Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leonie 02-07-2023

Goede service, levering tot in de keuken van nieuwe fornuis. Werden 15 min vantevoren gebeld dat de bezorging er bijna was. vriendelijke bezorgers

Milou 01-07-2023

Fijne webshop, super fijn dat ze altijd ruime keuze hebben uit de "tweedekansjes" dat zou elke winkel moeten doen!!!
Snelle duidelijke levering.

Ellen 01-07-2023

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering van het bestelde artikel en een marktconforme prijs

Lia Middelkoop 01-07-2023

Ik vind Coolblue een prettige site hebben. Staat duidelijke informatie over het product en is makkelijk zoeken naar je favoriete product. Ook de bezorging verloopt soepel en heel prettig dat je kwartier van te voren gebeld wordt dat ze er bijna zijn. Ze hebben product netjes op de juiste plek gezet en oude product meegenomen.

Tanny 01-07-2023

Producten zijn niet duur, maar de bezorging laat te wensen over. Ik kreeg tegenstrijdige berichten over het bezorgadres en de vorige keer werd een inductiekookplaat voor de deur gezet zonder te checken of wij thuis waren
Officiele reactie van Coolblue 04-07-2023

Hallo Tanny,

Jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze bezorging. Excuses daarvoor. We doen hard ons best om deze zo goed mogelijk te laten verlopen.

Uiteraard nemen we dit dan ook met ons mee, om zo elke dag een beetje beter te worden. Zo kunnen we hopelijk de volgende keer laten zien hoe het wel moet.

Lisette 01-07-2023

Snelle, goede, blije service. Coolblue doen waar ze voor staan en wat ze uitdragen

Wolter 01-07-2023

Informatie was ok!
Levertijd optimaal.
Nazorg door begeleidende mail met installatiewenken vond ik een goede zaak!

Annette 01-07-2023

Snelle levering goed te volgen. En het product is goede kwaliteit een echte aanrader

ajay kumar 01-07-2023

It was a nice experience with cool blue. They delivered the right product and on time.

Coen 01-07-2023

Als het even kan bestel ik altijd bij Coolblue. Om de erg goede service, klantvriendelijkheid, kwaliteit en de informatie op de website.

Helga 01-07-2023

Coolblue is een uitstekende winkel: veel keus en snelle betrouwbare levering.

Dave Walker. 01-07-2023

Als klant bent ik erg tevreden met de diensten van Cool blue!! Vanaf het begin, loopt alles soepel als gewenst!! Helemaal top joh!!

Adr 30-06-2023

Een tablet aangeschaft via website Coolblue,via website soms goedkoper dan in Winkels, waar je geen kortingen krijgt ook niet. bij meerdere afname producten snel geleverd.

Jan Popering Van 30-06-2023

Coolblue geeft goede service en beoordelingen van produkten en na de koop is men makkelijk met retour aankopen.

Peter 30-06-2023

Normaal gesproken ben ik erg blij met Coolblue. Deze keer wat minder enthousiast gezien een te late levering, waardoor de planning in de soep liep. Niet meer doen hoor Coolblue! Dit kost jullie punten.
Officiele reactie van Coolblue 03-07-2023

Ha Peter,

Onze bezorgpartner heeft inderdaad wat vertraging op het moment. Superbalen dat jouw planning daardoor in de soep liep. Je had nog wel extra betaald voor de avondlevering. Als tegemoetkoming heb ik een kleine voucher in je account gezet. Je volgende bestelling begint dan in elk geval met een korting.

Met een glimlach,

James N 30-06-2023

Coolblue is een van de zeer weinige online (en offline) shops die klantenservice en klantentevredenheid ECHT snapt. Als ik nu een electronisch artikel of iets dergelijk aanschaf ga ik kijken bij Coolblue omdat als er ooit iets met het artikel is, de service zonder uitzondering geweldig is. Gemakkelijk in contact te komen, makkelijke (retour of reparatie of omruil) processen waaraan ik als klant merk dat ze het echt goed willen doen voor je als er iets mis is met je apparaat en niet met een of ander juridisch slimmigheidje je van het kastje naar de muur sturen. Echt heel blij met deze filosofie .

Gemma 30-06-2023

Product was a day late. So I didn’t get it when I needed it. And you didn’t meet your next day delivery agreement.

And then it was delivered while I was out and the delivery person left it on my front door where someone could have stolen it.
Officiele reactie van Coolblue 03-07-2023

Hi Gemma,

The summary of how your package was delivered tells me this definitely went very wrong. We'd like to evaluate this with the delivery partner. At the same time, I'd like to see if we can offer you some kind of compensation for this experience. Can you please send your ordernumber with a short summary via geenglimlach@coolblue.nl?

Kind regards,

30-06-2023 30-06-2023

zeer snelle bezorging van de producten.
Goed verpakt.Altijd het tijdstip wat ze in de tijdsbalk aangeven.
Vriendelijk personeel

milad 30-06-2023

goede service op tijd leveren de, prijzen is lager dan dan andere winkels service en garantie is zeer goed.

Erik 30-06-2023

Zoals altijd een goede ervaring gehad met Coolblue.
Product snel geleverd en heel goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling/levering.

Kuijpers 30-06-2023

Ik heb op woensdagochtend JBL draadloze oortjes bestelt en die waren donderdagmiddag al binnen. Deze direct gekoppeld aan mijn telefoon, maar helaas lukte het niet om deze te koppelen aan de laptop. CS van Coolblue gebeld en super goed geholpen en tip gekregen en het werkte.
Al met al top!

Wilma 30-06-2023

Fijne, klantvriendelijke site en artikelen met goede prijs-kwaliteit-verhouding. Mijn artikel heb ik opgehaald in de winkel, waar ik heel adequaat en vriendelijk geholpen werd. Het enige ieniemienie minpuntje was dat het niet kon worden ingepakt als cadeau. Maar hé, dat kan ik uiteraard ook heel goed zelf

Michel 30-06-2023

Goede en snelle service. Niks te klagen tot nu toe altijd alles snel en correct binnen gekregen.

Sandra 30-06-2023

Duidelijke omschrijving, fijne communicatie, goede berichten over bezorging en milieubewust met de fiets door een vriendelijke bezorger bezorgd.

Olaf 30-06-2023

Ik koop al een aantal jaar spullen bij coolbleu. Van printer toners tot accessoires voor mijn telefoon. Deze keer wat barbecue spullen aangeschaft.
Zoals altijd snelle levering. En goede informatie over de bezorging.