Coolblue.nl
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4
Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore9.0
De webshop is prima en goed overzichtelijk en de service is prima. wij hebben al enkele malen iets bij jullie gekocht. Alleen deze aankoop hebben wij teruggestuurd vanwege het geluid. Deze maakte meer lawaai dan de vorige die wij hadden gekocht, vandaar de retour zending, die overigens zeer snel te doen was via jullie informatie op de site. Perfect.
Reviewscore9.0
Super - goed product en snel geleverd - prijs ook OK
Reviewscore10.0
Mooie web shop, duidelijke uitleg van de artikelen.
Reviewscore9.0
Snelle levering en goede productinfo op de site.
Reviewscore9.0
Alles goed en snel geregeld. Alleen zette de bezorger van PostNL na aanbellen het pakje direct voor de deur en liep direct weg. Dat was minder…
Reviewscore4.0
Probleem met nieuwe laptop gehad. Kan gebeuren natuurlijk, maar de afhandeling was matig. Wat het meeste steekt: laptop is onder garantie vanuit de winkel retour naar fabrikant gegaan. Fabrikant meent echter dat het probleem een software probleem is: dus betalen, zelfs voor het onderzoek. Anders laptop niet retour. Uiteindelijk bleek het toch een hardware probleem. Later alles wel teruggekregen, maar dat ging niet zonder de nodige ergernis.
Reviewscore9.0
Alles perfect.
Genoeg keuze
Op afspraak geleverd zelfs op zondag.
Reviewscore8.0
Goede prijs kwaliteit en snelle service.
Reviewscore9.0
Het voordeel van bestellen bij Coolblue is dat ik goed weet waar ik aan toe ben. Of het product er is, wat het kost, wanneer ik het ontvang. Daarnaast bruikbare reviews en specificaties die keuze vereenvoudigen. Met andere producten ook prima service als iets in nverhoopt kapot gaat. Kortom fijne en betrouwbare winkel.
Reviewscore10.0
Veelzijdig aanbod. Goed georganiseerd . Goede service.
Reviewscore10.0
Top winkel, alles wat je van een goede webshop verwacht.
Reviewscore10.0
Erg goede en snelle service! Zeer tevreden.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Duidelijke informatie op de site. Maakt de keuze makkelijk. Snelle bezorging ( op de fiets, in storm en regen!!!) ook daarna een mail met informatie over het product!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore6.0
Ruime winkel in een centrale locatie. Goede en snelle service. Dat van de snelle service is ook maar goed ook, want het was ongemakkelijk warm in de winkel.
Ik zou zeggen zet de thermostaat een graadje lager (goed voor het milieu) en geef je persoonl een trui.
Als jullie vinden dat het personeel gemakkelijk in een T-schirt moeten kunnen rondlopen, zorg dan voor een garderobe.
Tot die zal ik net als jullie niets geven om het milieu en gewoon weer lekker laten thuisbezorgen.
Reviewscore10.0
Super fijne winkel! Ik heb oortjes gekocht en de volgende ochtend stond er een heel aardige meneer voor de deur die me ook nog een complimentje gaf over ons huis. De oortjes werken tot nu toe goed, alleen vallen ze soms heel kort even weg, maar dat kan gebeuren.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Snelle levering, goede beschrijving product en installatie begeleiding. Betrouwbaar.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Online een Tefal pannenset besteld en gelijk de volgende dag in de winkel kunnen ophalen! Lekker snel en fijne klantenservice. Ook per mail goed ingelicht wanneer het klaar lag in de winkel. In de Coolblue winkel in Almere-Stad ook zeer vriendelijk en snel geholpen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Doet wat het beloofd
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Veel uitleg over verschillende apparaten; hulp om juiste keuze te maken is goed.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Apple Watch is goed verpakt en via mail een prima uitleg hoe te installeren. Tot zover Top.
Een dag later ontving ik een pantzerglass voor de Apple Watch die als brievenbus pakketje werd verzonden.
Ondanks dat deze goed is aangekomen is het risico groter dat dit beschadigd wordt ontvangen daar alleen karton omheen zat en als TIP gebruik hier een bubbeltjes enveloppe voor om risico van volstouwen Post te voorkomen.
Het is wel HEEL aangekomen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore3.0
Ik ben niet tevreden over de aankoop van mijn vaatwasser bij Cool Blue.
De start ging prima, ik had enige twijfel over de hoogte van het apparaat en de klantenservice via chat kon hier snel en kundig een antwoord op formuleren.
Het apparaat werd keurig op tijd geleverd, door een vriendelijke bezorger die het apparaat ook nog in de keuken wilde zetten.
Daarnaast was het product keurig verpakt en schadevrij aangekomen. Ook bleek dat de klantenservice mij juist had geïnformeerd over de hoogte.
Tot zover alles top.
