Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4096 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marianne Hiemstra 29-05-2023

Goede site, goede correspondentie, snelle levering in goede verpakking en helemaal naar ons zin!

Groenenberg 29-05-2023

Ik zou graag vertellen wat ikmvsn mijn product vind, maar helaas hebben we deze nog niet ontvangen.
We hebben de hele ochtend zitten wachten. Een uur na de afgesproken tijd hoorelden we dat ze niet konden komen die dag. We hopen morgen meer geluk te hebben. Misschien dan een hoger review cijfer.

Beste meneer/ mevrouw Groenenberg,

Wat jammer dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen!

Hopelijk heb je hem inmiddels in huis. Is dit toch niet het geval? Neem dan contact met ons op zodat we dit samen op kunnen lossen.

Suus uit Rijen 29-05-2023

Duidelijke omschrijving op de site, meteen goede suggesties voor accessoires ipv lastig zoeken. Snel binnen, mogelijk avond levering.

Kees 29-05-2023

Bestelling niet op de afgesproken dag ontvangen.
Helaas nog niet ontvangen.

Hoi Kees,

Wat jammer dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen!

Dennis 29-05-2023

‘s Avond om 22:00 besteld en de volgende ochtend om 10:00u per fiets geleverd. Super attente bezorger en zonder verzendkosten. Sneller en duurzamer dan zelf naar de winkel rijden. Aanrader!

Joey van Gool 29-05-2023

Goede en snelle service. Levering altijd op tijd en volgens afspraak. Ook de medewerking is super!

Bart 29-05-2023

Zeer tevreden over mijn aankoop bij Coolblue. Coolblue was voor mijn artikel niet de goedkoopste, maar had het wel op voorraad dus savonds besteld en de volgende dag in huis. Uiteindelijk ook de winkel met de beste voorwaarden voor wat betreft retourneren en service (was een technisch product), wat maakt dat mijn keuze toch naar Coolblue uit ging. Prijs zeker waard.

Caroline 29-05-2023

Snel bezorgd natuurlijk en mooi verpakt. Maar nu het retourneren..... alles geprobeerd om het pakketje ongeopend retour aan te melden, alles wat ik aanklik op die site geeft hij foutmeldingen, als een e-mail stuur naar de zakelijke afdeling krijg ik foutmeldingen, als ik naar de aangewezen klachtenpersoon word doorverwezen vis de site krijg ik een foutmelding en nee dit ligt niet aan mijn apparaat of hoe ik alles heb ingetypt. Coolbleu mijn glimlach is snel verdwenen.

Hoi Caroline,

Wat jammer dat het niet lukt om een retour aan te melden! Logisch dat je hier niet tevreden over bent.

Op dit moment hebben wij geen last van een storing. We adviseren je daarom om het nog eens op een ander apparaat te proberen. Kom je er nog niet uit? Neem dan gerust contact met ons op. Bijvoorbeeld telefonisch of via Whatsapp. Een van onze collega's helpt je graag verder met het aanmelden van je retour.

Gmadu 29-05-2023

Concurrent had geen ps5 digitals meer, gellukkig hadden wij coolblue gevonden. Onze zoon was aan het sparen om eigen ps5 te kopen, monitor had ik ook op coolblue gevonden, en ietjes goedkoper! Perfect toch? Vóór 23u besteld en was morgen in huis, op een zaterdag ook!:D Wij zijn heel blij met deze snelle levering, zou ik zeker aanbevelen aan anderen!

LP.Matrossenko 29-05-2023

Gemakkelijk om het product te kiezen dat u wilt kopen, en snel geleverd. Ik zal uw winkel aanbevelen aan mijn familie, vrienden en collega's. Hier zullen ze promoties vinden met acceptabele prijzen maar van superieure kwaliteit.
UvD 31-05-2023

Ik heb 4x van verschillende mensen bij jullie via de mail contact gehad. Daarnaast nog 2x verschillende mensen aan de telefoon gehad. Situatie uitgelegd en ook aangegeven dat wij hem uiteraard niet bewust hebben kapot gemaakt. De laptopj zit in een schooltas met Hoes en zo kwam die er een keer uit zonder de toets T. Dus deze reactie is opeens wel anders dan dat ik elke keer op de mail terug heb gekregen!!

YW 29-05-2023

Zoals altijd dik tevreden met hele bestelproces van bestellen tot levering. Powerbank besteld van eigen merk (Blue built). Superblij mee.

A. Uitbeijerse 29-05-2023

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik gewoon vind dat Coolblue dat verdient. Er zijn veel vrienden en kennissen van mij die heel goede ervaringen met Coolblue hebben. En inderdaad... bij het bestellen van een mooie tablet bij Coolblue heb ik een heel goede keus gemaakt!
Snelle afhandeling en bezorging de andere dag, prachtig toch...?

