Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JS 15-06-2023

Duidelijke webshop, ook een duidelijke omschrijving van het artikel wat we hebben aangeschaft.
Snelle reactie op een vraag die ik had gesteld.

Esther 15-06-2023

Keuze van bezorgdag en mogelijkheden om in de avond te bezorgen. Ook altijd snelle levering mogelijk

Jan 15-06-2023

Duidelijke website, artikel makkelijk te vinden. Informatief en handig dat de bijbehorende accessoires worden aangegeven.

Najim Meijer 15-06-2023

De levering en afhandeling van het product was snel. Ik vind het alleen jammer dat ik naar de winkel ben tegenaan om eerst de product te zien en testen maar dit kon niet omdat zij mij vertelde dat ze dat niet doen. Dus vandaar een 7.

Karen 15-06-2023

2 jaar en 3 maanden geleden een stofzuiger gekocht van €189, inmiddels is er van alles afgebroken aan de stofzuiger. De slang kan niet meer vast in de stang, binnenwerk kapot. De slang zelf is ook al stuk, geplakt met tape, terwijl ik de stofzuiger altijd verzet met het grote handvat. Helaas is nu het grote handvat ook afgebroken en kan ik nog erg weinig met deze stofzuiger. Omdat ik nu pas melding doe zeggen ze gewoon de garantie van 2 jaar is vervallen. Ik denk dat ik wel mag verwachten dat een stofzuiger iets langer mee gaat dan 2 jaar en paar maanden. Er wordt ook geen oplossing of iets dergelijks aangeboden. Zeer teleurgesteld, ik ga hier niets meer kopen.
Officiele reactie van Coolblue 16-06-2023

Beste Karen,

Wat balen dat je stofzuiger helemaal uit elkaar valt, je wilt je huis wel lekker schoon kunnen houden.

De garantie van je stofzuiger is inmiddels verlopen, ook de levensduur is verlopen. Hierdoor zal een reparateur geen reparatie meer uitvoeren omdat een reparatie dan duurder uitvalt als een nieuw product.

Sorry dat ik geen beter nieuws kan brengen.

Coolblue.

JS 15-06-2023

Miele wasdroger voor ~1600 euros besteld, incl. installatieservice en draairichting deur veranderen. Ten eerste kwam de machine met krassen eraan en de verandering van de draairichting was so slecht uitgevoerd dat de deur binnen een paar weken begon krassen aan de andere kant achter te laten. Lang op reactie gewacht, uiteindelijk aanbod voor uitwisseling ontvangen. Dan wekenlang geen reactie, totdat we in de winkel gingen vragen. Nu nieuwe product geleverd (draairichting deur wel netjes verandert), maar direct lekkage bij de eerste gebruikt. Afvoerslang gewoon niet aangesloten maar echter de machine laten hangen. In allebei gevallen lijkten de monteurs jong en onervaren (niet per se hun fout), maar blijkbaar ook niet goed opgeleid of begeleid door een ervaren medewerker. Bijna nooit zo'n slechte montageservice hervaren! Jammer, omdat ze altijd goed aanbiedingen hebben (of juist vanwege de aanbiedingen—waardoor geen geld meer over is om medewerkers te trainen?).
Officiele reactie van Coolblue 16-06-2023

Beste JS,

Wat balen dat je ontzettend veel pech heb gehad met je dure wasdroger, dit zijn inderdaad fouten die voorkomen hadden kunnen worden.

Sorry hiervoor! We zijn erg benieuwd of je hier inmiddels een compensatie voor hebt ontvangen. Kun je dit aan ons laten weten?

We zien je reactie graag tegemoet, op weg naar een oplossing.

Coolblue.

E.A. 15-06-2023

vanaf moment van bestelling tot aan de aflevering nette en duidelijke informatie over het pakket en het bezorgmoment.

Marc 15-06-2023

Mooie overzichtelijke site en geweldige service.
Vriezer netjes volgens afspraak geleverd. Verpakking namen ze mee terug. Hoef ik dat ook niet af te voeren.

