Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Linda 02-07-2023

De website is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
De levering was super snel. Ik had n senseo besteld tegen n mooie prijs, helaas heb ik apparaat moeten retourneren omdat ik de volgende dag een nieuw apparaat kreeg voor mijn verjaardag!
Maar de volgende keer dat ik weer iets nodig heb, eerst naar coolblue!!

Gerda 02-07-2023

Website is prima, maakt het kiezen gemakkelijk. Levering supersnel. Stofzuiger is helemaal ok!

Marc 02-07-2023

Zo makkelijk om een keuze te maken door de heldere en informatieve opzet van de site.

Jolijn 02-07-2023

Het product wat ik heb aangeschaft, is makkelijk te vinden op de website.
Er staat duidelijke informatie bij het product vermeld, weet precies wat ik kan verwachten.
Cadeaukaart is heel makkelijk in te wisselen bij betalingsmogelijkheden.
Levering was zoals verwacht de dag na het bestellen, erg snel, dus erg fijn. Via de mail ook nog informatie over het product ontvangen.

Frank 02-07-2023

Prima winkel, heb een Pocketbook inkpad 3 pro gekocht. Deze werd de volgend dag meteen bezorgd. Ik vind het bijzonder prettig dat mijn bestelling op de fiets werd bezorgd en dat ik 15 minuten van tevoren daar bericht van kreeg.
Tevens was de prijs van de Pocketbook bij CoolBlue de laagste op het internet.

Henk Krol 02-07-2023

Lekker geen gesleep met een grote doos. Levering binnen 24 uur. Keurige informatie via de website. Kortom: zeer tevreden met CoolBlue. En dat alles voor een zeer acceptabele prijs.

FrankL 02-07-2023

Overzichtelijk, goede en juiste beschrijving en scherpe prijs. Het werd netjes afgeleverd op het ophaalpunt

Şerife Sukut Beytor 02-07-2023

Heel meedenkend, vriendelijk en oplossend!
Ik vindt het heel fijn want ik zit in een verbouwing naast al het chaos hebben ze mij gelijk geholpen.

Michelle 02-07-2023

Ik heb verschillende dingen bij Coolblue besteld en altijd goede ervaringen gehad. Snelle en vriendelijke service en ze denken altijd mee.

Marcel 02-07-2023

Snelle en goede communicatie over leveringnette levering (muv kleine puntjes op de i). Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Exact de reden waarom we voor Coolblue hebben gekozen.

LutsV 02-07-2023

Goeie omschrijving, alle nodige informatie. Artikel de volgende dag al in huis!

Tonny 02-07-2023

Duidelijk en overzichtelijk, snel bezorgd en artikel werkt prima. Tevens prima aanbieding van deze Eufy deurbel.

Lowie Jacobs 02-07-2023

M’n iPad werd de volgende dag afgeleverd door de eigen bezorgdienst. Ik werd op de besteldag geïnformeerd over een aflevertijd en op de dag zelf werd dat nog preciezer aangegeven en een kwartier voor de vriendelijke aflevering kreeg ik een sms.
Ook werden er allerlei iPad tips in twee mails gestuurd waarmee ik mijn voordeel kon doen.
Kortom prima service!

Michel2108 02-07-2023

Groot assortiment, scherpe prijzen en WEL binnen 24 uur geleverd conform aangegeven!

Kees 02-07-2023

Snel en goed geleverd, handige site met plus en min punten per artikel zodat ik gemakkelijk een keuze kon maken!

Woutert 02-07-2023

CoolBlue laat mij vaak lachen!
Mailtje over mijn vergeten wachtwoord was echt hilarisch.
Net als zoveel dingen bij CoolBlue, is over de kartonnen verpakkingen goed nagedacht.
Service is uitmuntend met altijd een glimlach in gedachten.

Eén dingetje van kritiek, bij bezorgopties kon ik kiezen voor locale pakketten kluis. Echter moest ik voor pakket mijn ID tonen en tekenen voor ontvangst. Dit kan blijkbaar (nog) niet in combinatie met pakket kluis. Einde van verwacht ontvangst, ging mijn pakket terug naar aanbieder en uiteindelijk naar postNL punt. Hierdoor heb ik drie dagen langer moeten wachten op ontvangst.
Deels eigen verantwoordelijkheid, deels moet die optie dan niet mogelijk zijn. Voorkomt teleurstelling in planning ontvangst.

Er is geen andere webwinkel die de service van Coolblue evenaart.

Kim 02-07-2023

Snelle service en nog extra mail na de bestelling met tips en trucs voor wat je gekocht hebt

Tom 02-07-2023

Overduidelijk de beste webshop. Levering en service en kwaliteit zijn uiterst goed regeld.

Leonie 02-07-2023

Goede service, levering tot in de keuken van nieuwe fornuis. Werden 15 min vantevoren gebeld dat de bezorging er bijna was. vriendelijke bezorgers

Milou 01-07-2023

Fijne webshop, super fijn dat ze altijd ruime keuze hebben uit de "tweedekansjes" dat zou elke winkel moeten doen!!!
Snelle duidelijke levering.

Ellen 01-07-2023

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering van het bestelde artikel en een marktconforme prijs

Lia Middelkoop 01-07-2023

Ik vind Coolblue een prettige site hebben. Staat duidelijke informatie over het product en is makkelijk zoeken naar je favoriete product. Ook de bezorging verloopt soepel en heel prettig dat je kwartier van te voren gebeld wordt dat ze er bijna zijn. Ze hebben product netjes op de juiste plek gezet en oude product meegenomen.

Tanny 01-07-2023

Producten zijn niet duur, maar de bezorging laat te wensen over. Ik kreeg tegenstrijdige berichten over het bezorgadres en de vorige keer werd een inductiekookplaat voor de deur gezet zonder te checken of wij thuis waren
Officiele reactie van Coolblue 04-07-2023

Hallo Tanny,

Jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze bezorging. Excuses daarvoor. We doen hard ons best om deze zo goed mogelijk te laten verlopen.

Uiteraard nemen we dit dan ook met ons mee, om zo elke dag een beetje beter te worden. Zo kunnen we hopelijk de volgende keer laten zien hoe het wel moet.

Coolblue

Lisette 01-07-2023

Snelle, goede, blije service. Coolblue doen waar ze voor staan en wat ze uitdragen

Wolter 01-07-2023

Informatie was ok!
Levertijd optimaal.
Nazorg door begeleidende mail met installatiewenken vond ik een goede zaak!