Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jacco 18-06-2023

Super duidelijke webshop en goede service en snelle levering. Ook duidelijk omschrijving voor het product en achteraf zelfs nog tips via de mail

Ans 18-06-2023

Coolblue heeft veel keus. Je kan precies aangeven hoe en wanneer je het hebben wil. Ze nemen je oude artikel mee.
In mijn geval sluiten ze het nieuwe artikel (inbouwoven) aan.
Klaar is Kees en geen rommel.

Laura 18-06-2023

Een aantal cricut infusible ink producten besteld. Cool blue was de goedkoopste door een actie van cricut. maar ondanks dat zijn ze met veel cricut producten de goedkoopste. Ik vind coolblue een betrouwbare website, dus daarom hebben ze voor mij ook een voordeel om bij te bestellen. het is een duidelijk op de website wat laat zien er in huis was of evt voorraad is in hun winkels. snelle levering (binnen een dag. Ik ben zeer tevreden.

Alexander 18-06-2023

Op zoek naar een broodrooster van WMF kwam ik deze tegen bij Coolblue voor een eerlijke prijs , maar vooral belangrijk uit eerdere ervaringen een prima garantie bij Coolblue, ook supersnel geleverd. Bovendien was alles ook goed verpakt. Min puntje de mini broodtang zat niet in de verpakking .

Simon 18-06-2023

Het was makkelijk producten te vergelijken bij Coolblue. De verzending en betaling gingen er makkelijk en snel.

Diane 18-06-2023

Shop aanbevolen door familie. Zeer tevreden zowel over de shop als over de service en verzending.

Nout 18-06-2023

Gewoon zoals altijd goed keurige datum voor levering en altijd op de tijd aankomen zoals de planning aangeef keurig!

BMJ 18-06-2023

‘S avonds om 22:00 uur besteld, de volgende ochtend om 9:00 uur per fietskoerier bezorgd, kreeg fijn een sms met tijdslot van een uur

Paula 18-06-2023

Ik heb 's avonds laat online besteld en kon het product de volgende ochtend al ophalen. Snelle, vriendelijke service met veel ruimte om vragen te stellen. Alles werd netjes afgehandeld met hele goede voorwaarden voor de klant. Heel tevreden!

Laura 18-06-2023

Goede overzichtelijke webshop met functie om produceren te vergelijken. Veel productreviews met duidelijke plus en minpunten.

A. Visscher 18-06-2023

Goede duidelijke site. Producten goed omschreven. Site gemakkelijk in gebruik.
Product komt op de juiste dag en op de afgesproken tijd.
Product goed verpakt en goed werkbaar wat je van een product mag verwachten.

Tineke 18-06-2023

Cool Blue had een mooie aanbieding, kon de volgende dag al bezorgen. Ik werd goed op de hoogte gehouden wat betreft de bezorgtijd.

N.S.R Cicilia 18-06-2023

de website is makkelijk.. alles kan je vinden.
het bezorgen ging ook snel en zijn klant vriendelijk.

Andrew Zeegers 17-06-2023

Ik werd ook aan de telefoon beleefd en professioneel geholpen door een medewerker waardoor ik mijn product snel in huis had. En het bevalt goed.

Sam 17-06-2023

Makkelijk te bestellen,ben goed op de hoogte gehouden van de levering en een uiterst vriendelijke bezorger. Zeer goede en nette levering.

sandra 17-06-2023

via webshop bloeddrukmeter besteld, makkelijk, snel en stipte bezorging. Vooral fijn dat ca 15 minuten vóór bezorging het exacte tijdstip aangegeven wordt via whatsapp.

Maria 17-06-2023

Snelle, duidelijke communicatie. Je krijgt 15 minuten voor levering nog een berichtje.

Lia Lemmens 17-06-2023

Duidelijke online shop. Niet de goedkoopste maar zeer snelle levering en zonder verzendkosten. Ik had aangegeven voor avondlevering, kosten €1 extra, wat ik erg vond meevallen. Kreeg mijn aankoop wel in 2 delen geleverd, maar allebei in de avonduren.

J. Sepers 17-06-2023

Het oude apparaat zou mee worden teruggenomen.
Omdat Post NL leverde is dit niet gebeurd.
Moet er nu zelf vanaf zien te komen.

Bjorn 17-06-2023

De bestellingen bij Coolblue verlopen altijd heel soepel en worden altijd snel verzonden.

Ed Vermeer 17-06-2023

Zeer gebruiksvriendelijk. Installatie makkelijk te doen.
Na een paar dagen is mijn conclusie : Het is zeer nauwkeurig. Ben blij dat ik voor deze heb gekozen.

Tabitha 17-06-2023

Coolblue heeft veel keuze en het is makkelijk om apparaten te vergelijken. Ik ben ook erg tevreden over de bezorging.

Robin- Ball 17-06-2023

Betrouwbaar duidelijke communicatie en gemak, klantenservice super, fijne online shop en zelfs de fysieke winkel in rdam is werelds

Hans 17-06-2023

Top assortiment, order proces helemaal goed alsmede de aflevering. Ook nazorg en productinformatie is erg klantgericht.

Thijs 16-06-2023

Snel, duidelijk, goed persoonlijk advies en mooie keuzenhulp paginas over welk product het best bij jou wensen past