Coolblue.nl
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4
Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore4.0
Coolblue is leuk en werk goed maar die kit postnl kom op man zouden eerst zaterdag komen toen zondag en opeens waren we niet thuis raar? Ik zat voor het raam nu moet ik hem ophalen door dat die mensen te lui zijn om een keer extra te rijden het is niet voor niks je baan kom op zeg
Reviewscore1.0
Samsung 43 inch besteld en een LG 48 inch OLED TV ontvangen.
De doos, die bijna niet te tillen was, moest natuurlijk retour maar ik zag geen mogelijkheid om
met CoolBlue te bellen voor overleg.
Uiteindelijk de doos met hulp bij een PostNL agent afgegeven, ben benieuwd wanneer ik de Samsung krijg.
Reviewscore1.0
Philips Hue lampjes waren enkel nog te bestellen via afhalen diverse winkels. Gekozen voor Eindhoven omdat daar mijn dochter woont. Vóór zij naar Helmond kwamen met hele gezin "even" langs Coolblue om de bestelling op te halen. De voorspelde 20 minuten werd uiteindelijk ruim 1 1/2 uren door voorraadfouten, systeemfouten, dubbele orderstatus et cetera. Ik heb de producten tegen een prima prijs maar de afhandeling was een drama voor mijn 3 kleinkinderen die ook in de auto zaten.
Reviewscore9.0
Ik ben heel tevreden over mijn bestelling bij Cool blue. Woensdagavond online besteld en donderdag werd het al geleverd! De site is duidelijk, snel en gebruiksvriendelijk. De koffiemachine zat niet nog eens extra verpakt in een doos, zodat ik geen extra verpakkingsmaterIaal had. Prima! Aardige chauffeur!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Scherpe prijs - niet altijd het sterkste punt van Coolblue
Snelle levering - daarin is Coolblue altijd top
Goede website met goede informatie - ook daarin is Coolblue altijd top
Telefonische advies altijd deskundig - ook dat kenmerkt Coolblue
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Product was naar tevredenheid. Supersnelle levering
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore3.0
Zeer slechte service!! Heb een zo als ze noemen een tweedekansje gekocht waarvan alleen de omverpakking wat beschadigd was.
In dit geval ging het om een Galaxy Smartwatch ultra 7. Toen ik het product ontving zat de oplaadkabel er niet bij! Na tel. contact moest ik die maar extern bestellen en ik de factuur bij Cool blue kon indienen. Dus ik vind voor een product van boven de 450 euro een hele slechte service...!
Reviewscore9.0
Het was weer een ouderwetse positieve ervaring in de winkel. Ik moest wel even zoeken waar de winkel gebleven was want ik ging automatisch naar het Oostplein in Rotterdam ( daar zaten ze vroeger) nu meer naar het centrum toe aan de Hoogstraat. In de winkel zelf super efficient. Daar kunnen andere winkeliers een voorbeeld aan nemen. Is wel dozen doorschuiven. Maar waar vind je tegenwoordig nog een gewoon gezellige winkel om eens doorheen te struinen. Gelukkig lag mijn aankoop klaar en binnen 2 á 3 minuten stond ik met m'n aankoop weer buiten (in de kou)
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Hebben het artikel op voorraad als dit vermeld is.
Levering zoals ze beloven ondanks december drukte.
Prijs is zoals overal dus niet duur en ook niet goedkoop.
Waar mee ze juist opvallen is de Levering. S'avonds besteld morgen in huis.
