Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4017 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JV-Laser 25-05-2023

Ik was op zoek naar een Sumup Solo pinapparaat en Coolblue was de enige die hem onder de adviesprijs aanbood. Besteld, betaald en de volgende dag bezorgd.
Dus: prima prijs en snelle, correcte levering.

Andres 25-05-2023

Keurig op de afgesproken tijd geleverd. Goede service en het product was zorgvuldig neergezet.

Marco 25-05-2023

Steeds ruimer assortiment en makkelijke bestelprocedure. Niet altijd de goedkoopste maar goede service is ook wat waard . Prima no nonsens retourbeleid. Service aan huis is perfect.

Roel Meurs 25-05-2023

Super snelle levering. Pakket goed te volgen via tracj en trace. Productinformatie erg duidelijk. Uitstekende nazorg en goede gebruik tips.

M Kofflard 25-05-2023

Heel fijn om zo snel en milieuvriendelijk mijn pakket binnen te krijgen. Het paste ook precies in de doos! We zijn heel erg blij met het product.

Jaap 25-05-2023

Snelle levering; ook een snelle reactie op mijn (digitale) verzoek om mij terug te bellen

Ed 25-05-2023

Duidelijke website met voldoende informatie. Sterk prijsaanbod.
Goede en duidelijke omschrijving en afspraken omtrent de levering. Goede communicatie tussen klant en webwinkel.
Product is goed ingepakt waardoor schade wordt voorkomen.

Huub 25-05-2023

Shop is duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk zaken te vinden.
Bestellen en betalen zijn eenvoudig uit te voeren.

Maaike 25-05-2023

Coolblue heeft een ruim aanbod en goede prijzen. Daarnaast zijn ze helder in de levertijden en ook zeer strak in het leveren. Altijd keurig verpakt en op tijd binnen. Dit keer bestelde ik een externe SSD. Ook een keer te maken gehad met twee keurige en vriendelijke heren van Coolblue die m’n wasmachine kwamen brengen en de oude ophalen. Keurig geplaatst en geïnstalleerd. Erg tevreden over de service.

Henrie 24-05-2023

Betaling van gedeelte met cadeaubon ging niet goed, op website stond vermeld dat de betaling was afgerond en het bestelde ingepakt zou worden om de volgende dag geleverd te worden. Helaas die dag geen levering! Coolblue gebeld waarom de status nog op 'klaar voor inpakken' stond, bleek dus het bedrag van de cadeaubon niet aangekomen te zijn terwijl ik al het tegoed op de kaart al had opgevraagd. Daar bleek dus geen bedrag meer op te staan waardoor ik er vanuit ging dat het bedrag naar Coolblue is gegaan. Medewerkster gaf advies om het ontbrekende bedrag over te maken en zij heeft dat bedrag weer als tegoed op mijn Coolblue-account gezet, prima dacht ik. Helaas de dag erna weer moeten bellen omdat de status nog steeds op 'inpakken' stond? Medewerker zou het regelen maar helaas: de volgende dag was de status nog steeds op'inpakken'. De bestelling zterdags maar gecanceld, omdat ik zag dat een deel van de bestelling niet op voorraad was, was wel beter geweest als Coolblue dat gemeld had. Daarna bij Amazon precies hetzelfde besteld, 's maandag geleverd en nog eens € 15,00 goedkoper.
Officiele reactie van Coolblue 29-05-2023

Beste Henri,

De betaling met jouw cadeaubon liep flink in de soep. Ook de voorraad leek niet voldoende. Daar krijg je niet de beloofde glimlach van. Goed dat je jouw ongenoegen via deze review laat weten!

Voorraad
Als je een bestelling bij ons plaatst, wordt er meteen een product uit de voorraad gereserveerd. Als de betaling op jouw bestelling is voldaan, kan de bestelling meteen de deur uit en jouw kant op. Dit is meteen de reden dat je geen bericht hebt gehad over de voorraad. De producten stonden namelijk netjes voor jou klaar.

Betaling
De cadeaubon-betaling lopen we graag nog een keertje na. Zo kunnen we voorkomen dat dit nog eens mis gaat. Zou je daarom jouw ordernummer + omschrijving willen mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we hier verder mee aan de slag.

We horen het graag van je!

