Coolblue.nl

Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4

Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan van Hattem24-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Fantastisch bezorgdienst, keurig op tijd en wasmachine geïnstalleerd en de oude retour meegenomen 🤩👌
Ja, ik beveel deze shop aan
Patricia24-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Regelmatig producten gekocht bij coolblue en altijd tijdig en netjes bezorgd. Ze hebben ook een groot aanbod en een fijne overzichtelijke site. Ik heb 's-avonds rond 23.00 uur bestelling geplaatst en de volgende ochtend rond 9.15 uur stond de bezorger voor mijn deur. Je krijgt tijdig bericht wanneer ze ongeveer komen en 10 minuten vantevoren kreeg ik nog een telefoontje van de bezorger. Echt top service!
Ja, ik beveel deze shop aan
Hannie24-02-2025
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Goede voorlichting en zeer geduldig ondanks de drukte- op een doordeweekse ochtend - in de winkel. De koffie verzacht het lange wachten. Het artikel werd de volgende dag keurig op tijd bezorgd.
Ja, ik beveel deze shop aan
Schrijf een review en maak kans op € 250,-
Iedere maand twee winnaars. Zit jij erbij?

Schrijf een review en maak kans op € 250,-

Schrijf een review
Michel de Witte24-02-2025
Algemene score
2.0
Reviewscore
2.0
Mijn allerslechtste ervaring met Coolblue ooit! Bestelling is niet geleverd op de beloofde bezorgdag, de dag erna kon ik de tijd niet kiezen waardoor de bezorging weer niet plaatsvond. Uiteindelijk kon ik na 3dg mijn bestelling ophalen bij de Primera. Daar hadden ze maar 1 deel. Voor het tweede deel had ik geen QRcode, dus kreeg ik niets mee. De 4e dag weer terug naar de Primera omdat de mail van Coolblue duidelijk aangaf dat er 2 pakketten waren. primeramedewerkster heeft geen code, er is niets bezorgd. Aansluitend naar de Coolblue Winkel in Rotterdam centrum waar ze niets voor mij konden doen behalve een pakket-zoekopdracht. Het resultaat: een vacumeerapparaat zonder folie (dus kan ik er niets mee), pakket zoek, winkelmedewerker die niets voor mij doet en zelfs nieuwe folie betalen ging niet omdat de voorraad op was. En uiteraard € 25,- die ik nu kwijt ben! Dit kan ècht niet! Jullie mogen contact met mij opnemen als je een OPLOSSING hebt! Verhalen over dat je niets kan doen hoef ik niet.
Adri konijnenburg 24-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Met goede ervaringen in het verleden weer gekozen voor jullie. Snelle en betrouwbare levering
Ja, ik beveel deze shop aan
Erich 24-02-2025
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Duidelijke omschrijving van de diverse apparaten en snel geleverd.
Ja, ik beveel deze shop aan
René 24-02-2025
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Keurig op tijd. Alles volgens afspraak.
Ja, ik beveel deze shop aan
Fredwest24-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Snelle levering, top communicatie, makkelijk ruilen (had verkeerde product besteld).
Ja, ik beveel deze shop aan
Hans23-02-2025
Algemene score
6.0
Reviewscore
6.0
Het afhalen duurde erg lang. Niemand bij de balie. We moesten zoeken in de winkel naar medewerkers maar niemand kwam. Pas na een kwartier iemand gevonden die ons wilde helpen.
Louis Musters23-02-2025
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Waarom ik voor Coolblue heb gekozen? Het is een bedrijf, dat voor zover mijn ervaring rijkt, kwaliteitsproducten levert. Ook is mijn ervaring dat het een betrouwbaar bedrijf is. De website werkt goed. Toch kon ik er niet direct datgene vinden wat voor mij (in verband met de plaatsing van de grote vrieskast in onze bijkeuken) heel belangrijk was, namelijk de maat... f... (142 cm). Dit is de maat die gemeten wordt vanaf de achterzijde van vrieskast tot het einde van de haaks openstaande deur. Het past bij ons namelijk allemaal maar net. Na wat meer zoeken op het internet vond ik deze maat op de website van producent Bosch. Volgens deze maatvoering bleek het allemaal net in de beschikbare ruimte te passen. Wat uiteindelijk bij de plaatsing ook zo was, Bij een haaks openstaande deur had ik zo'n 2 cm speling over, net genoeg dus. Dat zou Coolblue op zijn/haar website kunnen verbeteren. Wat de aflevering betreft, daarover was ik zeer tevreden. De jongens deden het lossen en het ter plaatse brengen van de grote vrieskast heel professioneel. Ook de extra informatie die zij ons gaven m.b.t. de ingebruikname en het verzorgen van dit product stelden wij zeer op prijs. Kortom, dank jongens goed werk geleverd.
