Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henry 12-09-2022

Je wordt van te voren ingeseind over het mogelijke levermoment. Dat wordt daarna nog netjes bevestigd en je moet dan ook niet verbaasd zijn dat het bestelde keurig op tijd geleverd wordt.
Chapeau!

Maarten van Schie 12-09-2022

Ik wordt altijd blij van de aandacht die Coolblue geeft aan een positieve ervaring. Vervolgens snelle levering en geen verrassingen. Moet natuurlijk zelf kiezen welk product je wel of niet koopt, al geeft Coolblue ook hier degelijke adviezen over.

Niels 12-09-2022

Altijd prettige omschrijvingen en product info.
Eerlijke prijzen
Bij veel producten is een eigen productvideo gemaakt. Deze videos zijn altijd beter dan van de producent zelf.
Snelle levering.
Levering in juiste materiaal en formaat. Geen giga dozen voor een klein product.

Wilfred 12-09-2022

overzichtelijk en snelle levering. De prijzen zijn goed en de service is top. Ook het aansluiten van eerder bestelde witgoed doen ze. Ze krijgen van ons een dikke 10

Adri V 12-09-2022

Altijd snel en correct geleverd. Bij een bestelling kan je veel informatie krijgen over de betekenis van de technische specificaties.

Pammela 12-09-2022

Ben heel tevreden is mij aanbevolen door kennis klantvriendelijk en hebben men oude koelkast mee genomen bellen netjes dat ze onder weg zijn ik weet wel ga nergens anders meer heen ben echt super tevreden de mannen nie te vergeten waren heel vriendelijk

Gradus 12-09-2022

Ben altijd blij met coolblue de website/app is super. Heb 0 verbeterpunten. De klantenservice is ook super en makkelijk bereikbaar

Bert Boon 12-09-2022

Alles was perfect geregeld en de info over de bezorgtijd was oké. Product voldoet aan de verwachtingen.

P 12-09-2022

Amerikaanse koelkast werd netjes binnengezet over de drempel en uitleg gegeven. Oude koelkast en verpakkingsmateriaal werd meegenomen.
Goede prijs en levering op afspraak.

Anna 12-09-2022

Omdat ik twee cadeaubonnen ontvangen had ben ik gaan kijken wat leuk en handig zou zijn voor op kantoor. Het zijn speakers geworden die aan elkaar gekoppeld kunnen worden. De website had goed advies in onze zoektocht. Klantenservice heeft geholpen verzendadres aan te passen toen ik die nog niet gewijzigd had. En de levering was erg snel.

Esther 11-09-2022

Duidelijke site en producten makkelijk te vinden.
Snelle levering met optie waar en wanneer. Keurig verpakt

Marij Korsten 11-09-2022

de levering was heel goed en de monteur/bezorger was zeer vriendelijk en heerlijk op tijd.

chantal 11-09-2022

Flexibele opties vwb ophalen of laten bezorgen. Uiteindelijk een product opgehaald in de winkel. Snelle service, vriendelijke medewerkers en de gelegenheid om vragen te stellen over je product. Erg fijne en mooie winkel. Meerdere locaties in Amsterdam zou fijn zijn.

beeldscherm ipv stofzuiger 11-09-2022

Normaal ben ik erg tevreden met de service van Coolblue maar deze keer niet. Ik heb een stofzuiger besteld, extra betaald om in de avond geleverd te krijgen staat er een bezorger met een beeldscherm voor de deur. Deze wil ik weigeren maar de bezorger laat het beeldscherm achter. Coolblue gebeld met het verzoek het beeldscherm op te halen en de stofzuiger te bezorgen. Dit blijkt problematisch. Ik moet het beeldscherp, meet een behoorlijk afmeting, zelf maar naar een post NL punt brengen. Als Coolblue dan heeft vastgesteld dat dit is terugbezogd gaan de stofzuiger leveren. Veel extra werk voor mij, ik wordt gewantrouwd en wacht nu als weer dagen op mijn stofzuiger. Coolblue maakt een fout en ik mag deze herstellen.
Officiele reactie van Coolblue 12-09-2022

Beste,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als je totaal iets anders krijgt dan besteld. Met een monitor kun je inderdaad niet stofzuigen. Sorry!

We lossen dit graag voor je op, onze klantenservice zit voor je klaar.

Met vriendelijke groet, Coolblue

H.D. Verwoord 11-09-2022

Coolblue was op het moment de goedkoopste aanbieder.
En als klap op de vuurpijl hadden zij daarnaast een gebruikte in een doos voor nog minder geld. Daar heb ik gelijk op gereageerd en de volgende dag in huis ontvangen.
Dat noem ik nogeens service!

Thijs 11-09-2022

Goede prijs in vergelijking met andere aanbieders. Snelle en nette levering

Esther J 11-09-2022

Super makkelijk en als je wilt kan je de meeste producten in de winkel eerst bekijken.
Fijne site, zeer makkelijk in gebruik.
Besteld en de volgende dag al geleverd.
Extra service, het pakket kwam aan op het zakelijk adres maar daar was niemand meer en de fiets koerier heeft het 6 km verderop bij ons thuis afgeleverd.
Wat een top service

Briek 11-09-2022

Duidelijke omschrijving van het product, veel reviews, die een keuze vergemakkelijken. Filmpjes over het gebruik/ onderhoud van het product. Snelle levering.
Voordat ik het product ontving wederom een mail met gebruikers tips… erg fijn….

Yvon 11-09-2022

De ereader en sleepcover waren geleverd binnen een dag en heel stevig verpakt in een passende doos.

Syl v. S 11-09-2022

Omdat de service en klantvriendelijkheid erg goed is, én omdat als ik het nodig vind er een fysieke winkel is om artikelen te kunnen bekijken en advies te krijgen. De uitstekende service die ik (zonodig) bij andere aankopen heb ervaren geven wat mij betreft de doorslag.

Robbert Webbe 11-09-2022

Vriendelijke medewerker die de door mij gemaakte keuze nog even met mij doornam om er zeker van te zijn dat ik daadwerkelijk met de juiste printer naar huis zou gaan. Die aan mij verwachtingen en eisen zou voldoen.

Scherpenzeel 11-09-2022

Hele vlotte levering wat ze zeggen komen ze na.
Het product zijn we erg blij mee.

Herma 11-09-2022

Online gekocht. Keurige afhandeling en levering prima op tijd zoals aangegeven.
Het product zelf voldoet uitstekend.

Evert 11-09-2022

Koffiemachine begaf het om 21.00 uur ‘s avonds. 22.00 uur een nieuwe besteld bij Coolblue. De volgende ochtend 10.00 uur was de nieuwe al geleverd. Top service.

Jesse 11-09-2022

Coolblue is een fijne website om in te kijken, de site is goed te overzien, navigeren en begrijpen. Ook een erg goede klantenservice. Als er ook maar iets mis is met je product of met de levering zullen ze altijd naar je luisteren. De prijzen van de producten zijn ook eerlijk. Mijn enige klacht die ik heb zou zijn dat de selectie van games redelijk klein is. Vooral aangezien de site ook wel eens wordt geadverteerd met games.