Coolblue.nl
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4
Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore1.0
Slechte ervaring met Coolblue, nooit meer.
Ik heb een airfryer besteld bij Coolblue, maar de volgende dag werd er een printer geleverd in plaats van de airfryer. Ik heb meteen gebeld en kreeg te horen dat de nieuwe airfryer gelijk opgestuurd zou worden en dat ik een retourlabel voor de printer zou krijgen. Nou, dat gebeurde dus niet. Na weer bellen de volgende dag, bleek dat ze eerst moesten wachten op de printer. Uiteindelijk kreeg ik het label en stuurde ik de printer terug, maar verder hoorde ik helemaal niks.
Dinsdags weer gebeld en ik moest weer geduld hebben. De printer was nog steeds niet aangekomen. Pas woensdag werd die geleverd, maar nu stond de airfryer ineens als uitverkocht in hun systeem. Er werd verteld dat ik donderdag of vrijdag moest wachten voor de nieuwe levering van de airfryer, maar donderdag gebeurde er niks. Vrijdag heb ik via de chat contact gehad, en bleek dat de printer eindelijk was aangekomen, maar nog niet was gecontroleerd. Ook de airfryer was nog niet ingeboekt.
Ik vroeg om voorrang, maar kreeg te horen dat dat niet kon. Dus weer wachten. Inmiddels is het zaterdag en de printer is nog steeds niet in behandeling genomen, en de airfryer is nog steeds niet beschikbaar. Het lijkt erop dat ik helemaal niks ga ontvangen. De hele situatie is echt een drama. Door een simpele fout bij de verzending ben ik nu al een weekd aan het wachten, zonder dat ik enig gevoel krijg dat Coolblue iets voor mij doet.
De service is absoluut niet zoals ik had verwacht. Ze komen hun beloftes helemaal niet na en het wachten is eindeloos. Ik ben inmiddels hongerig en heb al het eten weggegooid dat ik niet kon bereiden. Ik ga hier nooit meer bestellen, zowel prive als zakelijk. Er zijn genoeg andere plekken waar je hetzelfde product kunt krijgen, en waar je wel fatsoenlijke service krijgt. Echt heel teleurstellend.
Reviewscore7.0
Fysiek in de winkel gekocht, waar kan dat nog tegenwoordig?
Goed geadviseerd en volgende dag in huis. Nu gaan we de veelgeprezen service nog ervaren, al hoop ik die niet veel nodig te hebben.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Scherpe prijs, snelle levering en duidelijke communicatie. Fijn!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
goed bestelprocess en snelle levering
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Supersnelle service van levering besteld product
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Prima prijs en vooral aardige mannen die kwam het afleveren. Helaas pastte de wasmachine niet door de trappenhuis maar toch hebben ze hun best gedaan om te proberen voor me.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Duidelijke website met uitgebreide beschrijving van het product . Goede prijs en hele snelle en keurige levering. Hele vriendelijke bezorger die je goed kan informeren als je vragen hebt over de aansluiting. Mooie Samsung wasdroger, handig in gebruik, werkt perfect 👍😀
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Bestelling wordt goed en snel geleverd. Aanvankelijk kon ik de externe harde schijf niet gebruiken maar werd echt goed verder geholpen door klantenservice; erg fijn!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Vriendelijke, deskundige info.
Too the point.
Meedenkende medewerksters.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Altijd duidelijk in communicatie en wanneer je bestelde product geleverd gaat worden. Ook m.b.t. garantie zeer goed
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Om 4u in de middag een vaatwasser besteld voor een goede prijs, werd de volgende dag om 1u al geleverd. Oude meegenomen en vriendelijke bezorger. Oftewel snelle service voor een goede prijs.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Ik had een cd speler besteld maar die heb ik teug gezonden omdat er geen kop telefoon aansluiting was. met de afwerking is alles vlot gegaan Dat was erg prettig hiervoor. dank
Reviewscore9.0
Goede aanbiedingen, uitstekende bezorging
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore7.0
we hebben een inbouwkoelkast gekocht, wilde deze bekijken in de winkel in Hengelo, echter hadden ze daar geen modellen staan, dan toch maar de gok gewaagd en via de webshop gekocht, wat wij normaal nooit doen. de levering was prima keurig afgeleverd en de oude koelkast mee genomen
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Snelle levering tegen laagste prijs. Ruime keuze echter soms net niet het type wat je zoekt in het assortiment.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Gemakkelijke, toegankelijke website. Duidelijke categorisatie van producten, dus makkelijk vindbare bestelling. Goede communicatie over bestelling, afhandeling, transport en aanstaande bezorging.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Mooie Black Friday aanbieding en snelle levering!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
betrouwbaar , snelle levering ,doen wat ze beloven gewoon top
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Duidelijk en simpel bestelproces, bezorging geheel conform aangegeven informatie.
Tijdens het verwerkingsproces werd ik volledig en tijdig geïnformeerd over de verschillende stappen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Een geweldige service nadat het geleverd was kreeg ik een mail met hulp voor installatie enz.
Dit ten opzichte van jullie collega met die rode logo die hebben niet eens een noemenswaardige service, en die zijn mij echt kwijt als klant.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore6.0
Ik wilde mijn bestelling doen via de webshop, want ik had een DE cadeaukaart. Online mag je blijkbaar deze bon gebruiken tot een bedrag van 50 euro. Mijn bon had een grotere waarde. Erg onhandig. Ik moest naar de fysieke winkel waar het wel kon (in twee keer). Daarnaast was het product goedkoper bij een andere grote webshop. Helaas moest ik mijn cadeaubon gebruiken die ik hier wel kon inwisselen. In de winkel konden ze de prijs niet matchen helaas.
Reviewscore9.0
Afgelopen maandag contact opgenomen met de klantenservice van Coolblue. Goed en kundig geholpen.
Er was iets misgegaan met de aflevering afgelopen vrijdag. (bakfiets stuk, zie mijn review van zondag).
Dinsdag pakket keurig afgeleverd. Goed opgelost.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goede service en goede website met vergelijkingen en reviews.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
De winkel was voor mij gemakkelijker omdat het dicht bij mijn werk ligt. De medewerker was goed, behulpzaam en aardig. Ik koop graag bij Coolblue,😊
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Donderdag 21-11-2024 besteld. Zou dag later al bij Primera klaar liggen. Zij nu week later, donderdag 28-11-2024 en nog niet binnen. Zou nog steeds onderweg zijn !!!