Babette 15-06-2023

Het bestellen ging erg gemakkelijk en ik had mijn nespresso de volgende dag. Echt geweldige service!

patrick 15-06-2023

Onze oude wasdroger is op donderdagavond 22:00 stuk gegaan, met een berg wasgoed in de wasmand is het wel handig dat je snel weer een nieuwe wasdroger hebt. Rond 23:45, na het lezen van reviews en handleidingen eindelijk de opvolger gevonden en besteld bij Coolblue. De volgende ochtend om 10:45 stond de bezorger al aan de deur met de nieuwe wasdroger. Gewoon binnen 11 uur na bestelling konden we weer verder met onze was.

Victor 15-06-2023

De shop geeft bijzonder veel uitleg, informatie en goede vergelijkingsmogelijkheden o.a. bij de keuze van een nieuwe wasmachine.
Het is elke keer weer een zeer prettige ervaring om bij Coolblue naar een nieuwe aankoop te zoeken.
Je wordt bijzonder goed op de hoogte gehouden over de levering door Coolblue zelf, met een steeds nauwkeuriger bezorg-moment, wat bijzonder prettig is. Een kwartier voor de levering wordt je gebeld en het plaatsen en aansluiten wordt goed verzorgd.
Ook van leveringen per bezorgdienst houdt Coolblue je goed op de hoogte.

RS 14-06-2023

Heldere omschrijving en toelichting. Bestelling en levering gaat prima en volgens afspraak

Frank 14-06-2023

Duidelijke website. Snelle levering. Vriendelijke bezorgers. Ik zou alleen wat eerder op de avond duidelijkheid willen hebben over de bezorgtijd ipv midden in de nacht, zeker wanneer je met het geluid van de telefoon aan slaapt..

Hugo 14-06-2023

altijd goed adviezen, goede vergelijkingen, snelle levering en top service!!!!

Marcel 14-06-2023

Ik vind het fijn dat ík via de keuzehulp geholpen wordt met het kiezen van het juiste product / merk / model. Al mijn bestellingen worden snel en netjes bezorgd. Een paar maanden geleden een koelkast en vaatwasser gekocht en ook deze zijn netjes bezorgd en geïnstalleerd.

Cholszz 14-06-2023

Voldoende keuze van producten voor ieder portemonnee. Snel bestellen en geleverd krijgen op een moment dat schikt. Helemaal op de 3e etage zonder lift en in de badkamer op de boven verdieping. Professioneel gemonteerd en alles uitgelegd gekregen! Top service.

Michiel stoop 14-06-2023

Was keurig volgens afspraak geleverd.
Maar wat ik nog het leukste vond is jullie gevoel voor humor. Er stond in de mail dat jullie het pakketje maar 1 week op het afleverpunt zouden laten liggen anders vonden jullie het zielig voor het pakketje.
Ik hou wel van die humor.

Martijn 14-06-2023

Altijd correcte en eerlijke informatie op de site. Tevens een goed bereikbare klantenservice met kennis van zaken. En niet geheel onbelangrijk; de prijs is ook goed. Coolblue is mijn favoriete winkel, shoppen doe ik daar met een glimlach.

S.de Vries 14-06-2023

Zeer goede winkel met duidelijk informatie en uitleg. TOP Service is ook geweldig in alles en niet moeilijk doen.

M. Romeijn 14-06-2023

Top shop, duidelijke site en snelle bezorging. De bezorger was een vriendelijke kerel.

Margret Eding 14-06-2023

Betrouwbaar, gedegen advies, service, snelheid en dat alles overgoten met een vleugje humor… ik hou d’r van

Arjan 14-06-2023

Precies dat wat ik zocht.
Tegen een juiste prijs.
Snelle levering.
Correct op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.
Bestelling afgeleverd op juiste tijd en aflever adres

Jasmijn 14-06-2023

De klantenservice is fijn en er is een snelle levertijd. Door postnl wat vertraging, maar daar kon coolblue niets aan doen. Kreeg vlak na het bestellen al een mail dat het al ingepakt was. Fijne website en nog nooit slechte ervaringen gehad.

Karel 14-06-2023

Gewoon de beste wat betreft service en levering op tijd en altijd met een SMILE! Je moet geen andere kiezen, dit is de BESTE!

Liesbet 13-06-2023

Ik heb de shop gekozen omdat het item dat ik kocgt niet online te krijgen was bij cool blue. Ik werd bijzonder vriendelijk ontvangen en snel geholpen. En ook werden al mijn vragen onmiddellijk en correct beantwoord. Chapeau chapeau