Coolblue

Gea van Veen 24-05-2023

Inmiddels diverse bestellingen gedaan. Elke keer goede communicatie, stipte bezorging en het product is tiptop in orde. Dus ik ben zeer tevreden over de service van Coolblue

Bas 24-05-2023

Goede service, fijne winkels waar dingen uitgebreidt geprobeerd kunnen worden en super snelle levering

Erik 24-05-2023

Coolblue heeft het beste concept om op belofte tijd te leveren en de beste updates. Anderen hebben PostNL of zo er tussen en dat scheelt gewoon een dag. Zondag middag besteld, maandag 1200 in huis. Top

Ingrid 24-05-2023

Tijdens eerste levering pakte ze de koelkast niet uit en namen het verpakkingsmateriaal niet mee.
Koelkast was ook wat beschadigd.(dit is netjes opgelost).
Oude koelkast paste niet in de wagen, ze zouden het de volgende dag komen halen dit is niet gebeurd. Afspraak gemaakt voor de volgende dag ook toen kwam er niemand en werden wij niet afgebeld. Uiteindelijk is de dag daarna alles opgehaald. Erg jammer dit want voorgaande contacten waren goed.

Marloes Janssen 24-05-2023

Geweldige service. Mooi op tijd en heerlijk om een bezorg moment te kunnen kiezen.
Dankjewel Coolblue, wij zijn een tevreden klant!

M. Milo 24-05-2023

Gewoon goed. Bestelproces is solide en snel, fijne communicatie en vlotte levering. 1 puntje aftrek omdat de website niet bepaald lekker werkt op mobile, maar dat is het dan ook qua feedback!

Lise 24-05-2023

Super service en snelle bezorging. Handige reviews op de website om je te helpen de juiste keuze te maken :)

Timo Weijers 24-05-2023

Online besteld, opgehaald in de winkel. Erg vriendelijk personeel die mij nog een compliment maakte over mijn keuze voor een bepaalde speaker. Goed getraind!

Li 24-05-2023

Super snelle levering, 's avonds besteld en echt de volgende ochtend binnen. En goeie prijs.

Annie 24-05-2023

Gemakkelijke site en overal eigenlijk wel goede keuzehulp. Snelle levertijden en mocht je de klantenservice nodig hebben altijd behulpzame en vriendelijke mensen. Kunnen vele andere sites een voorbeeld aan nemen.

Linnea 23-05-2023

Tweede kans product bij coolblue bestelt. Deze kwam precies zoals beschreven en heb geen problemen met het product ondervonden. De doos was opnieuw dicht getapet waar ik zelf geen probleem mee heb, maar de tape zat er niet echt goed op waardoor hij ook ging vast plakken aan het voorwerp waarop ik de doos had neer gezet. Het product is best prijzig en vond het dan ook raar dat ik niet hoefde te tekenen voor ontvangst. Voor de rest zag alles er netjes uit.

Nico 23-05-2023

Duidelijk, eenvoudig en makkelijk te bedienen. Snelle service zeer duidelijk tijden waarop geleverd wordt. Vriendelijke bezorger.

Rene6N2 23-05-2023

Van alle online winkels vind ik Coolblue de meest prettige omgeving.
De blauwe kleuren stralen rust uit, het zoeken en filteren is heel prettig en de service en uitleg is hoog.
Waarom dan geen 10?
Omdat er af en toe op andere websites van grote concurrenten goedkoper zijn.
Als je daar online (via chat of social media) naar vraagt, dan kan er weinig aan veranderd worden.
In de fysieke winkels denken ze wel goed mee en passen ze de prijs aan.
Ook inde fysieke winkels is de service erg hoog.
Voor mij dus een positieve ervaring die ik graag overbreng op anderen.

Suzanne 23-05-2023

Coolblue krijgt van mij een goed cijfer omdat ik de site overzichtelijk vind, goede reviews, makkelijk producten vergelijken, makkelijk bestellen, snelle levering zelfs op zondag, duidelijk informatie over je verzending en ook nog een mail met tips over het gekochte product!!

Wat mij betreft is Coolblue een aanrader!!

Regina 23-05-2023

Fijn dat er geholpen wordt door een keuzemenu. Fijn ook dat Coolblue serieuze recensies verzameld waardoor je een realistisch beeld krijgt van een product. Fijn dat coolblue tegenwoordig fietskoeriers heeft! Ook het ‘tweede kansje’ is een slim en duurzaam idee. Top