Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dian 19-06-2022

Om 23.30 uur besteld en helaas niet zoals vermeldt de volgende dag in huis. Coolblue heeft het pakketje te laat versturen, daardoor nog een dag extra zonder oplader.

Beste Dian,

Dank je wel voor je review. Soms is het drukker dan verwacht en dan loopt het net even anders.

Sorry!

Coolblue

Richard 19-06-2022

Duidelijke site met veel informatie. Koelvries combinatie was in de aanbieding maar cash back actie erbij via de fabrikant. Ik kreeg duidelijk mail m.b.t. het aflevermoment en de levering pas binnen het afgegeven aflever uur. Kwartier van te voren netjes gebeld. Apparaat netje geplaatst, verpakking werd meegenomen en bezorger uiterst vriendelijk.

Diana 19-06-2022

Coolblue had de artikelen die ik wilde, in de door mij gewenste kleur voor een scherpe prijs.

En ook nog eens de volgende dag per fietskoerier in huis. 'S ochtends krijg je een tijdvak van een uur en 15 minuten van te voren een sms. Wat een service.

Hanne 19-06-2022

Erg goede shop! Ik vind de marketing leuk, dat sprak mij aan om op de website te kijken. Ruim aanbod en goede prijs! Bij problemen wordt er op een klantvriendelijke manier gehandeld. Je merkt echt dat de klant vooraan staat

Ruud 19-06-2022

Overzichtelijk , snel afhandeling van het afrekenen op de telefoon ( Android) had bij overgang van Ideal naar creditcard wat spoeler en logischer gekund.

Jannie 19-06-2022

Hele goed service. Duidelijke uitleg.
Niet tevreden geld terug zonder zeuren

Robert van Vliet 19-06-2022

Rookmelders besteld werkte 36 uur daarna vielen alle 3 uit, gebeld en sturen nieuwe dus ik zeg top service!

Peter 19-06-2022

Ze hebben mij al twee keer zonder enige aandrang van mij kant voorzien van een nieuw product toen het oorspronkelijk geleverde product niet meer naar behoren werkt. De eerste keer bij een niet goed uitgevoerde reparatie van een scheerapparaat van Braun in garantietijd en de tweede keer bij een vaste telefoon van Siemens lang na het verstrijken van de 2 jaar garantietermijn.

Niels 19-06-2022

Fijne winkel met een erg goede klantenservice! Koelvriescombinatie geleverd en oude 2 dagen later opgehaald, zonder extra kosten. Tijdens het bellen met de klantenservice werd de lijn verbroken. Dit is iets wat natuurlijk vaak gebeurd en dat is een vreselijke ergenis. Maar Coolblue belt je dan gewoon terug, in plaats van dat je weer achteraan in de rij kan gaan staan.

Culiza 19-06-2022

Duidelijk website met heel veel info per product. Interessante positieve en negatieve ervaringen van anderen zodat je je een goed beeld kunt vormen vh product. Ook goede service als je minder tevreden bent over een product. Er wordt naar je geluisterd en komen met een oplossing.

Henk 18-06-2022

Al vele jaren een vaste klant en nog nooit teleurgesteld in kwaliteit en service. Behulpzame en vriendelijke medewerkers!

Jorden 18-06-2022

Heb nog nooit meegemaakt dat er iets niet goed ging bij CoolBlue. Helemaal top!

Stoffel 18-06-2022

Coolblue is zeker niet altijd de goedkoopste, maar ze doen wat ze beloven en je hebt eigenlijk nooit gezeik als je iets hebt. Dat is voor mij reden om iets meer te betalen en te weten waar ik aan toe ben.

Tim 18-06-2022

Snel geleverd, product zoals beloofd, maar toch niet helemaal.

Smartphone gekocht tijdens een actieperiode (extra inruilwaarde oude telefoon) daarbij belooft Coolblue contact op te nemen om omruilen oude smartphone online te organiseren. Op dat bericht zit ik nog te wachten

Wat ik wel krijg is verschillende review verzoeken. Misschien volgorde omdraaien? Eerst actie afronden en dan vragen om feedback.

Leo van Dijk 18-06-2022

Altijd vriendelijk en oplossingsgericht. Bij problemen wordt er voor gezorgd dat een en ander positief wordt afgehandeld.

