Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

van Zessen 26-06-2023

Top, klopt altijd! Snel geleverd. Ook als er iets defect is of er klopt iets niet wordt het goed opgepakt

Rene Bakhuis 26-06-2023

Gemakkelijk, groot assortiment, prijzen markt conform en snel geleverd. Ook installatie/inbouw wordt aangeboden. Het personeel is vriendelijk, beleefd en netjes/rein.

BIJ MOEDERS in de Beemster 26-06-2023

Super makkelijk om te vergelijken welke te kiezen en binnen 8 uur geleverd (hoe dan) door 2 super vriendelijke chauffeurs. Ondanks de hitte met gemak naar de 1e etage gebracht en neergezet. Grote klasse en uiterst tevreden.

Eline 26-06-2023

Eén van de weinige webshops die echt garanderen dat je pakketje op de afgesproken tijd binnen komt! Ondanks dat ook zij werken met externe bezorgers. Zo fijn!
Daarnaast is de service goed, en weet je dat wanneer je iets bij Coolblue besteld en het niet naar behoren gaat; ze het voor je oplossen!

Ton van Velthoven 26-06-2023

Shop is o.k.
Ben zeer tevreden over de levering van de bestelling. Duidelijke site, die bestellen makkelijk maakt, en directe levering zonder dagen te moeten wachten.

Jettie Snel 26-06-2023

Levering super snel. Ging echt top! De site is heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

2CV Verhuur 26-06-2023

2e kans printer besteld, deze kwam keurig verpakt aan. Zoals in de advertentie stond was hij z.g.a.n. en niks op aan te merken. Bezorging was bij de buren, maar dit werd netjes aangegeven.

William Masseur 26-06-2023

Super! Na verkeerde bestelling door eigen schuld, direct retour kunnen sturen en nieuwe levering aan kunnen vragen. Ruil op dezelfde dag.
Enige nadeel dat mee bestelde stekker voor elektrisch fornuis nog volledig in elkaar gezet moet worden.

Wendy 26-06-2023

Snelle en nette levering. Email met tips voor installatie handig, alleen niet specifiek genoeg (meeste gold niet voor onze printer).
Punt van aandacht: ik had speciaal gekozen voor bezorging een dag later, maar die leek volledig genegeerd want hij kwam alsnog een dag eerder aan. Gelukkig was er iemand om hem aan te nemen.

jj 25-06-2023

goede prijs kwaliteit verhouding; installatie makkelijk en supersnel geleverd.

Bram Doeves 25-06-2023

Bedrijf komt in de STER-reclame goed over. Bijzonder is de snelle levering en het steeds nauwkeuriger noemen van het moment van aflevering

CPTM Giebels 25-06-2023

Super winkel duidelijke uitleg en snelle service voorbeelden zijn uitgebreid toegankelijk

Jan Bakker 25-06-2023

Precies wat je van webshop verwacht en wil. Snelle en juiste levering. Goede aanvullende informatie en tips bij geleverde producten.

MitchelvdB 25-06-2023

Coolblue heeft een supersnelle levering en een geweldige klantenservice die ook in het weekend te bereiken is. Ik heb hier niets op aan te merken.

SG 25-06-2023

Snel bezorgd, aardige bezorger, fijn dat het oude apparaat en het verpakkingsmateriaal mee teruggenomen is.

Noor 25-06-2023

Zeer goede winkel. Communiceren na bestelling is heel helder en gedetailleerd. Klantenservice ben ik ook zeer tevreden over

Boris 25-06-2023

Mijn pakketje was erg snel binnen, er stond vandaag besteld morgen in huis en dat was ook zo. Ik ben zeer tevreden met coolblue:)

Hava 25-06-2023

Site was heel handig in gebruik. Kon ook al m’n voorkeuren makkelijk aangeven zodat ik juiste aantal opties had.
Bestelling plaatsen was ook lekker makkelijk en snel.

Bertha 25-06-2023

Prima kwaliteit, prijs en snelle levering. Ook fijn dat je een aparte mail krijgt met hoe om te gaan met je nieuwe aankoop.

Jos 24-06-2023

Goede beschrijving en duidelijk over op welk mode
iPad ik heb en het hoesje met keyboard past.

Iris 24-06-2023

Altijd netjes. Producten zijn goed evenals de service. Niks op aan te merken.

Martijn 24-06-2023

Pakket besteld was niet thuis werdt netjes gebeld door de bezorger of mijn pakket bij de buren bezorgd mocht worden

Conny 24-06-2023

Prima website wat de keuze eenvoudig maakt.
Levering volgens afspraak. Levering vakkundig en bekwaam. Vriendelijke medewerkers die het service plaatje compleet maken.

Marco Visser 24-06-2023

Externe SSD drive gekocht
Website is mooi duidelijk en bestelling was zo gedaan.
Bezorging was zeer snel 👍🏻👍🏻👍🏻

Jeanne Jongeneel 24-06-2023

Alles is prima verlopen. Het kan volgens mij niet efficiënter. Maar ik geef nooit hoger dan een negen. Dat houdt men scherp. Bedankt