Zouden andere internet bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen, ja ook Bol.com. die geven dat ook aan maar krijg ook vaak de melding achteraf dat het niet in voorraad is of het komt weken later
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Goede en overzichtelijke shop, zoel qua bestelling als betalingsmogelijkheden.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Ik ben erg blij met de keuzehulp op de website. Zowel de uitleg, instructiefilmpjes als de mogelijkheid van het toepassen van veel filters helpt om uit het enorme aanbod een keuze te kunnen maken. Levering was snel en goed. En ook nog een mail over hoe ik mijn printer het best kon gaan installeren.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Duidelijk webshop, prima levering. Kortom: zoals het hoort.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Onze BEKO vaatwasser hield er een maand vóór einde garantie(2 jaar). Service van BEKO was zo schandalig (3maanden gewacht op níx!) dat Cool Blue insprong na 1 belletje: binnen 3 dagen was de machine vervangen. Terug gekregen aankoop bedrag gebruikt voor andere machine en prijs verschil bij betaald. Hulde aan Cool Blue en de mannen/vrouwen bij de klantenservice afdeling.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore2.0
De shop is prima, alleen een probleem met de aflevering (afgelopen vrijdag). De afleverbakfiets is stuk gegaan. (Kan gebeuren)
En keurig door de bezorger gebeld dat de aflevering een dag later zou worden.
Zou gisteren afgeleverd worden, maar tot op heden niets van Coolblue vernomen.
Ik heb mijn bestelling dus nog niet ontvangen en op de site (Inlog) niets te zien hoe nu verder!!!
Reviewscore10.0
Zeer goede ervaring. Prijstechnisch de beste (en betrouwbare) webshop, en gewoon de volgende dag al geleverd! Keurig een sms’je dat ze er bijna waren en vervolgens een telefoontje omdat ik onverwachts toch net heel even van huis moest. Echt een top service, kan niet op tegen overige (web)winkels.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Goed advies en prettige klantbediening
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Vlot besteld en vlot afgeleverd. Bovendien nog een mail met instructies, prima service!
Reviewscore10.0
Online besteld en kon het artikel direct in de winkel afhalen.
Erg vriendelijke medewerker en product nogmaals beknopt uitgelegd!
Erg tevreden
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore2.0
Koop regelmatig bij Coolblue. Levering gaat meestal goed. Maar nu gaat het goed fout. Dinsdag 19-11 een PC scherm van meer dan 1 meter besteld (bij Coolblue en niet een andere zaak.). Het is nu druk: daarom maar levering op vrijdag 22 november. Krijg mailtjes: levering op vrijdag via PostNL. Op vrijdag weer een mailtje: levering vertraagd. "Indien de levering over 5 dagen nog niet heeft plaatsgevonden moet ik contact opnemen met Coolblue. De aankondiging dat de grote zending aankomt kan pas verschijnen in elke ochtend. Conclusie: elke ochtend de mail controleren of ik actie moet ondernemen en thuis moet blijven. Track and Trace levert op: Post NL heeft de zending (nog) niet ontvangen. Speelt Coolblue een spelletje? Moet ik straks, over een aantal dagen, de zending maar ongeopend retourneren. Alsof Coolblue de enige is waar je dit zou kunnen bestellen? Waar zijn we mee bezig? Cool Blue weet niet meer wat een klant meemaakt en hoe je zou moeten communiceren. Ja het is druk. Kun je dat niet aan? Geef dan aan de consument nog een latere leveringsdatum. Of zoiets. Maar doe iets. Het is nu zondag dus maandag hang ik aan de lijn en niet via een Chat. Daarom het cijfer 2
Reviewscore5.0
Apparaat prima maar geen handleiding aanwezig ook de mails die jullie meesturen zijn niet te gebruiken
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goed,degelijk en snelle service
Reviewscore10.0
Mijn telefoon online besteld en lag dezelfde dag netjes klaar in de winkel. Eerlijke prijs en vriendelijk personeel in de winkel.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Goede ervaring met deze winkel. Maar met de sogon “ àlles voor een glimlach “ ontbrak bij de bezorging.
Een kleinigheidje , maar de bestelling was keurig op tijd en alles in goede orde ontvangen. En daar gaat het om. Dus een 8
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Nadat mijn tv kapot ging onder garantie ben nu al 4 weken bezig om om hem gerepareerd te krijgen zonder success. Na wel 20 telefoontjes wordt ik nog steeds van kastje naar de muur gestuurd, heel vriendelijke klanten service maar ze kunnen niks voor je betekenen
Reviewscore10.0
Bestelling afgehaald in Utrecht. Heel vriendelijk geholpen en verliep allemaal soepel.
Ja, ik beveel deze shop aan