarom bestel ik daar
Prijs/kwaliteit altijd in orde

HM 02-05-2022

Zakelijk een mooie koelkast besteld en geleverd, maar de levering kon beter. Een tijdslot (van 1 uur) ontvangen en het bezorgen zou 15min. vooraf gemeld worden met een sms (niet ontvangen). De bezorgers zouden 5 minuten vooraf ook nog bellen. Uiteindelijk werd er 45minuten na het tijdslot gebeld dat ze voor de deur stonden. Op dat moment was de zaak al gesloten en kon ik alsnog terug om de koelkast in ontvangst te nemen. Jammer. Zo ben ik de leveringen van Coolblue niet gewend.
Officiele reactie van Coolblue 03-05-2022

Beste HM,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de levering net even anders verliep dan afgesproken.

Gelukkig is het toch nog goed gekomen .

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Hennie Dekker-van Brenk 02-05-2022

Overzichtelijke website. Duidelijke omschrijving van het product. Waardoor verwachtingen goed gemanaged worden. Bovendien een snelle en vriendelijke levering.

Anoek 02-05-2022

Duidelijk website met zowel uitleg over producten, probleemoplossers (waardoor je dus geen nieuw apparaat hoeft te kopen) en goede vergelijkingen tussen de producten. Handige filters en een keuzehulp-wizard. Duidelijke emails, vriendelijk personeel.

Danielle 02-05-2022

30 dagen uitproberen is top. In de winkel was de wake-up light niet aanwezig. Heb wel uitleg gehad. Op de site kun je goed de vergelijking maken met verschillende types.

Rob Jansen 02-05-2022

Het opzoeken, betalen en leveren van de smartphone was weer prima in orde. Ook heel belangrijk, het verzilveren van een cadeaukaart werkt eenvoudig.

Maryam Porhonar 02-05-2022

Tijdig laten weten wanneer bestelling binnen is... een beleefde bezorgder aan de deur gehad

TeunS 02-05-2022

Goede, duidelijke site met praktische info.
Ruim aanbod van nieuwe en fijn om te zien dat producten een tweede kans krijgen.
Behulpzame en meedenkende service medewerkers.
Helemaal top!

Job Schram 02-05-2022

Breed assortiment
Snelle Levering
Goede geregelde retour procedure
Scherpe prijzen

Eigenlijk precies wat je verwacht bij een online shop
Gewoon goed

E. H. van Rooij 02-05-2022

Prima geholpen, kregen voldoende gelegenheid om diverse heteluchtovens te vergelijken.

Marjolein 01-05-2022

Het product geleverd zoals omschreven. De levertijd was niet zoals gepland, maar ik werd wel goed op de hoogte gehouden en te woord gestaan door de klantenservice. Heel fijn dat zij via diverse kanalen bereikbaar zijn 😀

Onno Stegeman 01-05-2022

Altijd een fijne zaak waar je met aandacht wordt geholpen. Personeel is altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Ze Geven duidelijk uitleg, hebben kennis van de producten die ze verkopen en geven advies zonder te pushen. Bon komt netjes in de mail. Kortom een van de vaste plekken waar ik mijn electronica koop.

Jarno 01-05-2022

Veel keuze maar deze keuze kan je ook goed filteren met wat je wilt, specificaties goed uitgelegt,

Mooi aanbieding op de pannenset en snel geleverd

Jupijn 01-05-2022

Het was een moeizame bestelling met 2 keer een bezorgdag niet gehaald. Uiteindelijk wel heel goed opgelost en nog de helft van het verschild tussen tweedekans en nieuw product door Coolblue betaald. Erg aardig.

Peter 01-05-2022

Coolblue heeft altijd de meeste keuze en tot nu toe alles altijd op voorraad en de volgende dag geleverd. Retourneren is heel makkelijk en de service erg vriendelijk

Centiem 01-05-2022

Ze zijn de belofte om de volgende dag te bezorgen niet nagekomen. Daarmee bezorgde zij mij een probleem.
Officiele reactie van Coolblue 03-05-2022

Beste Centiem,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Marianne 01-05-2022

Hele goede service bij garantie. Per ongeluk zelf verkeerde bestelling gedaan. Via twitter snel en goed opgelost. Top service

Dick 01-05-2022

Goede prijs, snelle levering. De inbouwoven werd keurig bezorgd tot in de keuken.

Marjon 01-05-2022

Gewoon goede informatie, product voldoet aan de informatie die je krijgt, duidelijk, bezorging op tijd.

Ans van Tergouw 01-05-2022

Ik kwam er voor de eerste keer en ben zo professioneel geholpen en aardig te woord gestaan, dat het voor vast staat dat ik er zeker weer ga komen! Super medewerkers!

Sarah 01-05-2022

Site is duidelijk, je krijgt gebruikstips via de mail en pakket werd meteen de volgende dag geleverd!