Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeroen de Bruij 01-06-2023

Duidelijke webdite met or artikel wat ik wil weten, snel met bezorgen, fatsoenlijk geprijst

Tandenborstel 01-06-2023

Prima en snelle levering . Ik had deze tandenborstel al en die beviel erg goed.

Reinier 01-06-2023

Overzichtelijk website en ruimschoots voorzien van product informatie en reviews die de koop objectief maakt.

Andres 01-06-2023

Supervriendelijk geholpen, alleen jammer dat ik naar een vestiging 30 minuten van mij verwijderd moest omdat het product niet voorradig was dichtbij.
Vandaar de 8, anders 9 of 10.

Mualla 01-06-2023

Coolblue doet wat die zegt betrouwbaarder dan bol.com vandaag besteld morgen in huis is ook echt werkelijk waar vandaag besteld morgen in huis!
En nog eens goedkoopste tussen alle vergelijk sites.

Onnaj 01-06-2023

Product was perfect alleen kon het achteraf toch niet gebruiken. Retourneren ging heel snel en eenvoudig en het geld werd snel verrekend, top!

Henk Langen 01-06-2023

Alles was zeer goed .Dus naar tevredenheid goed geholpen . de twee heren die de installatie gedaan hebben waren ook zeer goed bezig . Een aanbeveler voor de toekomst

Bé-Jan Hammingh 01-06-2023

Fijne schop, overzichtelijk, goede uitleg, snelle levering en prettige service

Lineke 01-06-2023

Duidelijke omschrijving en goede foto op de site. . Om 20.00 uur besteld en de volgende dag om 11.00 uur in huis zonder kosten.

Martijn te Riet 01-06-2023

Uitstekend website (overzichtelijk en goede selectie van producten) met een topservice

JvR 31-05-2023

Coolblue biedt goede service en heeft een ruime keuze van vertrouwde producten.

M.v.R 31-05-2023

De producten hebben een duidelijke omschrijving en worden snel en degelijk ingepakt geleverd.

Marcel 31-05-2023

Snel discreet en komt heelhuids aan.
Retouren makkelijk te regelen.
En je kan het pakketje helemaal volgen.
Ben zeer tevreden!!

coolbleu 31-05-2023

ik kon de keuze van mijn aankoop makkelijk vinden in de coolbleu shop,wij waren op zoek naar en nieuwe tv .
deze ook makkelijk kunnen vinden wat wij zochten ,alles was gebruiksvriendelijk en duidelijk.
de tv besteld en afgelopen maandag 2e pinksterdag netjes geleverd door de vriendelijke bezorgster van coolbleu.
wij zijn erg tevreden .

Peter 31-05-2023

Verkeerde adres over gebeld staan ze nog bij verkeerde adres voor de deur en ook nog niet eens op dag van de afspraak
Officiele reactie van Coolblue 05-06-2023

Beste Peter,

Wat vervelend dat je bestelling niet op het juiste adres is geleverd. Sorry voor het ongemak.

We zijn erg benieuwd of het inmiddels allemaal naar wens is opgelost. Zo niet? Kun je ons dan je klacht+ordernummer toesturen naar: geenglimlach@coolblue.nl

We horen het natuurlijk graag van je!

Coolblue.

Carina van der Heijden 31-05-2023

Heel fijn om bij coolblue te bestellen. De volgende dag heb je het bestelde product vaak al in huis. Wel zo fijn

Hilde 31-05-2023

Heel fijn dat ook op 2e pinksterdag een wasmachine wordt gebracht. Bezorger was vriendelijk en werkte netjes. Goede service.

Super webshop 31-05-2023

Ik ben altijd zeer tevreden over Coolblue. Uitgebreide en overzichtelijke website. Met de mogelijkheid om producten te vergelijken. Dat vind ik erg prettig. Vandaag besteld en de volgende dag bezorgd, zelfs met pinksteren! Helemaal super.
Ik kom zeker nog eens terug om te bestellen bij Coolblue.

A.Haak 31-05-2023

Eén van de weinige webwinkels die altijd op tijd bezorgd. Zeer blij met Coolblue. Misschien niet altijd de goedkoopste, maar als je iets op tijd (volgende dag) bezorgd wil hebben is dit de meest betrouwbare. Hier kunnen nog vele anderen een voorbeeld aan nemen.

B Senturk 31-05-2023

Ik kon me bestelling gelijk de volgende ochtend om 10 uur ophalen. Snelle service.

Carla 31-05-2023

Ik heb al vaak bij Coolblue besteld. Altijd snelle levering. Bij witgoed apparaten ook nette monteurs en goede installatie. Zowel de online als de telefonische service is prima. Kortom nog nooit problemen gehad, dus zéér tevreden.

Petra 31-05-2023

Altijd goede klantenservice wanneer er iets niet in orde is, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Jur 31-05-2023

Laptop besteld, als ik niet thuis en niet telefonisch bereikbaar zou zijn op het moment van afleveren zou Coolblue een mail sturen zodat ik een nieuw bezorgmoment kon afspreken. Hebben ze zich niet aan gehouden. Wel hebben ze het pakket bij buren afgeleverd met wie ik op voet van oorlog leef helaas. Heb contact opgenomen en verlangd dat ze het pakket er zelf weer ophalen, maar dat weigeren ze. Klacht zet de klantenservice door naar hun backoffice, maar zonder enige toezegging voor een oplossing.
Officiele reactie van Coolblue 05-06-2023

Beste Jur,

Wat vervelend hoe het is gelopen met de levering van jouw laptop. Sorry hiervoor; dit is inderdaad niet gegaan zoals wij beloven!

Gelukkig heb ik begrepen dat je de laptop inmiddels hebt ontvangen. Als tegemoetkoming voor het ongemak, stuur ik nog wel een kleinigheidje naar je op in een aparte e-mail.

Nog veel plezier van de laptop!

Groeten,
Coolblue.

Sophía 30-05-2023

duidelijke site, licht perfectionistisch in de details om zelfs na de bestelling te schrijven over hoe je in wachttherapie kan gaan. Ik houd van de vergelijkingen tussen apparaten en de uitleg.

Hansl 30-05-2023

Heldere en overzichtelijke website met goede omschrijving en uitleg van het product. Mijn bestelde artikel werd daarnaast snel geleverd op 2e Pinksterdag!