Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4003 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

SmartWatch Samsung 5, heel tevreden 06-06-2023

Mooie horloge, locatiemeting accuraat, houd je bewegingen van de dag bij. Enkel batterijduur bijna 2 dagen, dat is wel weinig. Coolblue heeft me goed geholpen met de cashback.

Karin 05-06-2023

Erg tevreden over Coolblue, ruime keuze, uitgebreide informatie te vinden over de producten. Bestellen gaat makkelijk en levering is goed.
Ik heb al eens een defect gaat en prima service en reparatie zonder veel gedoe. Reden voor mij om nu opnieuw bij Coolblue te bestellen.

E. Wieman 05-06-2023

Prettige en snelle levering van artikelen. Goede kwaliteit qua spullen + mooie aanbiedingen

Martin E 05-06-2023

De wenshop van Coolbue werkt perfetc. De prijzen zijn altijd zeer scherp en de levering belofte is 100% waargemaakt.

Pieter 05-06-2023

makkelijk in gebruik, snelle levering! Ook netjes op de hoogte gehouden via e-mail over de voortgang van de bestelling.

Richard 05-06-2023

Bij elke aankoop op technisch en witgoed gebied kom ik toch elke keer weer uit bij Coolblue. Is het niet op de prijs dan wel op de service en snelle levertijd. Ook fijn zijn de Coolblue keuzes en de optie om te gaan voor een tweede keuze product.

Janice 05-06-2023

Overzichtelijke website, artikel was makkelijk te vinden. Ontzettend snel geleverd en altijd vriendelijke bezorgers.

Monique 05-06-2023

Supersnelle levering! Fijn dat de dag van levering ook een email volgde over de installatie en werking van gekochte ereader. Ereader (Kobo Clara) werkt top na de uitgebreide uitleg.
Een hele tevreden klant!

Simeon 05-06-2023

Duidelijke heldere uitleg. What you see is what you get. Keurig volgende dag geleverd. Uitermate tevreden

Marcel 05-06-2023

Product (telefoon Samsung A14) goed geprijsd en snel bezorgd. Product voldoet aan de verwachting en komt overeen met hetgeen aangeboden op de website van Coolblue.

Sheila 05-06-2023

S' avonds een kleine koelkast besteld en de volgende dag al geleverd! Super snel! Medewerker heeft de koelkast helemaal naar zijn plek gebracht en uit de verpakking gehaald. Nam de verpakking ook weer mee. Top geregeld! Maak ik zelden ergens mee.

Gert 05-06-2023

Zoals altijd levering de volgende dag, overzichtelijke site waarin het gemakkelijk kiezen is.

wil 05-06-2023

gewoon een hele goede winkel met een goede service!!! Garantie wordt goed geleverd, gewoon perfect altijd!

Sytse 05-06-2023

Snelle levering en bij gebrek werd het product ook direct weer opgehaald en gewisseld voor een ander exemplaar.

SWN 05-06-2023

Snel geleverd en duidelijke communicatie hierover, producten zijn ook goed.

cool blue 05-06-2023

Makkelijke website, snelle levering, direct na de levering nog mail met uitleg over het product. Blij mee!

Willem 05-06-2023

makkelijk bestellen, snelle en goede levering, vriendelijke chauffeur-bezorger

Michiel J A 05-06-2023

Snel gevonden, besteld, betaald en geleverd volgens afspraken, levertijden zijn nauwkeurig inclusief de 15 minuten van te voren SMS. Werd gebeld omdat ik toevallig net niet thuis was toen de bezorger er was en kon zo een afspraak maken waar hij de spullen kon achterlaten.

Vinnie 05-06-2023

Altijdf top service. Prijs niet altijd het laagste maar ze weten wel waar ze het over hebben.

Ada 05-06-2023

Voor de eerste keer wat besteld bij Cool Blue een nieuwe tv. Dit was zeker niet de laatste keer wat een geweldige service makkelijk te bestellen en wel heel super snel geleverd.
Het was een prima ervaring.

Coolblue.nl 05-06-2023

Prachtig dat ze op de fiets komen.
Ik dacht eerst de ijscoman.
Toen zag ik Coolblue
Snelle lever tijd vriendelijke bezorgster.

Xaobotnik 05-06-2023

Complete informatie, zeer snelle verzending (de volgende dag terwijl in de avond besteld werd) een prettige ogende website die ze door de tijd heen ontwikkeld hebben maar altijd met een vertrouwd uiterlijk. Informatievoorziening over je bestelling bestaat eerst uit een bevestiging van je betaling. De factuur komt ongeveer anderhalf uur later met de verzendinformatie en track&trace-code. Verder krijg je nog een mailtje met tips over je product nadat je deze in ontvangst genomen hebt. Tenminste, dit was zo in mijn geval, ik kan me voorstellen dat ze dit niet voor ieder product doen.

Hoewel dit best aardig is en een positief punt, zou het voor een meer complex type product dat gekocht wordt door normale huishoudens misschien een idee zijn om voor dat soort producten een tips-video te maken. Zo kocht ik een strijkijzer met los reservoir voor mijn moeder dat misschien wat intimiderend over kan komen op iemand die gewend is met een strijkijzer van traditioneel concept te strijken. Hadden ze daar een demo-video van gehad, dan was het wel ideaal geweest. Het is iets dat waaaay above the extra mile is voor een webshop, maar Coolblue lijkt dergelijke ondersteunende content te willen maken, dus vandaar dat ik het even noem.

Henk57 05-06-2023

Scherpe prijs, vriendelijke website, snelle levering, ze doen wat ze beloven.

Bubi 04-06-2023

Ik mag van Kieskeurig geen concurrent noemen, maar de grote B daar ga ik wel voortaan voor. Die geven tenminste aan dat zij dit specifieke product niet de volgende dag kunnen leveren. Mij wordt verkocht dat ik de volgende dag een product in huis heb. Dit is sowieso al niet gelukt. Ik had aangegeven, graag afleveren op een afhaalpunt (kast) zodat ze minder moeite hoeven te doen. Blijkt dat dit product daar sowieso niet afgeleverd mag worden ivm handtekening. BIED HET DAN NIET AAN! Dan had ik bij thuis aflevering misschien meer kans gehad. Mijn bruiloft haren plan is al mislukt door CB. Nooit meer CB, lekker naar de grote hoofdletter B.

inge 04-06-2023

snel oké levering met voorafgaande sms'jes die exact aangeven wat de status is van de levering