Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gert 04-06-2023

Gemakkelijk bestellen en betalen, snelle bevestiging dat bestelling gelukt was.

Marc 04-06-2023

Ik had de leverdatum een paar dagen later aangepast omdat dit beter uit kwam, dit ging makkelijk en zonder problemen dankzij een vriendelijke en behulpzame medewerker op de app. Ook de mannen die mijn tv met soundbar kwamen bezorgen en aansluiten waren vriendelijk en hadden kennis waardoor het makkelijk en snel verliep

Tom 04-06-2023

Ze doen wat ze zeggen
Vandaag besteld en dan morgen in huis
Prima service

K. 04-06-2023

Zeer tevreden! Het bestelproces verliep gemakkelijk. Het product werd ook snel bezorgd. Het was een tweedekans product met omschrijving “als nieuw” en dat was het ook daadwerkelijk.

Wim 04-06-2023

Snelle adequate levering. Goede service. De bezorger kwam snel en met de fiets. Als dat niet milieuvriendelijk is, weet ik het niet meer. En de bestelde inkt cartridges waren ook nog eens goedkoper dan in de winkel.

Annemarie 04-06-2023

Hele duidelijke en prettige communicatie over de bezorging. Product is precies zoals beloofd.

Willem Vreeswijk 04-06-2023

Een vriendelijke bezorger op een vrolijke fiets die iets moois komt brengen. Wat wil je nog meer?

A. Buitenhuis 04-06-2023

Zeer snelle levering na de bestelling.
Goede service.
Nette vlotte jonge man die de bestelling heeft bezorgd.

Anoniem 04-06-2023

De site is heel gebruiksvriendelijk. Je vindt veel informatie in een duidelijk overzicht.
Het personeel in de winkel is erg vriendelijk en behulpzaam. Soms krijg je wel eens advies aan de hand van wat zij graag willen verkopen in plaats van wat echt beter is, maat dit is niet de norm en veel vaker word je heel goed en eerlijk geholpen.

John 04-06-2023

Duidelijke site . Goede en originele communicatie via mail na het bestellen . Topbedrijf !

Rudolf 04-06-2023

Product was keurig op tijd afgeleverd.
Giga telefoonset voldoet aan onze verwachtingen, prima product

wim merks 04-06-2023

werd er op gewezen door een vriend van mij had goede ervaring gehad met jullie over twee dagen geplaatst ben zeer tevreden tot nu toe

Fred 04-06-2023

Koop een bbq op de website staat + zwarte rooster , moesten wij hem weer terug sturen het zware apparaat. Komt de nieuwe bbq weer zonder grilplaat , doorgegeven en nooit meer wat gehoord . Lekker makkelijk .
Officiele reactie van Coolblue 05-06-2023

Beste Fred,

Wat vervelend dat de nieuwe BBQ is geleverd zonder een rooster. Helemaal jammer dat je hiervan een melding hebt gemaakt, maar niets meer van ons hebt gehoord!

Ik ben direct op zoek gegaan, maar kan nergens zien dat je hebt aangegeven dat het rooster ontbreekt. Kan je daarom een kopie van jouw review sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl, onder vermelding van het ordernummer? Geef hierbij vanuit de handleiding aan welk rooster er ontbreekt, zodat wij naar een passende oplossing op zoek kunnen gaan.

Wij kijken uit naar je reactie, zodat we verder voor je aan de slag kunnen gaan.

Groeten,
Coolblue.

Denice 04-06-2023

Vandaag besteld, morgen meteen in huis.
Pakketje werd bezorgd door eigen vervoerdienst en geen PostNL of DHL. Vriendelijke en nette bezorger. Coolblue belt altijd netjes aan bij de voordeur.

Patrick 04-06-2023

Goede en duidelijke communicatie.
Snel op gewenste plek geleverd.
(Aangezien PostNL hier al maanden niet op tijd meer kan leveren)
Makkelijk kiezen voor alternatief afhaalpunt of adres.

Roel van Driel 03-06-2023

Fijne website, duidelijk, overzichtelijk, vaker dingen gekocht, goede service

Bloem 03-06-2023

Contact met Klantenservice duurt erg lang.
Informatie over levering is prima.
Zeer vriendelijke bezorger!

Max Middelburg 03-06-2023

Hele fijne en goede service! Erg blij met mijn bestellingen bij Coolblue. Fijne klantvriendelijkheid en prima levering.

Annie 03-06-2023

Bestelling makkelijk gedaan, goede uitleg op de site. Heel veel vergelijking van diverse machines.
Super netjes, vele berichtjes voor levering en aardige chauffeur.

Pieter 03-06-2023

Duidelijke website
Snelle reacties bij vragen
Deskundig advies
Snelle levering

Jolanda 02-06-2023

Duidelijke website, snelle levering, veel keus. Grappige reclames ook, zowel op de site als op de tv.

Irene 02-06-2023

Coolblue heeft een fijne/duidelijke site, snelle levering en goede klantenservice.

Ouderwetse service in nieuw jasje! 02-06-2023

Voor de eerste keer via coolblue een artikel besteld. Best spannend ...want je leest zowel goede als minder goede berichten. Nou, ik kan iedereen het bestellen bij deze fantastische, overzichtelijke en vliegensvlugge zaak aanbevelen. Perfect en voor mij een beter alternatief dan mening "fysieke" winkel. Dus bedankt Coolblue! Een zeer tevreden nieuwe klant. Ouderwetse service in de digitale wereld.

Ton 02-06-2023

Bezorging duurt gruwelijk lang...product nog altijd niet afgeleverd. Inmiddels 5 dagen en al 3 keer uitgesteld.
Officiele reactie van Coolblue 05-06-2023

Beste Ton,

Wat vervelend dat je pakketje niet naar wens is geleverd. Sorry voor het ongemak.

We zijn erg benieuwd of het inmiddels allemaal naar wens is opgelost. Zo niet? Kun je ons dan je klacht+ordernummer toesturen naar: geenglimlach@coolblue.nl

We horen het natuurlijk graag van je!

Coolblue.

Mariska 02-06-2023

Artikel was alleen hier te koop. Makkelijk te bestellen. Overzichtelijke en duidelijke website. Makkelijk te bedienen. Snelle levering. Op beloofde tijd. Berichtgevingen over de levering is ook fijn.
Ja dus heel tevreden.