Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Han 11-12-2022

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat de prijs scherp is. Er zijn goedkopere shops maar bij Coolblue heb ik een goed gevoel. Hun commercials zijn leuk in elkaar gezet. De communicatie gaat op dezelfde manier. Een het is nog steeds een Nederlands bedrijf. Hopelijk blijft het daar ook.

Kleinsmit 11-12-2022

Heb nu een paar keer een aankoop gedaan met coolblue en heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Alle aankopen op tijd en netjes afgeleverd gekregen. Dus tot nu toe kan ik een ieder met een gerust hart coolblye zeker aanraden

Carolina 11-12-2022

Leuke en gastvrije ontvangst in de winkel! Er wordt echt de tijd genomen voor eerlijk advies en fijn meedenken. Een volgende aanschaf weer via Coolblue!

Jorn 11-12-2022

Snel duidelijk. Enige verbeterpunt zou het formaat doos van de reiniger zijn. In deze tijd iets om rekening mee te houden denk ik. Konden er wel 20 in.

Marc 11-12-2022

Ik werd in de winkel (Tilburg)) erg prettig ontvangen om mijn product op te halen , er werd tot twee keer toe gevraagd of ik wat wilde drinken!
En wat super dat jullie een toilet in jullie winkel hebben, waar zie je dat nou nog hier in NL ?
Jammer alleen dat het product niet verzonden kon worden.

Nico Bon 11-12-2022

Goed snel en oprijd wat goed is goed wat snel is snel als het oprijd geleverd is

Tamara 11-12-2022

Duidelijke informatie op de website. Snelheid van bezorging en vriendelijkheid van de bezorgers. Ze hebben kennis en communiceren op een klantvriendelijke manier.

Niels 11-12-2022

Fijne overzichtelijke website. Snelle levering waarbij ruime mogelijkheden in bezorg opties. Mooie producten.

Catherine 11-12-2022

Goe selectie en prijzen, handig om producten te vergelijken. Komt afspraken na. Goed aftersales service

Peter Jan 11-12-2022

Gebruiksvriendelijke site met productinformatie en virtuele informatie. Goed vergelijk van producten wat betreft prijs en kwaliteit.

Albert van Lingen 11-12-2022

Goed product maar de bezorger was later dan het tijdvak aangaf. Het zou dan chill zijn als je daarvan op de hoogte wordt gesteld.

PatrickdeVries 11-12-2022

Eenvoudig te vinden producten en zeer snelle en nette levering en goedkoper dan de producent.

Rik 11-12-2022

Door de jaren heen een aantal producten besteld. Ik heb absoluut niks negatiefs te zeggen over Coolblue, toppers!

Marianne 11-12-2022

Per product staan de plus- en minpunten heel duidelijk aangegeven waardoor je precies weet wat je aan het product hebt. Het product is snel aangekomen en de service is goed.

Peter 11-12-2022

Product voor reparatie teruggestuurd. Kon niet meer gerepareerd worden. Het gehele bedrag teruggestort in coolblue tegoed gekregen om een vervangend product te kiezen.
Product was reeds 2 jaar oud. Top service

Thejo 11-12-2022

Heel prettig dat je via het gebruik van de filters kunt inzoomen op de voor jou beste opties.

Bert 11-12-2022

Altijd snel bezorgd binnen het tijds vak, probleemloos bestelen en regelen heel fijne webshop..

Priscilla Boestaman 11-12-2022

Ik kies voor apparatuur altijd coolblue vanwege de goede service. De duidelijke informatie en aftersales. Heel fijn de tips voor het gebruik, maar ook superleuk de grapjes op de verpakking en in de bevestigingsmail!
Fijn en betrouwbaar

Wim 11-12-2022

Snelle levering. Het gekochte product was op voorraad prima service. Overzichtelijke website daarom snel gevonden en de prijs is zeer acceptabel.

Kommer 11-12-2022

Diversen keren een bestelling gedaan bij Cool-blue de levering zijn top en snel.

Huseyin 11-12-2022

Onlangs online een wasmachine besteld. Volgende dag aan huis geleverd. Medewerker was zeer vriendelijk. Heeft het afgeleverd waar ik het wilde. Wij wilde het zelf uitpakken en plaatsen. Was goed ingepakt. Geen schade. Vandaag een wasje gedraaid. Super tevreden!

Kalkman 11-12-2022

We zijn blij met de goede service van de bezorgers vriendelijk en behulpzaam. Zijn blij met onze aankoop

Andre 11-12-2022

Beschrijving peoduct is zo als je het dan ook verwacht.
Snelle levering
Kortom je kan je gewenste leverdag en tijd ook nog kenbaar maken

Polvoske 10-12-2022

Bestelgemak en supersnelle levering. Artikel 's avonds laat besteld en volgende ochtend al in huis.

Jo Di 10-12-2022

Simpele en fijne webshop voor al je elektronica. Snelle bezorging. Alles altijd goed geregeld.