Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maaike 30-06-2023

Snelle verzending en duidelijke website. Enige punt van kritiek. Tijdens de bezorging was ik niet thuis en had ik geen melding gekregen waar mijn pakketje was. Nu heb ik maar bij de buren gekeken en hadden zij mijn pakketje. Is wel slordig als ik niet weet waar mijn pakketje is.

Pieter 30-06-2023

Snelle levering! Super goed geregeld. Zeker een aanrader. Mooi product gekozen

Diedrich 30-06-2023

Coolblue stelt weer niet teleur met het gemak van het plaatsen van mijn preorder. En het gemak, service en vriendelijkheid van het ophalen daarna in de winkel.

Erikerik 29-06-2023

Super handige site. Makkelijk verschillende producten te vergelijken. Veel gebruiker tips En advies te vinden over producten. Vaak ook een link naar de originele handleiding. Prijzen prima scherp. Soms goedkoper op vage sites. Liever een duppie meer en perfect geleverd zonder problemen. Let op de tweede keus. De eventuele problemen staan keurig omschreven met goede foto's. Al twee maal een tweede keus gekocht.

Jose 29-06-2023

De levering was goed en snel. Het was goed verpakt. Alles wat ik had besteld was aanwezig.

Frans 29-06-2023

Ik ben tevreden over de manier zoals Coolblue de bestelde spullen heeft verzorgd.
Ik ben helemaal niet te spreken over de bezorgers.
Eerst zouden de spullen op vrijdag in de loop van de dag geleverd worden, dus de hele dag afspraken gecanceld en thuis zitten wachten.
Later die dag kreeg ik bericht dat ze het druk hadden en de bestelling op maandag tussen 16:00 en 18:15 geleverd werden.
Toen ik om 15:30 thuis kwam, stond het pakket voor de voordeur en was er een mail verstuurd dat het pakket om 14:00 uur was afgeleverd.
Gelukkig heeft niemand in de buurt het gezien want anders hadden we samen een probleem wan er komen vaak genoeg hier mensen in de straat die zo 'n pakketje makkelijk mee zullen nemen.
Dus een 8 á 9 voor Coolblue en een vette (min)-10 voor PostNL

Frans 29-06-2023

Er ontbreekt een deel van mijn bestelling. Ik heb wel alles betaald. Tevens heb ik foto’s gestuurd van de onbeschadigde overdoos. Cool Blue is zeer traag met het naleveren van de ontbrekende verpakking. Ik wacht al een week op het ontbrekende product. Slechte service van Cool Blue after Sales !

Pim 29-06-2023

Zocht een nieuw toetsenbord (met verlichte toetsen), en vond er na wat onderzoek 1 op Coolblue. Gelijk besteld, de volgende ochtend bezorgd. Erg fijn dat de bezorgtijd relatief specifiek wordt benoemd zodat ik mijn ouders kon inlichten wanneer het zou komen. Ook erg fijn dat het pakket dan ook echt in de aangegeven tijd bezorgd wordt, dat is ook niet vanzelfsprekend.

Rene 29-06-2023

Nadat onze wasmachine het had begeven een nieuwe besteld bij Coolblue. De volgende dag stond de bezorger voor de deur met de nieuwe machine en heeft de oude ingenomen. Prima service van Coolblue.

Ook over de nieuwe machine dik tevreden.

Angela 29-06-2023

Snelle levering ,duidelijke product omschrijving, vlotte afhandeling, goede updates tijdens het bestel proces

Jan 29-06-2023

Snel . Goed en met prima advies geleverd.
Aankoop tv was fluitje van een cent

Jan E. 29-06-2023

Goede websitmet een prima interface. Levering zeer vlot en op tijd. Goede service. Product info op de website prima.

Zeer goed 29-06-2023

Zeer snelle en correcte levering. Exacte tijd bezorging. Fijne communicatie. Kortom zeer tevreden.

Mark 29-06-2023

Coolblue had een mooie package deal voor Ring camera’s. Echter allen in dezelfde kleur. Na overleg met de klantenservice kon ik een mix qua kleuren krijgen voor dezelfde prijs. Top.

Andy J 29-06-2023

Hele bestelprocedure was simpel en recht toe recht aan.
Levering was volgende dag door enthousiast team die vakkundig wasmachine geplaatst en aangesloten hebben.
Uitstekende ervaring !

Cor 29-06-2023

Levering was snel en de info mbt de levering was goed en duidelijk. Echter was er een probleem met de goederen dat tot op heden niet is opgelost.

Mail is gestuurd

Mail is gestuurd

Mail is verstuurd.

Officiele reactie van Coolblue 29-06-2023

Beste Cor,

Dankjewel voor het doorgeven van je review. We helpen je graag verder met het defect die de pannen hebben veroorzaakt. We willen je dan ook vragen om foto's van de schade door te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Zodra we de foto's hebben ontvangen zullen we uiteraard de casus verder behandelen.

Met vriendelijke groet, Coolblue.

Andy J 29-06-2023

Hele bestelprocedure was simpel en recht toe recht aan.
Uitstekende ervaring !

M de Vos Burchart 29-06-2023

Altijd netjes en aardige jongens! Nooit zeuren over oude artikelen die ze mee moeten nemen!! Prima

Carl 29-06-2023

Snelle levering door vriendelijk en bekwaam personeel. Alles netjes neergezet en aangesloten en geen rotzooi achtergelaten.

Tom 29-06-2023

Queue took a bit long (maybe 10 mins waiting for a collection) but staff were really nice when I was served. Very professional and helpful.

Marielle 29-06-2023

Duidelijke website, overzichtelijk en makkelijk om een bestelling te plaatsen.
Levering was mooi op tijd en netjes verpakt.

Marcel 29-06-2023

Aangezien ik opzoek was naar een specifieke tv kwam ik al snel uit op Coolblue na het vergelijken met anders aanbieders.
Prijs was goed, de specificaties waren duidelijk omschreven al om al een compleet plaatje.
Aangezien de leveringen in het verleden altijd vlekkeloos waren verlopen was dit een makkelijke keus.

Margreet Hagens 28-06-2023

Het enige was bij het aansluiten dat de monteur de kraan niet open kreeg en de afvoerslang van het water er niet goed op kreeg.
Mijn buurman er ik gehaald later en die lukte het wel.

Dus eigenlijk ook voor niets die extra €25 betaald.

Misschien dat jullie dat nog terug willen storten.

Jacqueline 28-06-2023

Ik kan alles goed op de site vinden. Bestellen is een fluitje van een (euro-)cent. Fantastisch dat de bezorger in de stad op de fiets komt. En dat binnen een etmaal. Het product bevalt prima.

MK 28-06-2023

Je kunt vooraf op een klantvriendelijke manier via de site van Coolblue het juiste product gaan zoeken.