Ja, ik beveel deze shop aan
AJC23-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Goede website, snelle levering, eerlijke prijs, zoals altijd bij Coolblue
Ja, ik beveel deze shop aan
W van Eeuwijk22-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Doen wat je afspreekt, wat levering en service betreft.
BennieD22-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Prima site, goede uitleg over de producten. Tevens erg handig wanneer er een uitleg wordt geplaatst van het gekochte product. Snelle bezorging en netjes verpakt.
Ja, ik beveel deze shop aan
Hans22-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Ik heb online naar de beste prijs voor een Bosch multitool gezocht. Coolblue had als enige zo'n lage prijs dat ik onzeker was of de koffer wel inclusief was. Volgens de tekst wel, maar volgens de te verwachten prijs niet. Ik heb toch het risico genomen om te bestellen omdat Coolblue wel een goede reputatie heeft. Gelijk de volgende dag s morgens met een transportfiets geleverd. Gauw opengemaakt, de koffer zat erbij. Dus het juiste artikel geleverd, heel snel geleverd en bijzonder concurrerend qua prijs.
Ja, ik beveel deze shop aan
Arnoud22-02-2025
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Goed geholpen bij het kopen van van waterkoker, en snel bezorgd.
Ja, ik beveel deze shop aan
Elly22-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Besteld prima trach en trace kwartier van te voren gebeld dat chauffeur er aan kwam,en netjes geleverd top toch
Ja, ik beveel deze shop aan
Elders22-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Snelle levering!
Ja, ik beveel deze shop aan
JanW22-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Snelle levering van HP PC meteen goede prijs
Ja, ik beveel deze shop aan
Jeroen van Masbergen21-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Een Lenovo Legion Go gekocht en de levering is super snel. In de afgesproken tijd. Het product was netjes verpakt . Ben echt zeer tevreden over Coolbue.nl. site is ook overzichtelijk.
Ja, ik beveel deze shop aan
Walther21-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Het blijft toch opmerkelijk: de vorige avond besteld en de volgende dag al geleverd.
Ja, ik beveel deze shop aan
luc21-02-2025
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Ik koop al jaren diverse artikelen zoals witgoed,gereedschap enz. via webwinkel van Coolblue. Is altijd goed en op tijd afgeleverd,vaak door eigen bezorgdienst. Vriendelijk personeel en tot nu toe nooit klachten.
Ja, ik beveel deze shop aan
Nico21-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Overzichtelijke website, makkelijke keuze, duidelijke informatie na bestelling, uiterst vriendelijke bezorger en heel behulpzaam.
Ja, ik beveel deze shop aan
pietjepuk21-02-2025
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Perfecte afhandelingen van een probleemapparaat
Ja, ik beveel deze shop aan
R. vd Werf21-02-2025
Algemene score
2.0
Reviewscore
2.0
Normaal erg tevreden. Service met een glimlach gaat meestal op. Nu echter bestelling geplaats van artikel, ik koos voor upsell omdat er bepaalde eigenschappen op de foto's stonden die blijkbaar niet werden meegeleverd. Beetje misleidend, kan gebeuren maar na twee keer servicedesk aan de lijn gehad te hebben met de boodschap pech, beter lezen toch een beetje teleurstellend dat er niet meer meegedacht is naar een passend oplossing ipv alles maar weer inpakken en uitgepakt product te retouren. Al is het maar voor jullie eigen verzend en retourkosten, zonde!
Jeroen B20-02-2025
Algemene score
3.0
Reviewscore
3.0
Een deel van mijn bestelling is niet geleverd. Vragen daarover kan ik niet kwijt op de site. De voorgeprogrammeerde antwoorden bieden niet het antwoord dat ik zoek. Ik heb inmiddels geprobeerd mijn probleem duidelijk te maken, maar heb geen enkele bevestiging om te zien of mijn probleem is overgekomen. Uitermate vervelend. Dat om twee redenen. Een deel van mijn bestelling is niet geleverd. Daarover via de site contact zoeken of reclameren is onmogelijk, Bijzonder klant onvriendelijk Eigenlijk is deze review een poging om contact te krijgen, hopen dat dat lukt.