Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Timo Smit 14-05-2021

Alles klopte en was op tijd. Optimale info tussen bestellen en afleveren. Compliment

Diana 14-05-2021

Super fijne online shop!
Netjes, goed geregeld, mooi op tijd!
Heb al vaker gekocht bij Coolblue en altijd zeer tevreden!!!

Heel blije klant 14-05-2021

Mijn ervaring met Coolblue is heel goed, jullie benaderen de klant met humor, ik vind het hele leuke humor.
Zowel de reclame op TV als de website teksten zijn super leuk. De teksten op de bus, fiets, sms en website vind ik geweldig.
Mijn enig puntje van kritiek zou zijn dat: de mailwisseling kwam binnen in spam.
Zo duurde het even dat ik mijn mijn code voor microsoft pakket niet kon gebruiken (de linken, buttons doen het dan niet) pas na doorsturen naar mijn/hetzelfde mail adres kon ik ook mijn microsoft code installeren

Sonja 14-05-2021

Groot assortiment. Artikelen snel vindbaar en makkelijk met bestellen. Snel in huis.

Bill van de Gevel 14-05-2021

Bij Coolblue shoppen is bijna een automatisme geworden. Duidelijke website, kundig advies en Cool Blue's keuze. Je gaat er gewoon van uit dat dit een weloverwogen keuze is voor een schappelijke prijs.
De bestelling is duidelijk en overzichtelijk in afhandeling, geen zee aan mailtjes zoals bij de concurrent.
En tot slot de bezorgdienst. Dat gaat dus echt voor een glimlach.

Arjan 14-05-2021

Zeer snelle levering.
Vooraf mail met extra tips gehad.
Ruim assortiment op een geweldige Website.

Patrick 14-05-2021

Goede prijs, snelle levering en goede ervaringen uit het verleden. Er is op de duidelijke website meer dan voldoende keuze voor het gekochte product.

Maudy 14-05-2021

Coolblue heeft een zeer ruim assortiment, is zeer scherp geprijsd en de communicatie is erg duidelijk.

Maurice 14-05-2021

Vriendelijke en leuke communicatie en snelle, kosteloze bezorging op de fiets!

Nico 14-05-2021

Duidelijke informatie over product, goede prijs, aflevering volgens afspraak op de afgesproken tijd op de afgesproken plaats.

Emmy 14-05-2021

Sneller levering met goeie retourservice. Eigen bezorgers altijd erg vriendelijk. (postnl chauffeurs niet altijd maar goed daar kunnen jullie niets aan doen.

Roy 14-05-2021

Snel, vlot en betrouwbaar. De geleverde airco was in goede staat. Makkelijke bestellen.

liesbeth 14-05-2021

ik heb gekozen voor cool bleu omdat die goedkoper was. En het bestellen ging vlot.
volgende dag al in huis. En vriendelijke bezorgers. niks was te veel.
Dus in een woord Geweldig

Karel Dekker 14-05-2021

De winkel heeft geleverd wat gevraagd werd en conform afspraak. Wat wil een mens nog meer.

Boxma 14-05-2021

Snelle levering, uitgebreide info over t product, goed bereikbaar, vertrouwd bestellen.

Karlijn 14-05-2021

Altijd snelle service en levering. Nooit gedoe met ruilen. als er iets met het product blijkt te zijn wordt dit altijd netjes opgelost, ook als je het al langere tijd in bezit hebt. Indien gewenst krijg je prima advies.
Al jaren een zeer tevreden klant

Nees 14-05-2021

Goede service , snel geleverd en meerdere aankopen bij coolblue gekocht altijd netjes geleverd en op tijd.
Toppers

Annette 13-05-2021

Bestellen via de site van coolblue is makkelijk. Wel jammer vond ik het feit dat bij de laptop die ik bestelde ook gelijk een muis, microsoft office pakket en nog een item automatisch geselecteerd waren. Dit moet je zelf uitklikken als je het niet wilt. Niet zo netjes vind ik, want daarmee kun je misbruik maken van een minder oplettende klant.
Verder vind ik jullie reclame en opschriften op de verpakkingsdoos erg amusant.

Minna 13-05-2021

Volgens mij kan je echt alles vinden bij Coolblue. Wat in mijn geval heel fijn was, is dat mijn aanschaf ook voordeliger hier was.

Marc Smetsers 13-05-2021

Alles was gied uitgelegd op de website en de levering was prima op tijd! Ging zoals een online order zou moeten verlopen!

Henk 13-05-2021

product juist en snel geleverd; correct volgens het aangebodene op de website en zonder transportschade.

Kees 13-05-2021

Wist ik niet maar product bleek verkeerd geprijsd. Ik had al betaald en bevestiging gekregen maar toen werd ik gebeld en voor de keuze gesteld afzien van koop of bijbetalen. Ik hield vast aan de overeenkomst. Zonder dat dit aan de telefoon gemeld werd hebben ze toch geleverd. Uiteindelijk toch netjes.

viola Berends 13-05-2021

Brandblussers die goed verpakt en op tijd binnen zijn. Dat is nog eens veilig en vertrouwd: Coolblue!

Britt 13-05-2021

Snelle service, duidelijke website en het bezorgen was erg duidelijk en makkelijk. Info mailtjes en een sms’je als ze eraan komen zijn super handig, zo ben je altijd op het juiste moment thuis voor je pakketje.

Nanette 13-05-2021

Prettig bestellen, snelle en correcte levering en vooral de humor in de berichtgevingen.