De vaatwasser zelf is van het merk Veripart. Ik kende het niet, maar dit schijnt van Cool Blue zelf te zijn en zij durven hier voor garant te staan.
Het was de aller goedkoopste die ik kon vinden en voor de prijs is het een net apparaat en ziet het er degelijk uit zonder onnodige poespas.
De slangen bleken wel iets korter dan op de website aangegeven, maar na het verbouwen van de keuken vormde dit geen probleem.
Ook hierover tevreden.
Echter gaat het daarna absoluut niet naar wens, voor een winkel die alles doet voor een glimlach... Hebben ze die belofte totaal niet waargemaakt.
Tijdens het gebruik klaarmaken van de vaatwasser, wat keurig stap voor stap in de handleiding beschreven staat, liep ik tegen een probleem aan.
Er staat namelijk wel beschreven hoe je de instellingen van de waterhardheid kunt maken, echter staat er nergens vermeld welke lampjes-combinatie bij welke waterhardheid hoort. Een slordigheidje van de handleiding, maar dat kan nog gebeuren.
Gezien Cool Blue zelf de producent van dit product is, zou je zeggen dat zij mij dit kunnen vertellen binnen afzienbare tijd... Niets blijkt minder waar!
De klantenservice via chat gaf een oplossing niet corresponderend met mijn apparaat en verwees mij daarna door naar de klantenservice via e-mail.
Daarop ook de telefonisch klantenservice geprobeerd, echter werd daar het probleem niet goed uitgevraagd. Tevens was deze medewerker niet op de hoogte van het eigen merk en gaf zij een advies waarvan in de handleiding staat dat het schadelijk is voor het apparaat... Dat teruggegeven en toen zou er een expert ingeschakeld worden die mij binnen twee tot drie dagen zou contacteren. Inmiddels zijn we negen dagen verder zonder enige terugkoppeling.
Het contact via de e-mail verliep een stuk kundiger en hier konden zij aangegeven dat het antwoord inderdaad niet paraat is. Zij hebben de productiemanager gecontacteerd en hoopte dezelfde dag nog met een antwoord te komen. Dat is inmiddels zeven dagen geleden zonder een terugkoppeling of antwoord. Gisteren nog een e-mail gestuurd om te vragen hoe het er voor staat en ook daar tot heden geen reactie op gehad.
Conclusie is dat ik inmiddels 9 dagen met een nieuwe vaatwasser zit die ik niet in gebruik kan nemen en geconfronteerd ben met een klantenservice die nota bene hun eigen product niet eens kan ondersteunen. Tevens hebben zij mijn oude vaatwasser meegenomen, waar aanvankelijk fijn was. Maar nu ben ik dus alweer anderhalve week met de hand aan het afwassen.
Kort gezegd compleet waardeloos; Alles voor een grimas.
Reviewscore10.0
Hele fijne site.
Makkelijk te bestellen, snelle service .
Zijn nog duurzaam ook.
Hebben uit en bestelling van mij, telefoon en tablet met de fiets gebracht.
Top!!!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore2.0
Ik heb twee 49inch schermen online besteld. Aan het compleet maken van de bestelling kreeg ik in beeld dat de schermen alleen op te halen waren in Arnhem en een andere plaats. Bezorgen was niet mogelijk helaas. Aangekomen in Arnhem bleek dat het niet een magazijn was waar we de grote schermen konden ophalen maar midden in de stad!! Dat is natuurlijk niet handig. Gedoe met parkeren, vervoer naar auto met 2 enorme dozen etc. Kortom een grote teleurstelling voor ons. Prima dat bij Coolblue bepaalde artikelen afgehaald moeten worden, maar zeer onklantvriendelijk dat dit moet bij een shop midden in de stad, waar parkeren onmogelijk is.
Reviewscore9.0
Tablet gekocht voor ons dochter, ik was zeer tevreden met het advies. Ze nemen de tijd voor je. Ik had bij de ingang een nummer gepakt en moest even wachten, bakje koffie gepakt. Ondertussen zag ik een medewerker en vroeg hem wat, ik werd gelijk geholpen zo’n vier a 5 minuten later kwam er een andere medewerker en nam het over. Vakkundig, servicegericht, aangenaam gewoon goed. Meestal ga ik altijd eerst naar de mediamarkt, maar sinds een paar jaar is het bij Coolblue voor mij vele malen beter.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore5.0
We wilden graag een tweede-kansproduct helpen. De verwachtingen werden door Coolblue geheel niet beantwoordt. Enerzijds had het product aanzienlijk meer en fundamentele schade, die niet gemeld was in de aanbieding. Daarnaast klopte ook het type niet waardoor we ook in verlegenheid raakten met de montage. In de hersteloperatie werd de bestelling vertraagd en niet gemeld, dat ons opnieuw in verlegenheid bracht.