Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4031 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mark 10-06-2023

Bij Coolblue heb je altijd snelle bezorging. Ze hebben een goede website. Nooit problemen mee gehad.

Ed 10-06-2023

Ik heb al meerdere malen producten gekocht via Coolblue. De informatie vind ik perfect. Datzelfde geldt voor de service en de bezorging.

Bert Thewissen 10-06-2023

Kon de hogedruk reiniger nog niet uitproberen want postnl heeft hem niet bezorgd. Was eerst een dag later en zou vanaf 16.00 uur geleverd worden. Kreeg echter reeds om 14.00 uur bericht dat ik hem vandaag pas na 15.00 zelf moest ophalen. Is niet de eerste keer bij postnl. Had de hogedrukspuit extra bij jullie besteld omdat hij dan de dag erna zou worden geleverd. Maar helaas door toedoen van postnl. Jullie service perfect.

Danny 10-06-2023

De aan koop ging goed altijd netjes aan de telefoon ik kon kiezen tussen thuis post of ophaalpunt mijn post komt nooit goed aan ben dan blij dat ik kan kiezen voor het ophaalpunt van post nl de verpakking mag beter meccien een idee om geen cool blue meer erop te zetten omdat bel simpel dat ook niet meer doet omdat er zo veel weg komt met de post zekerheid voor het onzekere bij mij ging alles goed ik hoop ook dat het voor jou goed komt gr Danny j

Coolblue 10-06-2023

Prettige en duidelijke website. Met snelle levering. See is wath you get!!!

Frank 10-06-2023

Duidelijk site, prijs is vaak goedkoper dan bij andere internetbedrijven , snelle en betrouwbare levering.

Thijs 10-06-2023

Goede informatie op de wegside: overzichtlijk en betrouuwbaar. Prijzen aan de hoge kant.

Stacy 10-06-2023

Artikel is prima, precies wat ik zocht. Ik heb uit milieuvriendelijke beredenering gezegd dat levering maandag oke was, ipv zondag. Maandag kreeg ik een tijdstip van een uur dat het geleverd zou worden, maar daarna een bericht dat het toch niet geleverd zou worden. Uiteindelijk duurt het tot donderdag voordat het binnen was, zonder verder bericht van Cool Blue (behalve de 2e meldingen van levering).

Prins uit Amersfoort 10-06-2023

Het gemak van aankoop en snelheid van de levering zijn cruciaal bij een kapotte vriezer. 's avonds besteld en volgende ochtend 8:30u stond de nieuwe vriezer bij ons op zijn plek. Wij zijn zeer positief verrast over deze snelle afhandeling.

Rob 10-06-2023

Heel slechte service na rerour sturen product.
Heeft 2 maanden geduurd en 100 belletjes voordat ik mijn geld terug had. Personeel heedt nergens verstand van en houd je gewoon aan het lijntje.

H 10-06-2023

Klacht ingediend omdat pakket niet geleverd was. Hebben ze netjes pakket opnieuw verzonden . Top!

Katherine 10-06-2023

Vriendelijke en meehelpende personeel. Helaas lange wachttijden voor telefonisch contact maar de medewerkers zorgden om dit goed van te voren te communiceren. Snel geleverde artikelen.

Florian 10-06-2023

Een fantastisch vriendelijke en makkelijk gebruikbare site, en kon er goed alles vinden. Ik gebruikte de site omdat het een van de enige is die een echt goede en snelle service bied

Danny 09-06-2023

Helder en goede prijs-kwaliteit verhouding! Snelle afhandeling van het bestelproces. Prima verzorgd.

Blije klant 09-06-2023

Hartelijke ontvangst, met een glaasje water tegen de warmte. Pakket zonder (overtollig ) verpakkingsmateriaal. Goede informatie over een eventueel aan te schaffen all-in-one desktop.

E 09-06-2023

Fijn dat de bestelling er zo snel was, maar ik zag achteraf dat het product via andere winkels en webshops een stuk goedkoper te krijgen was.
Officiele reactie van Coolblue 12-06-2023

Beste,

Wat fijn dat er zo snel geleverd is. Helaas is het product elders goedkoper gevonden. Wij doen ons best om onze producten zo scherp mogelijk te prijzen. Helaas kan dit niet altijd, en dit heeft met een hoop verschillende factoren te maken.

Wij hebben een klantenservice die elke dag tot 12 uur 's nachts te bereiken is voor al je vragen. Ook geven wij specialistische hulp en leveren wij met onze eigen bezorgdienst (voornamelijk witgoed).

Hierdoor zijn wij niet altijd de goedkoopste, maar zullen wij altijd klaar voor je staan!

Coolblue.

Marco 09-06-2023

Perfecte en snelle levering. Site is duidelijk en stappen die je moet ondergaan tot betaling zijn duidelijk.

Guyiday Joost 09-06-2023

Het het concept 'alles voor een glimlach' werkt gewoon goed. ik bestel hier graag.

Nick 09-06-2023

Goede service en vriendelijk personeel. Een voorbeeld voor vele andere winkels die de klantreis niet zo voor elkaar krijgen als daar. Zou graag nog een keer een training volgen daar met mijn team.

Agnes 09-06-2023

Snelle bezorging. Helaas moest ik mijn pakket terug sturen. Ik heb een verkeerde type Dolce gusto besteld. Terug sturen ging heel makkelijk. Ik ga zeker vaker bestellen bij Coolblue. Vooral door de goede service en scherpeprijzen.

Janne 09-06-2023

Super betrouwbare winkel. Snelle levering en levering met zorg. Ook met vragen kan je snel en eenvoudig terecht.

Zwanet 09-06-2023

De bezorgers dachten mee over de aflevering. Ze waren vriendelijk en deskundig. Ze hebben ons geïnformeerd over het retourneren bij schade en de garantie

Km 09-06-2023

Goede uitleg prettige levering conform afspraak. Snel makkelijk contact bij een klein probleempje; gelijk netjes opgelost

Ceasar 09-06-2023

Kon goed apparaat vinden tegen gunstige prijs. Bij de aanschaf hoorde een gratis item. Mede daarvoor de koop gesloten. Echter, het vinden van dat item is dan een hele klus. Coolblue zou er een begeleidend schrijven bij horen te doen hoe je bij dat item kunt komen. In dit geval een gratis garage bij een bosch robotmaaier

Daniel 09-06-2023

Makkelijk een paar producten voor op kantoor uitgezocht en besteld. Helemaal tevreden over bestelling en snelle levering.