Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Karin 20-06-2023

Duidelijke website. Vergelijken met andere apparatuur zodat je een goed overzicht hebt van de verschillen.

Thomas Ter Avest 20-06-2023

Het is een heel goed bedrijf! Vooral omdat het pakketje meestal de volgende dag al binnen is, nadat het is bestelt. Zelfs op een zondag! Ben heel blij met het pakketje en het is keurig op tijd gekomen.

e.m de With / winsveen 20-06-2023

Gebruik van web shop . perfect kan ook goed doorlezen . zeker specificatie.
Levering perfect en keurig . ook qua tijdsblok . En daarbij op zondag leveren perfect . Wij zijn helemaal tevreden 100%

Laurens 20-06-2023

Een zeer prettige winkel in Utrecht! Ruim, overzichtelijk, deskundig personeel, nooit om een antwoord verlegen.
Producten goed opgesteld. Meteen bij binnenkomst word je gezien, prettige ontvangst, zonder opdringerigheid.

Ilona 20-06-2023

Ik ben blij met Coolblue, omdat ze echt bezorgen op de dag dat beloofd is. De site is duidelijk, intuitief en klantvriendelijk en het assortiment is groot.
De prijzen zijn goed. Soms niet de aller-, allervoordeligste, maar dan kies ik tòch voor Coolblue, omdat alles altijd klopt: kwaliteit, klantenservice, het hele pakket! ❤️

Mark 20-06-2023

‘S avonds besteld en de volgende dag gemakkelijk opgehaald bij een vestiging in de buurt, ideaal. Daarnaast de scherpste prijs en erg vriendelijk geholpen in de winkel.

Bylsma 20-06-2023

Perfecte afhandeling en supersnelle levering. Wel beetje hoge prijs, maar wel goeie service bij coolblue

L. 20-06-2023

Al vaker besteld bij Coolblue en altijd goed geholpen. De klantenservice is goed, en de levering ook altijd op tijd.

PdB 20-06-2023

Zo fijn dat ze zelf alle producten testen! Voelt vertrouwt en behulpzaam. Ook was de webtekst duidelijk aangepast na een review commentaar, dus daar letten ze ook op. Kreeg als laatste nog een mail met tips over mijn product.

Jan-Jaap 19-06-2023

Altijd goede levering, nooit gezeur met de klantenservice of garantie etc. Ik bestel al jaren veel bij coolblue en heb echt 100% goede ervaringen.

marc 19-06-2023

wat een fijne winkel aller eerst de prijs echt heel aantrekkelijk en toen het bestellen ik geloof niet meer zo in vandaag besteld morgen in huis maar ja hoor keurig netjes optijd geleverd echt fijn voor een paket van 15kg ontzetende leuke mail met een link om slingers te plakken en confetie te knippen we hebben erg veel pret gehad als 2 volwassenen keurige mail gekregen of alles naar wens was echt een hele fijne ervaring toch nog even over de prijs pas toen ik betaald had en er niks meer bij kon komen geloofde ik het echt mega scherp kortom een hele fijne ervaring snel weer :-)

Roy 19-06-2023

Besteld goed op de hoogte gehouden snel geleverd
Vriendelijke bezorgers
En top product

Alan 19-06-2023

Enorm goede service nadat ik had gezien dat er schade was op de BBQ op zondagochtend.
In de middag kreeg ik al reactie per mail met een oplossing, volgende dag werd het netjes omgeruild maar helaas hadden we pech dat op de nieuwe ook al schade op zat. Creditering gevraagd en een andere BBQ model besteld.

Jeroen van der Velden 19-06-2023

Perfect en betrouwbaar geleverd. Product beschrijving en reviews matchen met de verwachting!

Jan Lankwarden 19-06-2023

Correcte en snelle levering. Wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de stand van zaken omtrent levering gekochte artikel.

Richard Verschoor 19-06-2023

Goeie overzichtelijke shop met uitgebreide informatie. Makkelijk bestellen vaak de volgende dag geleverd al!
Geweldig ook om alle facturen online bij de hand te hebben in je account.

Dennis 19-06-2023

Lage prijzen, ruime keuze en snelle bezorging. Vrijdag een all in one printer besteld en deze werd zaterdag al geleverd. Tevens direct ook een e-mailtje ontvangen met tips en mogelijke oplossingen voor het verhelpen van eventuele (installatie-) problemen met het bestelde product.

Daan 19-06-2023

Scherpe prijs, supersnelle levering en een top klantenservice. Ik bestel graag bij coolblue.

Cees 19-06-2023

Snel en conform toezegging alles keurig afgeleverd op het adres zoals met de voorkeur is aangegeven!

Ewald 19-06-2023

Slelle levering en goede service. Bezorger met een glimlach. Netjes met een bakfiets.

Luc 19-06-2023

Handige keuze hulp en duidelijke site. Ook het leveren gaat allemaal erg soepel.
Service van Coolblue is uitstekend. Ik kwam laatst in de winkel omdat ik dacht een nieuwe telefoon nodig te hebben maar de medewerker heeft mijn oude telefoon goed gereinigd waardoor die het weer prima doet.
Gewoon ouderwetse service die je niet vaak meer tegenkomt.

Martine 19-06-2023

Donderdag besteld, vrijdag in huis! Bovendien per fietskoerier gebracht dus helemaal top!

Gea 18-06-2023

Cool Blue stelt mij nooit teleur. Dit keer heb ik een Bamix staafmixer besteld, die keurig volgens afspraak de volgende dag door een vrolijke en vriendelijke medewerker per bakfiets is bezorgd. De bezorging was nog kort tevoren per mail aangekondigd.

Jarren 18-06-2023

Heb voor Coolblue gekozen vanwege hun grote assortiment. Niet al te duur, snelle service en duidelijke homepage.

Berry 18-06-2023

Je wordt fijn geholpen en nemen tijd voor je. Had nog een andere vraag en die werd ook netjes beantwoord.