Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rene 27-05-2023

Deze shop is overzichtelijk in vergelijk en zoeken naar juiste eigenschappen van producenten. Klantenservice is snel en klantvriendelijk. Pakket verzending opties zijn zeer goed. Zou niet meer zo snel naar een ander webshop gaan omdat ik bij Coolblue weet wat ik kan verwachten. Helemaal naar mijn wensen gemaakt.

Dianne 27-05-2023

Alles heel snel ontvangen, zelfs de kleur van de stofzuiger is Coolblue, ben er heel blij mee!! Was een mooie aanbieding trouwens!

Cor 27-05-2023

Alles piko Bello in orde .
Prijs, levertijd en levering goed verzorgd , geïnformeerd en op tijd.

Christian willems 27-05-2023

Ze waren erg vriendelijk ondanks dat ik de eerste keer dat ik langs kwam en iets minder vriendelijk was maar twee dagen later kwam ik weer en werdt er goed gewerkt aan het feit dat ik de monitoren zo snel mogelijk kon mee nemen.

De zelfde dag kon ik ze ophalen gelukkig

Simone 27-05-2023

Goede betrouwbare webshop. Bij problemen doen ze hun uiterste best om het ongemak zo klein mogelijk te houden.
Fijne klanten service en altijd nette en vriendelijke bezorgers.

Jesper 27-05-2023

Ik heb een monitor besteld via Coolblue. Nadat ik er in eerste instantie nog niet over uit was ben ik toch weer gaan kijken via Coolblue's keuzehulp.

Hierdoor kwam ik vrij snel op de perfecte monitor voor mijn werk/muziek kamer. Nadat ik de bestelling had geplaatst werd ik meer dan keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling. Deze was zoals beloofd de volgende dag dan ook geleverd.

Om het af te maken kreeg ik van Coolblue ook nog eens 3 maanden gratis Apple TV bij aanschaf van de monitor. Hoeven ze niet te doen maar is wel een leuke extra!

Ik ben super tevreden over Coolblue en bestel hier zeker weer l!

R 27-05-2023

Snel iets besteld wat ik dezelfde dag nog nodig had, ik kon het een uurtje later al ophalen in de winkel. In de winkel werd ik geholpen door vriendelijk personeel en was ik meteen aan de beurt.

Bart 27-05-2023

Lekker makkelijk. En de levering was echt prima. Met de bakfiets door een gezellige bezorger. Prima dus 😊

GulliNL 27-05-2023

Snelle levering, alles op voorraad, in de winkel genoeg om zelf even aan te zitten en uit te proberen en vriendelijk en kundig personeel. Ook hou ik van die ontzettend flauwe taalgrapjes die ze overal gebruiken 😊

Sas 27-05-2023

Snel gevonden wat ik zocht en de volgende dag in huis. Revieuws klopten inderdaad, een beste sneloplader. En daarna meteen ook een mail met tips voor het opladen van de telefoon. Super attent! Blij met jullie!

Thomas van Waalwijk 27-05-2023

Snelle levering. Keurig bezorgd op de afgesproken tijd. Chauffeur met een glimlach. Alles tot in de perfectie. Zeer tevreden.

Marcella 27-05-2023

2 schermen gekocht. Exact wat ik wilde, ik heb direct de goede keuze kunnen maken omdat de informatie zo goed staat uitgelegd op de website. In de avond besteld, de volgende ochtend al geleverd. Helemaal top!

Laura 27-05-2023

Cool Blue maakt zijn beloften waar, vandaag besteld morgen in huis.
Het was goddank een klein beetje later als oorspronkelijk gepland. Dus was ik op tijd thuis voor ontvangst van het pakketje.
In dit geval een telefoon waar ik super happy mee ben.

Doppen 27-05-2023

Hele fijne wasmachine, makkelijk te bestellen, goede indicatie en goede prijs en super snel geleverd met een keurig telefoontje wanneer ze precies komen, vriendelijk personeel, helemaal top !!

H 27-05-2023

Site is overzichtelijk en werkt makkelijk
Service is erg goed, bezorging vriendelijk en volgens afspraak

Karel 27-05-2023

Goed en snel geholpen met de bestelling. Hebben volledig waargemaakt wat ze beloofd hebben. Erg prettige website

Badass1961 26-05-2023

Altijd een duidelijke omschrijving van hun producten en ook nog wat uitleg erbij. Ook de moeite nemen om de klant alvast wat te helpen om een juiste keuze te kunnen maken. Hele snelle nette levering van producten, 30 dagen bedenktijd maar als je zelf al weet wat je wil dan heb je eigenlijk geen bedenktijd nodig toch zelf ook 1 keer gedaan en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan. Heel snel en heel netjes afgehandeld.

Piet 26-05-2023

Het personeel dat de wasmachine leverde was zeer vriendelijk en plaatste de door ons verplaatste apparaten weer netjes op de op de
plek waar het het moest staan.

Ree 26-05-2023

Fijne site van Cool blue. Duidelijk en snelle levering. De bestelde stofzuiger zakken werden per fiets keurig op de genoemde tijd bezorgd.

Theo Gerads 26-05-2023

Correcte levering snel. Goede info over het artikel op de website inclusief extra instructie schriftelijk ondersteund met foto’s en video’s.

Jasper 26-05-2023

Zat een foutje in de levering, contact opgenomen met de klantenservice gelijk goed geholpen!

Hanna 26-05-2023

Snelle service!
Had een bestelling geplaatst en kon t de volgende dag laten bezorgen of ophalen in een winkel. Ik heb t opgehaald en ook in de winkel was de service helemaal prima

W. Cornelissen 26-05-2023

Ben in Leiden geweldig geholpen en de verkopers waren zeer behulpzaam. Alles werd gedaan voor ons en zo konden wij thuis onze nieuwe thuis gelijk gebruiken.

Yegane 26-05-2023

Enkele dagen geleden een espressomachine voor bonnen besteld. Vrij direct besloten om dat toch niet uit te pakken en in te ruilen voor een cupjes machine. Vervolgens een machine gekocht om in de winkel op te halen. Een rit naar de winkel, mijn eerste aankoop geretourneerd en met mijn nieuwe espressomachine weer de winkel verlaten. Snel geholpen en ook nog extra advies gekregen om deze keer dan wel een efficiënte keuze te maken.

Geeske 26-05-2023

Fijne overzichtelijke webshop waarbij de meest voor de hand liggende specificaties gelijk duidelijk zijn. Product voldoet aan verwachtingen.