Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4043 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bertha 25-06-2023

Prima kwaliteit, prijs en snelle levering. Ook fijn dat je een aparte mail krijgt met hoe om te gaan met je nieuwe aankoop.

Jos 24-06-2023

Goede beschrijving en duidelijk over op welk mode
iPad ik heb en het hoesje met keyboard past.

Iris 24-06-2023

Altijd netjes. Producten zijn goed evenals de service. Niks op aan te merken.

Martijn 24-06-2023

Pakket besteld was niet thuis werdt netjes gebeld door de bezorger of mijn pakket bij de buren bezorgd mocht worden

Conny 24-06-2023

Prima website wat de keuze eenvoudig maakt.
Levering volgens afspraak. Levering vakkundig en bekwaam. Vriendelijke medewerkers die het service plaatje compleet maken.

Marco Visser 24-06-2023

Externe SSD drive gekocht
Website is mooi duidelijk en bestelling was zo gedaan.
Bezorging was zeer snel 👍🏻👍🏻👍🏻

Jeanne Jongeneel 24-06-2023

Alles is prima verlopen. Het kan volgens mij niet efficiënter. Maar ik geef nooit hoger dan een negen. Dat houdt men scherp. Bedankt

Herman 24-06-2023

Als 1e was de aankoop 20 euro goedkoper dan andere aanbieders. Ten 2e voor 23.00 besteld volgende dag thuis. Ten 3e goede tip voor het gebruik.

Henk-Jan 24-06-2023

Overzichtelijk site, goede filterfunctie. Vlot bestellen en een snelle levering!
Ook duidelijke beschrijving van het artikel.

Danny 24-06-2023

Woensdag een iPhone 14 pro max opgehaald. Zeer vriendelijk geholpen in Arnhem. De screenprotector werd gratis geplakt. Top service.

Sjoerd 24-06-2023

Altijd goed geholpen door een nette klantenservice. Product leek niet helemaal naar wens, goed geholpen om dit op te lossen door kundige en vriendelijke medewerkers. Top!

Mieke 24-06-2023

De tv moet aan een beugel bevestigd worden. Beugel hangt er al. Achterkant tv heeft 4 gaten waar volgens telefoniste van CoolBlue m8 45 mm bouten in moeten. Dieverse bouwmarkten bezocht maar niet te krijgen. De tv hangt nog steeds niet.
Officiele reactie van Coolblue 26-06-2023

Beste Mieke,

Je wilt natuurlijk graag je televisie ophangen en de tofste films kijken. Eerder heb je advies ontvangen van mijn collega.

Als het goed is zijn dit de bouten die je nodig hebt: https://www.wovar.nl/slotbouten-rvs-m8x45/?gclid=Cj0KCQjw7uSkBhDGARIsAMCZNJtlTkS4Tw8K5KygoosfgDlNW4QN-S22TtHlE9v0gO7M7O4nENHr9zAaAmIJEALw_wcB

Mocht je er toch niet helemaal uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Coolblue.

Gian 24-06-2023

Ik ben heel blij dat het maar 1 dag duurde. tijdens dat ik moest wachten kreeg ik van coolblue een mail waarin stond wat je kon doen terwijl je wacht. dit vond ik super fijn. en je kreeg ook goede wacht muziek!

Ilona 24-06-2023

De site was goed overzichtelijk, ik kon de verschillende laptops goed vergelijken. Bestellen ging makkelijk en de bestelling werd de volgende dag snel geleverd. Ook was het fijn dat er een sms kwam dat de bezorger er met 15 min er was.

Marcel 24-06-2023

Het gaat eigenlijk altijd goed met bezorgen, geleverde spullen zijn altijd netjes verpakt, plezierige site om te navigeren, ga zo maar door!
En als er eens iets misgaat wordt het prima opgelost, dus met een gerust hart aankopen doen.

SharonCTF 24-06-2023

Zelfs als een artikel in de aanbieding is ergens anders, kies ik voor Coolblue vanwege al mijn eerdere ervaringen. Gevoelsdingetje. Het is natuurlijk ook gewoon superhandig om makkelijk te kunnen onthouden waar je iets gekocht hebt, omdat het áltijd bij dezelfde winkel was. Maar dat is niet de enige reden.
Medewerkers doen hun uiterste best om de klanten goed te helpen en die slogan van "alles voor een glimlach" wordt aan alle kanten meer dan waar gemaakt. (Reclames op tv, posts op LinkedIn, wachttherapie, tekst op de doos)
De levering van kleinere producten is altijd snel (via PostNL), de grotere op afspraak met een tijdvak ruim van tevoren.

Ik ben héél blij met Coolblue!

Rob 23-06-2023

Uitstekende electronica webshop met de beste en meest uitgebreide mogelijkheden voor het filteren, sorteren en vergelijken van producten. Daarnaast ook nog eens snel, betrouwbaar en met een prima klantenservice.

P. de Bruijn 23-06-2023

Helder product overzicht en de levering van Coolbleu was heel klantvriendelijk en deskundig.

Henk Koehorst 23-06-2023

Prima wijnkast uit China. Had liever een Liebherr maar die is drie keer zo duur.

P. 23-06-2023

Prima shop
Alleen pakket werd niet naar afleveradres, maar naar factuur adres. Jammer en vervelend, had ik net zo goed zelf fysiek naar winkel kunnen gaan

Maria 23-06-2023

Veel duidelijkheid over de bezorgtijd. Ik heb een mobiel gekocht. Was netjes verpakt. Alles bij de productbeschrijving is waargemaakt.

Arjen van Houwelingen 23-06-2023

Avond ervoor besteld en volgens een dag om 11 uur geleverd en volledig geïnstalleerd. Prima service

Sies 23-06-2023

Overzichtelijk bestelproces, altijd op tijd bezorgd op de aangegeven tijd.
Geen overbodige emails tussen bestelling en bezorging.
Niet altijd de goedkoopste, maar voor deze aankoop wel.

Klaas 23-06-2023

Coolblue geeft no nonsense service wat betreft omruiling, garantie op defecten etcetera. Geen gedoe, gewoon terugbrengen of opsturen voor omruiling of geld terug. Dat alleen al zou een iets hogere aanschafprijs rechtvaardigen, ware het niet dat er bovendien een laagste prijs garantie wordt gehanteerd. Ze doen inderdaad álles voor een glimlach... :-)

ruud 23-06-2023

Snelle levering, product precies zoals omschreven. Nette communicatie over order status via de mail.