Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4044 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jordy van Wetering 30-05-2023

Geweldige prijzen met goede lever tijden, zelfs op feestdagen. Verder een heel mooi assortiment voor verschillende tech.

Maarten 30-05-2023

Overzichtelijke site, goede zoekfunctie. Breed assortiment. Snelle levering. Goede service! Kort om top!!

UvD 30-05-2023

Nooit meer bestel ik iets meer bij Coolblue. Mijn laptop heeft nog garantie en ik breng hem weg. De laptop gaat naar hun fabriek en die zeggen dat die wel gemaakt kan worden maar dat de reparatie niet onder de garantie valt. Of ik even € 217,81 reparatie kosten wil betalen, terwijl ik gewoon nog garantie heb. Dit vertik ik, maar om mijn laptop terug te krijgen moet ik ook nog €39,95 betalen als ik hem sowieso terug wil krijgen. Waardeloze service en ik raad dit bedrijf dit echt af als je dure apparaten wilt kopen

Beste meneer/ mevrouw,

Een prijsopgave ontvangen is natuurlijk nooit leuk. Al helemaal niet als je gewoon nog garantie hebt.

Een prijsopgave binnen de garantie ontvang je alleen als er sprake is van gebruiksschade. Bijvoorbeeld wanneer je jouw product kapot hebt laten vallen of verkeerd hebt gebruikt. Is dit hier niet het geval? Dan kan er een fout zijn gemaakt. Neem in dit geval contact met ons op. We zullen de prijsopgave dan met een frisse blik bekijken.

Hopelijk kun je snel weer met jouw laptop aan de slag!

met vriendelijke groet,

K. Kesselaar 30-05-2023

Snel en goede service en voldoende keuze. En een snelle levering, was wel verrast

Emil 30-05-2023

Het web-shoppen ging soepel en snel. De aansluitende ervaring bij het later die dag ophalen in de winkel was naadloos. Geholpen door vriendelijk en vakkundig personeel. Fijn zo!

Andre 30-05-2023

Site /app is duidelijk alles is goed omschreven
Makkelijk de stappen te doorlopen.
Garantie is duidelijk
Mis alleen de duidelijke info over cashback van fabriek op mijn product in dit geval , ik kan het niet zo in mijn eigen papieren vinden. Dat is het enige Min punt.

Frank 30-05-2023

Bestelling ging vloeiend, je krijgt wat je koopt. Om 8 uur 's avonds besteld en de volgende dag kreeg ik het 9.00 's ochtends geleverd door een vriendelijke fietskoerier.

Een puntje van aandacht: het moment dat de koerier komt is het moment dat je apparaten terug kan brengen. Ik had een computer hardware product gekocht maar het was mij niet duidelijk of ik dan de apparaten mee kon geven met de koerier. Misschien een specifieke attentie maken voor de klant op basis van het type aanschaf?

J 30-05-2023

Coolblue kent de scherpste prijzen en heeft een uitstekende klantenservice. Levering is altijd erg vlot en de fysieke winkels zijn ook erg prettig.

koossanderse 30-05-2023

Eenvoudig te bestellen en een snelle levering. Tot nog toe zijn alle bestellingen altijd snel geleverd.

Hans. 30-05-2023

Er werd via 5 e-mails over mijn betaling die direct na mijn bestelling is gedaan pas geleverd.
Dus, vandaag besteld = over 5 dagen leveren.

Hoi Hans,

Wat jammer dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten.

Wanneer je betaald met een bankoverschrijving kan het wat langer duren voor je jouw bestelling in huis hebt. De betaling moet dan namelijk eerst nog bij ons binnen komen en handmatig worden verwerkt. Wanneer je jouw bestelling via iDeal betaald, is dit niet het geval.

Hopelijk bevalt je pakketje goed!

Connie 30-05-2023

Super snelle en keurige levering. Vriendelijk professionele service van het personeel. Werken keurig netjes,leggen het goed uit voor het gebruik. Nu meerdere keren besteld bij Cool Blue,en alle keren super service, dankuwel!!

Ronald 30-05-2023

Ik was op zoek naar een monitor om foto's te bewerken. Als bijna vanzelf kwam ik op de opties van Coolblue terecht. Zo hoort het te werken. Misschien dat ergens anders de monitor wel goedkoper te verj=krijgen was, maar qua informatie over het product staat alles op de site dat je mag verwachten.

Marc 30-05-2023

Goede site en App.
Scherpe prijs.
Snelle levering incl track & trace.
Uitstekende ervaringen met de klanten service in het verleden!

Lalas 30-05-2023

Top service, snel en betrouwbaar. Goed op de hoogte gehouden omtrent de bestelling en levering.

Gerard Marsman 30-05-2023

Snelle levering, keurig volgens planning bezorgd.
Goed verpakt. makkelijk te bestellen via de website. product klopte met de omschrijving.

Cas Buunk Media 30-05-2023

Goede producten, snelle levering & goede service! Niet alleen met het product dat ik reeds heb aangeschaft, maar heb voorheen eigenlijk altijd goede ervaringen gehad met CoolBlue.

Remco 30-05-2023

Coolblue heeft altijd een snelle levering, goede kwaliteitsproducten en een vriendelijke klantenservice wanneer je die nodig hebt. Misschien is het niet de winkel waar alle producten het goedkoopste worden aangeboden, maar zekerheid en garantie zijn ook iets waard.

Sandia 30-05-2023

Wat een super snelle en goede service, levering en personeel. Vriendelijk personeel, netjes gebeld van te voren en zelfs bereid even iets meer te helpen dan van te voren afgesproken.

Els 30-05-2023

Mijn stofzuiger lade niet meer op. Mocht hem terug sturen . Werd op de hoogte gehouden over de voortgang. Kon niet gemaakt worden. Kreeg mijn geld terug en zaterdag kreeg ik mijn nieuwe stofzuiger. Klasse geweldige service.

Hier word je blij van. 30-05-2023

Duidelijke website en prima informatie over de levering. Goede tijdsaanduiding waarin het product geleverd zou worden zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Zeer aardige , beleefde bezorger.

Laura 30-05-2023

Cool Blue, maakt al zijn beloftes waar, vandaag besteld, morgen in huis.
Perfect aangezien ik naar Amerika vertrok en dringend die telefoon wou hebben om bereikbaar te blijven.
Mijn oude telefoon had het begeven.
Geen drama in dit geval, super blij met de aankoop en de service van Cool Blue.
Ze houden je op de hoogte van iedere stap, bestselling tot levering.

Gijs Pippel 30-05-2023

Bestelling zou zaterdag binnenkomen, het is nu dinsdag en is er nog steeds niet!

Beste Gijs,

Wat jammer dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen!

Hopelijk heb je hem inmiddels in huis. Is dit toch niet het geval? Neem dan contact met ons op zodat we dit samen op kunnen lossen.

Gerard 29-05-2023

Volgens afspraak alles netjes en op tijd bezorgt. Fijn dat je de bestelling kunt volgen via track en trace.

P.A.T. van Norden 29-05-2023

Vooral de snelle levering is heel erg fijn. De website is overzichtelijk en makkelijk te vinden wat je zoekt.
Bezorging goed op de hoogte gehouden wanneer bezorgers voor de deur staan en vriendelijke nette bezorgers..
Helaas klantenservice moeten bellen ivm beschadiging maar ook daar aller vriendelijkst en met goede oplossing geholpen.

Liam 29-05-2023

Zeer tevreden over het bestellen en de snelle afhandeling van mijn product.
Snel geleverd zoals aangegeven.
De app is gebruiksvriendelijk en duidelijk.