Heleen 29-05-2023

Alle informatie in de shop is goed uitgebreid zodat je gemakkelijk de juiste keuze kan maken

Jesse 29-05-2023

Bestellen ging erg gemakkelijk en de bezorging was ruim op tijd waardoor ik erg tevreden ben.

Johannes Willems 29-05-2023

Tilburg is vanuit Bergen op Zoom de dichts bijzijnde locatie van een Cool Blue shop. Bij aankomst kreeg ik direct koffie en hebben we naar een laptop, een SAMSUNG scherm en enige rand apparatuur gekeken. Ook nog getest of bepaalde functionaliteiten bij de aan te schaffen nieuwe laptop functioneerden… kortom prima service.

Bo 29-05-2023

Snelle levering en perfecte track and trace, tot aan een smsje een kwartier voor de bezorging. Alles is goed geregeld bij Coolblue en de communicatie erg leuk.

Lindapv 29-05-2023

Bij Coolblue krijg je altijd een goed advies en persoonlijke aandacht van medewerkers die weten waarover ze praten.

Skippy 29-05-2023

Mijn huidige en eerdere ervaringen met Coolblue online en de winkel in Den Haag zijn de (winkel) medewerkers zijn beleefd en hulpvaardig.
Niets wordt opgedrongen om extra verkoop te scoren.

Sloper 29-05-2023

Super snelle levering en dankzij SMS 15 minuten van te voren kon ik gewoon vissen aan de waterkant voor de deur! Zo kunnen genieten van mijn vrije dag! Zonder gedoe!

Maaike 29-05-2023

Wasdroger besteld. Bezorgen voor de deur met wasmachine. Gebeld nee kunnen echt niet op een avond worden bezorgt want je krijgt tijdssloten.
Zeer onvriendelijk geholpen. Uiteindelijk alles geannuleerd omdat we overdag werken en dan geen wasdroger kunnen aannemen. Binne 5 dagen geld terug want dit is de procedure. Zo niet gewend van dit bedrijf

Hoi Maaike,

Wat jammer dat de bestelling van jouw nieuwe droger niet helemaal is gelopen hoe je zou willen.

Het is tijdens het bestelproces mogelijk om een tijdslot te kiezen tegen extra betaling. Hierbij kun je ook kiezen voor een avondlevering (Tussen 17:00 en 22:00). Als je niet voor deze service hebt gekozen, kan het inderdaad zo zijn dat onze bezorgers op een ander tijdstip langs komen. Verder kun je bij ons ook nog kiezen voor een weekendlevering.

Hopelijk kun je toch snel met je nieuwe droger aan de slag!

Menno 29-05-2023

Duidelijke website met regelmatig goede deals. Deze deals kunnen echter wel dagelijks in prijs fluctueren. Zoals ineens €1/€2 hoger dan de dag ervoor, en de dag daarvoor en daarvoor etc.
App gaf aan dat het product niet beschikbaar was, maar de site wel, wat best gek is. Ik kon gelukkig een leverdatum kiezen, zodat het niet al de volgende dag bezorg werd, wanneer ik niet thuis zou zijn. Bezorger stond al wel onaangekondigd om 11u aan de deur, omdat hij in de buurt was. Hij zou pas rond 19u komen. Planning zou dus beter kunnen, want het is sowieso zonde als hij 2x op 1 dag door dezelfde wijk moet?! Pakket staat ook nog niet op geleverd, waarschijnlijk door het eerder afleveren?

Brigges 29-05-2023

Uitgebreide online advisering en mogelijkheden tot vergelijken. Veel tips ook na aanschaf. Altijd keurige bezorging.

Henk Smit 29-05-2023

Op de site snel mijn product gevonden en bovendien ook nog een tweede kans aanbieding. Ik had nog wat vragen en daar kon de klantenservice mij snel en goed mee helpen. Het product werd direct gereserveerd. Via de mail kreeg ik de handleiding en een betalingsopdracht. Als ik de bestelling wilde plaatsen hoefde ik alleen nog die te activeren. Dat heb ik ook gedaan. Volgende dag in huis, dus compliment en dik tevreden.

T. Schilt 29-05-2023

Snelle levering en behulpzame mensen om de loodzware bbq op zijn plaats te krijgen, waarvoor dank.

Appalonia karte 29-05-2023

Via coolblue een fitbit in 2021 gekocht, deze ter reparatie opgestuurd. Helaas kon de fitbit niet meer gemaakt worden, klanten service heeft mij steeds op de hoogte gehouden en de afwikkeling voor een nieuw horloge was super.

Coolblue is altijd een super fijn bedrijf om bij te bestellen, goede service, altijd up to date informatie, snelle levering en goede klantenservice