Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

TijnK 23-06-2023

Na het perfecte product gevonden te hebben door middel van de adviezen op de coolblue site zijn mijn producten de volgende dag al bezorgd zonder problemen.

S.O. 23-06-2023

Ondanks extra te hebben betaald voor een tijdslevering van mijn pakket is deze nooit geleverd. Er zou een onderzoek gestart worden van 5 werkdagen, het is inmiddels bijna 2 weken verder en nog geen spoor van mijn pakket of geld. "Ik moet maar gewoon wachten.." krijg ik te horen als ik er zelf maar weer achteraan ben gegaan omdat ik niets hoor.
Echt een hele slechte service dit, het was dan ook gelijk de laatste keer dat ik hier iets bestel.

John 23-06-2023

Doen wat ze beloven. Snelle levering met hun eigen fietskoerier. Werkt super.

Giovanna 23-06-2023

Grote keuze aan producten, een uitgebreide omschrijving en ik heb zelf een tweede kans product gekocht wat 5 euro goedkoper was aangeboden. Ik ga er ook vanuit dat als een product terug gestuurd wordt omdat de klant er niet tevreden mee is dat het product ook eerst goed nagekeken wordt voordat het voor wat goedkoper weer wordt aangeboden, ik vertrouw er wel op dat het wel goed zit.

Remco verhuist naar Zeewolde 23-06-2023

Tijdens een verhuizing en verbouwing ben je constant aan het pendelen tussen twee huizen of met je hoofd bij hele andere dingen dan een winkel of service achter de broek aan te zitten. Over het algemeen kom je tijd en geld te kort om alles in te vullen zoals je zou willen.

Heldere afspraken over het product en de levering scheelt veel tijd en een tweede kans product scheelt veel geld.
Coolblue schept niet alleen de verwachting vanuit de geautomatiseerde processen maar de uitvoering van de mensen achter de organisatie is ook volledig in lijn met de verwachting.

Ik bestel al jaren bij Coolblue, als sinds PDAshop.nl, en ben slechts 1 keer foutief geïnformeerd in de product specificaties wat ook snel en direct correct is afgehandeld door Coolblue.

Het enige wat Coolblue misschien nog zou kunnen toevoegen is een verhuis korting op hun volledige assortiment bij een grote bestelling ;)

Ronald Bloemen 23-06-2023

Goede website, veel informatie, goede service, ook als je je bedenkt na een aankoop.

Wnm 22-06-2023

Duidelijke webshop, snelle levering en vaak ook nog een goede prijs.
Breed assortiment

peter sijbrands 22-06-2023

goed omschrijving van produkt. dat je wil aanschaffen.
makkelijk om de aankoop via internet te bestelen
bezorging en afhandeling heel correct en punctueel

Anouk 22-06-2023

Snelle bezorging, prima product! Er hadden iets minder dozen om het product heen gemogen, 3 dozen is vrij veel.

J. Kasemier 22-06-2023

Goed advies met aandacht voor mijn speciale wensen. vriendelijk en vrolijke bezorging, op de fiets nota bene!

Steffan 22-06-2023

Camera’s besteld, moest toch nog basisstation bij. Volgende dag prima geholpen in de winkel.

Anton van O 22-06-2023

Prima service overzichtelijke website en goed afhandeling bestellingen. Snelle levering.

Leon Jacobs 22-06-2023

snelle levering op aangegeven tijd en goede kwaliteit van het gekochte product

Andreas 22-06-2023

Goede kwaliteit voor een goede prijs - met een klantenservice die altijd voor je klaarstaat. Het aanbod van Coolblue is kwalitatief altijd goed, en kan je er vanuit gaan dat gekochtr itrems goed zijn. Daarnaast hebben ze Coolblue’s Keuze en Beste Getest een hulpje voor het kiezen: voor als je door de bomen het bos niet meer ziet. Prijs is goed: niet te duur maar vaak ook niet de goedkoopste. Via sites als Tweakers en Consumentenbond is Coolblue qua prijs altijd in de middenmoot terug te vinden. Maar die prijs is het allemaal wel waard omwille van hun klantenservice: gewoonweg fenonomenaal. Retour en reparatie van items van gaat vlot, soepel en zonder gedoe of gezeur.

Hans 22-06-2023

Snel, betrouwbaar en goede servies.
Website is zeer goed, overzichtelijk, duidelijke en geeft ruim voldoende informatie.

Peggy Pas 22-06-2023

Snel en betrouwbaar. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe beamer!
Omdat wij het weekend er niet waren, konden we eenvoudig zelf de gewenste aflever datum kiezen.

jankuch 22-06-2023

ik vind het een zeer goede en leuke shop met mooie dingen en een zeer snelle levering en nog is een zeer goede service want ik had enige problemen met mijn aankoop Coolbleu gebeld en met de klantenservice was het probleem opgelost met deze vriendelijke dame tijd aan de telefoon speelde geen enkele rol . prima opgelost.

Kelly 22-06-2023

Wordt zeer klantvriendelijk en snel geholpen! Je bent altijd snel aan de beurt en het personeel heeft goede kennis van de producten.

Henk 22-06-2023

goede service, fijne levering, enthousiaste medewerkers en hoge kwaliteit. Coolblue is voor mij DE leveranciers voor elektronische devices & witgoed.

Astrid 22-06-2023

Wij werden welkom geheten in de winkel door een medewerkster die ervoor zorgde dat een winkelmedewerker ons verder hielp. Goede service, de winkelmedewerker Ruben was vriendelijk en kundig

PetraJ 22-06-2023

Ik koop gewoon graag bij Cool blue, ik kom ook graag in de winkel in Utrecht, ze zijn daar altijd heel vriendelijk, je wordt ontvangen zoals in geen 1 andere winkel :D, en hun levering en service is gewoon uitstekend!!

Aafke 22-06-2023

Wauw! Mijn Garmin horloge was net iets ouder dan 2 jaar en ging stuk. Nadat ik m had verstuurd voor reparatie heb ik m binnen 5 dagen (waaronder weekend!) terug ontvangen en het werkt weer! Super blij met deze razend snelle service :)

AAVL 22-06-2023

Snelle levering. Binnen 24 uur een goede stofzuiger. Als je omhoog zit vanwege het plotseling stuk gaan van je apparaat is dit een goede mogeklijkheid.

VT 22-06-2023

Ik heb jullie gekozen zodat het de dag erna bezorgd zou worden en dat was ook! Daarnaast super fijn dat je goed op de hoogte gehouden wordt waar je pakketje is.

Superwebsite 22-06-2023

Eenvoudig opzoeken, bestellen en de volgende dag in huis 👍😘
Makkelijk ook voor de ouderen.