Coolblue.nl
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4
Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore10.0
Vriendelijke medewerker die iets eerder kwam
Dan gepland. Hij belde netjes of dat uitkwam.
Nette communicatie.
Het is op jullie website altijd heel goed zoeken. De filters zijn goed gemaakt.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Bosch combi magnetron oven besteld en vlot geleverd Product netjes geleverd door een vriendelijke bezorger
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore3.0
We wachten nog steeds op onze bestelling. Iedere keer een mail met “morgen bezorgd”, maar er komt niets.
Reviewscore10.0
Ik haal mijn spullen altijd bij coolbleu. Super snel en ruim assortiment. En als ik ergends problemen mee heb is de klantenservice top!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore7.0
Ik werd netjes geholpen in de winkel en er werd gevraagd of ik nog vragen heb.
Wat ik wel teleurstellend vind als je een telefoon van 1000,- koopt dat je 5,- euro moet betalen om een screen protector te laten plaatsen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Aan de hand van de reviews uitgekomen op de JBL Zwart dab+ radio. Top dat alle reviews er staan, ook de reviews met een hele lage waardering.
Bestellen gaat altijd super eenvoudig en de volgende dag de radio in huis.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Snelle levering en nazorg wat betreft product info
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Coolblue is altijd top! Simpel
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Altijd goed en vriendelijk
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goede levering, netjes gebeld van te voren, bezorgers erg vriendelijk.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
in het verleden ook ergens anders besteld media...ging telkens fout nu alleen bij coolblue perfect goede service
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Prettig e n deskundig geholpen
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Zeer zeer slecht! Absoluut niet aanbevelen. Koelkast nog voor de kerst besteld op 19 december. Twee keer vrije dag genomen. Elke keer hele dag gewacht, om eind van de middag te horen dat het niet lukt om te bezorgen. Ook nog elke keer een sms ontvangen dat de bezorger over 30 min. komt. Plus dat de Klantencervice op dit soort momenten niet beschikbaar was. Trouwens al 4 januari nog steeds geen koelkast in huis. Voor dit soort service moeten jullie als een team zich enorm schamen. Onprofessioneel en niet betrouwbaar service. Dus haal dat glimlach van je slogan weg. Jullie maken mensen enorm boos.
Reviewscore9.0
Leuke aanbiedingen, snelle levering. Website is overzichtelijk.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Prima leverancier, goed tevreden over de website, service en bezorging
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore6.0
Heb een drietal rook-/koolmonoxide melders aangeschaft. Levering snel en netjes verpakt. Website is ook duidelijk.
Jammer dat productiedatum al 10 maanden oud is. Hierdoor al ca €35,- afgeschreven voordat ze überhaupt in gebruik genomen zijn.
Reviewscore10.0
Fijne mensen met verstand van zaken. Goede retourcondities.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Zeer vriendelijke en goed kundige medewerkers.Even wachten is niet erg met een heerlijke cappuccino.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Goede informatie en hulp bijmaken keuze, snelle en correcte levering. Kortom perfect!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore3.0
Helaas een slechte ervaring bij Coolblue Rotterdam Centrum. Ik moest maar liefst 25 minuten wachten om mijn bestelling op te halen, terwijl er op een gegeven moment 20-30 mensen stonden te wachten in de winkel. Ondertussen stonden medewerkers met elkaar te kletsen en was nog niet eens de helft van de balies bemand. Het koffieapparaat en toilet waren ook nog eens buiten gebruik. Kortom, zeer teleurstellend. Ik raad af om hier je artikelen te laten bezorgen voor afhalen. Er is duidelijk ruimte voor verbetering.
Reviewscore7.0
ik heb mijn product gekocht bij Coolblue in Groningen, nadat ik mij op de Coolblue website had georienteerd, en gekeken had of het product op voorraad was in die winkel. Na wat rondkijken in de winkel kon ik mijn gewenste product niet vinden. Dus me aangemeld op de slimme wachtrij. Het duurde eerlijk gezegd best lang voordat ik geholpen werd. Het advies wat is van Frank kreeg was helder en goed. Dus besloten tot aankoop. Frank gaat het product achter ophalen en de administratie wordt gedaan. Ik vraag of het gratis statief er ook bij zit. Dit wordt op de site gechecked, en zou er bij moeten zitten. na het product geopend te hebben, blijkt het statief er niet bij te zitten. En het blijkt ook niet op voorraad. Dus Frank stelt voor om dit toe te sturen. Het valt niet mee om een gratis product in het systeem te wurmen om het verstuurd te krijgen. Uiteindelijk is dit wel gelukt, de admin dan.
thuisgekomenben ik direct aan de slag gegaan om mijn 360 camera te gaan ontdekken. En dan krijg ik een mail van Coolblue dat mijn bestelling klaar;igt om af te halen. Hierover heb ik een mail gestuure naar de klantenservice aangezien ik deze mail verwarrend vond. Jelle heeft de volgende dag gereageerd en heeft mijn melding doorgegeven.
vandaag thuis gekomen van een paar dagen Schiermonnikoog, en moest helaas constateren dat het statief nog niet bezorgd was. Wellicht ligt het aan oud en nieuw en de bijbehorende post/bezorgdrukte. Ik wacht het nog t/m zaterdag af, en als dan nog niet bezorgd, ga ik maar even bellen. Ondertussen ben ik zeer tevreden met de camera, en ben prachtige video’s aan het maken.
kudos aan Frank en Jelle!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore7.0
Heb qled smart tv gekocht van TLC. Met draaibare muurbeugel van blue built type 32-43 inch. De vestigingsplaats diende een kwartslag gedraaid te worden. Ik moest de arm constructie dmv 3 gaten bij boren veranderen op de grondplaat. Op de site stond niet dat deze beugel ook niet paste op deze Q led tv met 10 breed en 20 hoog bevestiging. De basisplaat op de tv achterzijde moet eigenlijk 3 extra voorgeboorde gaten krijgen. Nu heb ik deze er zelf in gemaakt. Maar is misschien een tip voor de fabrikant van deze draaibare steun.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Volgens afspraak en hele aardige jongens
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Op de app gezocht naar een airfryer. Duidelijke app waarbij je makkelijk kunt filteren en vergelijken.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Heel vriendelijk en deskundig geholpen!
Ja, ik beveel deze shop aan