Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

cpa 08-06-2023

Duidelijke info op de site , en ontzettend goede info ivm levering / tijden , je word continue geinformeerd , chauffeur belt half uur vtv ,

Gerard B. 08-06-2023

Snelle levering en exact op het afgesproken tijdstip. Prettig is ook dat mijn VVV-bon gemakkelijk kon worden overgezet naar een CoolBlue waardebon.

Monique. V 08-06-2023

Snelle levering, mooie prijzen, uitgebreide keuze, perfecte service.
Waarom ergens anders aanschaffen als er cool blue is.

Antje 07-06-2023

Je kent het wel, je wilt iets heel graag maar twijfelt. En dan heb je de knoop doorgehakt, maar.. het is zondag. Geen probleem bij coolblue! Ook zondag besteld is morgen in huis. En niet om 18.00 savonds maar ook nog eens in de ochtend.

Frank van den Berg 07-06-2023

Prima ervaring met levering, mooi op tijd, zoals beloofd op de website en in de mail en SMS-berichten daarover.

Grranita 07-06-2023

Lagere prijs voor het product dan waar dan ook; prettige website; duidelijke informatie; snelle levering en; levering daadwerkelijk per fiets! SUPER!

Brenda 07-06-2023

Fijne website, producten vergelijken gaat makkelijk.
Snel geleverd, bij de keuze voor levering wordt ook een duurzame optie gegeven.

Hogedrukreiniger 07-06-2023

Het is fantastisch winkelen bij Coolblue het wordt supersnel geleverd wij zijn erg enthousiast

Jaap 07-06-2023

Veelomvattende shop met veel keuze van elektronica tot en met tuinartikelen.

Michel 07-06-2023

Alles verliep prima met mijn bestelling en kreeg de juiste updates van het gehele proces.

Simone 07-06-2023

Breed assortiment, goede vergelijkingsopties en uitgebreide product informatie. Helder en overzichtelijke bestel route

nico 07-06-2023

goede prijzen en nette aflevering met duidelijke uitleg van de bezorgers. dus een aanbeveling .heb hier vaker besteld en altijd tevreden zeker een aanbeveling.

Anique Rademaker 07-06-2023

Vandaag besteld morgen in huis is ideaal als je wasmachine het begeeft. Binnen 24 uur draaide er weer een was❤️

Sieverdina 07-06-2023

De website is heel overzichtelijk en werkt goed. Ik vind Coolblue's keuze een behulpzame categorie. De levering is altijd snel en correct en ook het terugsturen werkt uitstekend. (En ik vind de reclames echt heel grappig). Kortom, ik ben een fan van dit groot winkelbedrijf!

Natasja 07-06-2023

Bestelde artikel werd keurig de volgende dag bezorgd, goed verpakt. Artikel werkt naar behoren.

RvdB 06-06-2023

Snelle levering zelfs op zondag. Netjes bericht en belletje voor levering. Nette bezorger. Koelkast Netjes uitgepakt en wel op zijn plek. En dat allemaal voor die scherpe prijs. Toppie goed bezig

Hans 06-06-2023

Veel en een zeer uitgebreide keus van een goede kwaliteit en een snelle levering , goede service.

jan 06-06-2023

Printer besteld zaterdag, zondag afeleverd, een dikke vette 10 van mijn kant

Jarno 06-06-2023

De advertentie van het gekozen product meldde de mogelijkheid op zondag te leveren. Deze keuze is extra bevestigd bij het afrekenen. Na betaling volgt een bevestiging met de gekozen dag. De levering vond niet plaats op de afgesproken dag. Bellen met de klantenservice van zowel de shop als het postbedrijf leverde enkel meer frustratie op omdat alle partijen op geen enkele manier schuld willen accepteren. Ik heb serieus nog niet eerder meegemaakt dat bedrijven op een dusdanige slechte manier om gaan met klanten. De gesprekken waren brutaal en geen van de partijen kon iets betekenen op wat voor manier dan ook.
Als een adverterende partij de levering niet kan waarborgen moet er niet mee geadverteerd worden. Dit schept verwachting en hierna een teleurstelling.
Zeer slecht partijen verkoper en postbedrijf. Slechte reclame.
Officiele reactie van Coolblue 09-06-2023

Beste Jarno,

Wat vervelend dat je pakketje niet naar wens is geleverd. Sorry voor het ongemak.

We zijn erg benieuwd of je hier inmiddels een vergoeding voor hebt ontvangen. Zo niet? Kun je ons dan je klacht+ordernummer toesturen naar: geenglimlach@coolblue.nl

We horen het natuurlijk graag van je!

Coolblue.

Hans 06-06-2023

Zeer deskundig opgezet bestellings systeem
De leveringen op tijd en netjes aan de deur verzorgd gebracht
Ook de vervoerders mogen wel eens in het zonnetje gezet worden
Anders dan de DHL bezorgingen die maken er een potje van veel klachten

Nogmaal zeer tevreden over de COOlBLEU bezorgers

As 06-06-2023

Top had op en zaterdag een koelkast bestelt

Telefonisch gebeld einde avond
Voor keuze en informatie

En op zondag ochtend geleverd
Ze hebben hem ook nog geplast terwijl dat niet was gevraagd ofz dus top

S 06-06-2023

Snel en goed geholpen in de Coolblue winkel van Alexandrium! Bestelling lag klaar op het afgesproken moment.

Danny Coumans 06-06-2023

Ik ben blij verrast hoe Coolblue communiceert richting haar klanten.
Zoals in de communicatie stond kreeg ik rond 22 uur netjes een mail met de verwachte bezorgtijd.
De bezorger belde netjes 15 minuten van de voren op, bij aankomst heeft hij de zware BBQ netjes met steekwagen naar de tuin gebracht. Heldere uitleg over bedenkperiode en retourinstructies.

saskia 06-06-2023

mooie duidelijke site en mooi snel geleverd
wij bestellen vaker via cool blue.
ondanks dat het voorheen met een amerikaanse koelkast helemaal mis gegaan is .
netjes opgelost en toch klant gebleven

René 06-06-2023

Makkelijk bestellen, eigen bezorgdienst, erg netjes vriendelijk en op tijd!