Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Brigges 29-05-2023

Uitgebreide online advisering en mogelijkheden tot vergelijken. Veel tips ook na aanschaf. Altijd keurige bezorging.

Henk Smit 29-05-2023

Op de site snel mijn product gevonden en bovendien ook nog een tweede kans aanbieding. Ik had nog wat vragen en daar kon de klantenservice mij snel en goed mee helpen. Het product werd direct gereserveerd. Via de mail kreeg ik de handleiding en een betalingsopdracht. Als ik de bestelling wilde plaatsen hoefde ik alleen nog die te activeren. Dat heb ik ook gedaan. Volgende dag in huis, dus compliment en dik tevreden.

T. Schilt 29-05-2023

Snelle levering en behulpzame mensen om de loodzware bbq op zijn plaats te krijgen, waarvoor dank.

Appalonia karte 29-05-2023

Via coolblue een fitbit in 2021 gekocht, deze ter reparatie opgestuurd. Helaas kon de fitbit niet meer gemaakt worden, klanten service heeft mij steeds op de hoogte gehouden en de afwikkeling voor een nieuw horloge was super.

Coolblue is altijd een super fijn bedrijf om bij te bestellen, goede service, altijd up to date informatie, snelle levering en goede klantenservice

Anne-Mieke 28-05-2023

Goede service, snelle levering, product voldoet aan omschrijving. Extra service: na levering tips voor installatie product!

Willem 28-05-2023

Er waren problemen met de bezorging , echter goed meegedacht om een oplossing te bedenken en de klacht is prima afgehandeld.

LA 28-05-2023

Besteld en de volgende dag al geleverd per fiets. Fantastisch en handig dat je van te voren een berichtje krijgt hoe laat het pakket geleverd gaat worden. Onwijs tevreden!

Nico 28-05-2023

levertijd zoals afgesproken met goede informatie over de status van bezorgen.
De prijs en het product was erg goed.

Marlies 28-05-2023

Ik heb vaker bij coolblue producten gekocht en ze zijn altijd van top kwaliteit.

Marije 28-05-2023

Goede kwaliteit + beste service + scherpe prijs = Coolblue. Beste formule wanneer je alle drie goed wilt hebben!

Paul 28-05-2023

Besteld, geleverd en aangesloten. En dat binnen 24 uur. Wat wil je nog meer :-)

Nanette 28-05-2023

Super snelle levering, mogelijkheid om het oude product retour te sturen voor recycling. Heel fijn als je koffiezetapparaat het begeeft!

Kirti 28-05-2023

netjes en overzichtelijk
De medewerkers helpen je op een vriendelijke manier.

arie p 28-05-2023

Bij het lezen van de ontvangen order bevesting zag dar ik de verkeerde machine had besteld en dit is door klantenservice op een zeer prettige behulpzame manier opgelost, waardoor ik zonder verdere problemen de juiste wasmachine heb ontvangen.
Overigens het moet zijn "dit" review in plaats van "deze"

Anton 28-05-2023

Nieuwe oven op dinsdag besteld. Het was eenvoudig zoeken op de site naar de juiste maten en het soort oven dat we wilden. En hij werd de dag erna al geleverd, de oude is eruit gehaald, de nieuwe netjes geïnstalleerd. Aardige en kundige mannen die het werk deden, netjes kwartier vantevoren gebeld in het aangegeven tijdvak. Dus we zijn supertevreden over de snelheid, de kundigheid en de oven zelf.

Jeanine 28-05-2023

Goed product voor goede prijs, overzichtelijke website en betrouwbare service.

Lex 28-05-2023

Heel fijn om bij Coolblue te bestellen. Duidelijke website, vriendelijk en hulpvaardig klantenservice. Snelle verzending en goede nazorg. Super winkel zowel fysiek als via internet!

Eva 27-05-2023

Snelle levering, goed product. Echter, konden wij weinig verklaring vinden voor het prijsverschil van de Oral-B iO7 & 8, waarbij de 8 goedkoper was dan de 7. De medewerker in de winkel kon ons hier ook niet bij helpen. Desalniettemin, tevreden met het product en de verdere service.

Frank 27-05-2023

Zoals altijd duidelijk, snel en goede prijsverhoging bij Coolblue met de vakantiegeld-deal!

Nick Theuns 27-05-2023

Slechte service je word van het kastje naar de muur gestuurd begin hier niet heb een wasmachine gekocht van Samsung maar de Service is zeer zeer slecht hij is stuk en word van het kastje naar de muur gestuurd

Lex 27-05-2023

Zeer wendbare stofzuiger met een sterke zuigkracht. Geluid is zeer acceptabel. Goede aankoop.

Bizzel 27-05-2023

Snelle levering en goede service. Vooral de Nederlandse gebruiksaawijzing die proactief werd nagestuurd. Super!

Mariska 27-05-2023

Super snelle levering. Fijne instructievideo over het product gemaild gekregen.

Lianne 27-05-2023

Je hebt altijd goed zicht op wat voordelig is. Ze geven goede alternatieven. Uitstekende levering van de bestelde producten

Eef 27-05-2023

Snel bezorgd en keurig verpakt. Begeleidende mail met instructies . Helemaal top!!!