K 18-06-2022

Mijn bestelling is op tijd bezorgd door 3 aardige medewerkers.
Tijdens het plaatsen van mijn producten is er schade ontstaan. Echt is de schade zoo snel behandeld en opgelost. Ik vind coolblue een top bedrijf !.

Wesley 18-06-2022

Altijd goede en vriendelijke service, daarnaast een fijn bijkomend feit dat alles op de afgesproken tijd wordt geleverd.

Jip 18-06-2022

Snelle levertijd. Goede informatie. Levering gaat via budbee . Zogenaamd de meest groene bezorger. Meer wensdenken dit. Stinkend oud dieselbusje waarbij de chauffeur de motor liet draaien en vollgas weg rijdt. Beetje jammer. Product prima bij Coolblue. “Groen” leveren, niet dus.

Ted 18-06-2022

Supersnelle bezorging en top bezorgers, installeren vakkundig en zijn zeer vriendelijk...

Inventas 18-06-2022

Wij zijn met het bedrijf al enkele jaren klant bij Coolblue. Wij zijn altijd uitermate kritisch op de dienstverlening van onze suppliers. Nieuwe producten worden door een nette vervoerder gebracht. De producten die door Coolblue worden aanbevolen zijn bijna altijd topkwaliteit. En toen er eens een product niet helemaal 100% in orde was werd het binnen de garantie periode netjes opgelost voor ons. Meestal gaan we naar de dichtstbijzijnde winkel en online werkt evenzo goed voor de bestellingen. Dank je wel Coolbluers en op naar de volgende! Groet. Team inventas.

John 18-06-2022

Prijstechnisch gelijkwaardig met andere aanbieders. S avonds besteld en als beloofd de volgende dag geleverd.
Medewerkers van Coolblue altijd erg vriendelijk.

Van Ewijk 18-06-2022

Zeer slechte service, glimlach zal snel vergaan bij deze winkelketen.
Na zeven weken reparatie nog geen oplossing en beloven van alles maar komen niets na
Niets kopen bij deze *** 😡🤬

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk baal je als het anders loopt dan verwacht. Daar balen wij ook van. Een reparatie voeren wij niet zelf uit, we zijn afhankelijk van de erkende reparateur. Dit kost tijd Sorry!

Met vriendelijke groet, Coolblue

OvE 20-06-2022

Beste,
Jullie laten Je wel kennen met zo’n simpel antwoord.
Als bedrijf moet je opkomen voor je klanten en service verlenen, die is ver te zoeken, alles alleen maar zo snel mogelijk afwimpelen en wijzen naar een ander.
Ga je eigen verantwoordelijkheid eens nemen!

Marcel 18-06-2022

Heb een Ring camera aangeschaft. Prima camera maar na ongeveer 5 maanden kapot. Ter reparatie opgestuurd en bleek niet meer gemaakt te kunnen worden. Kreeg een tegoed van de waarde van aanschaf om iets anders uit te zoeken, omdat de camera niet meer op voorraad was. Dit wilde ik niet en verzoek om geld terug te storten. Was geen probleem maar na 2x het juiste ibannummer door te hebben gegeven en nogmaals 3x gebeld te hebben heb ik na 5 weken nog steeds geen geld retour gehad.
Klantenservice gaf aan dat er nog geen bericht naar de administratie gedaan was om terugbetaling te doen.
Hoe dan? Na 5x een belofte gedaan te hebben dat geld binnen paar werkdagen op de rekening zou staan

Zeer slechte service en klantenservice biedt geen enkele service. Die zitten er alleen maar om zo snel mogelijk de klant af te schepen met een l*l verhaal

Beste Marcel,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Natuurlijk is dit niet wat je van Coolblue mag verwachten. Jouw feedback maken wij intern bespreekbaar.

Coolblue

Monica 18-06-2022

Genoeg keuze in elke prijsklasse. Levering op zondag ideaal voor werkende mensen. Vriendelijke monteurs.

Will Venema 17-06-2022

Amazing. Besteld en een dag later al in huis. En dat wat ik besteld had zat ook nog in de doos en functioneerde ook nog. En als kers op de taart kwam de bezorger ook nog in het voorspelde tijdblok. Mijn dag kan niet meer stuk. Jammer dat Coolblue geen kleding verkoopt want dan zou mijn vrouw ook klant worden.