Coolblue.nl

Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4

Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ellie23-11-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Had me aangemeld voor service vanwege disfunctioneren (geluid en mail) van mijn Acer Laptop en voor advies over aanschaf iMac 24. Ben super geholpen door Alwin. Mijn laptop is weer tiptop en de iMac een dag later in huis en in gebruik.
Ja, ik beveel deze shop aan
Pieter23-11-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Goede prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke Website, goede afwikkeling van de aanschaf. Kortom : gegarandeerde glimlach.
Ja, ik beveel deze shop aan
Henny23-11-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Ik vind de site duidelijk. Ik heb door mond op mond reclame voor Cool Bleu gekozen. Bijkomend aspect is dat jullie meedoen aan Sponsor Kliks, dat weer extra geld genereerd voor ons koor waar ik in zing. Een heel mooi initiatief om stichtingen en verenigingen te ondersteunen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Schrijf een review en maak kans op € 250,-
Iedere maand twee winnaars. Zit jij erbij?

Schrijf een review en maak kans op € 250,-

Schrijf een review
L23-11-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Snelle levering en goede prijs
Ja, ik beveel deze shop aan
Joost23-11-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Snelle levering en gewoon echt Top Service
Ja, ik beveel deze shop aan
Daniel23-11-2024
Algemene score
2.0
Reviewscore
2.0
Sinds jaren ben ik een trouwe klant van Coolblue. Als ik op mijn account naar mijn bestelgeschiedenis kijk telt deze 6 pagina’s dik en heb ik door de jaren heen voor duizenden euro’s besteld. Zelden heb ik een aankoop retour gestuurd en nooit eerder heb ik een garantie geclaimd. Onlangs raakte mijn #foscam beveiligingscamera defect, doordat regenwater in de camera is binnengedrongen. De beveiligingscamera is voorzien van een zogeheten IP66 classificatie. De IP66 classificatie geeft aan dat de camera volledig beschermd is tegen stof en waterdicht is tot regen en golven van water. Omdat de camera (€250,-) net buiten de 2 jaar fabrieksgarantie valt, heb ik beroep gedaan op de wettelijke garantie. Coolblue hanteert een methode om de wettelijke garantie vast te stellen d.m.v. de UNETO-VNI. Hier staat echter geen buiten-beveiligingscamera beschreven en wordt dus geen objectieve weging gemaakt. Volgens Coolblue heeft de camera een wettelijke garantie van 3 jaar en daarmee is de beveiligingscamera volgens Coolblue voor 96,8% afgeschreven. Een belachelijk standpunt! Eerst heb nog geprobeerd zelf de lens droog te maken, en kwam toen achter dat de camera (electronica) doorweekt is. De printjes zijn nat en geoxideerd. Door deze actie kan ik de camera niet eens meer aanbieden voor reparatie, omdat ik de camera zelf heb open gemaakt. Waarom heb ik deze open gemaakt? Omdat ik helemaal niet uit was op een garantie claim en ik het water uit de lens wilde halen! Duidelijk is dat het hier gaat om een ondeugdelijk product. Het is vanzelfsprekend dat je mag verwachten dat een beveiligingscamera met een aanschafprijs van €250,- langer meegaat dan 2 jaar en 11 maanden. Niemand schaft een dergelijke camera aan voor €250,- wanneer deze na 3 jaar is afgeschreven toch? Coolblue geeft aan niets te willen doen en niet bereid te zijn enige vorm van coulance te bieden. Ik vind het schandalig dat op deze wijze de deur dicht wordt gegooid. Ik vraag niet om een nieuwe vergoed te krijgen of om mijn geld volledig terug te krijgen. Ik vraag alleen maar om gezamenlijk tot een redelijke oplossing te komen. #coolblue ik zal dit verhaal nog heel vaak met een glimlach met heel veel mensen delen. Dezelfde glimlach bij mijn toekomstige bestellingen bij #MediaMarkt
Charles22-11-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Snelle levering. Goede service. Heb een keer kapot wasmachine gehad in garantie tijd. Geen probleem, binnen paar dagen omgeruild voor nieuwe
Ja, ik beveel deze shop aan
Rien22-11-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Prima geholpen in de winkel breda. Zelf een bezorg dag kiezen is ideaal. Scherpe prijs!
Ja, ik beveel deze shop aan
Frank22-11-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Zonder dat ik het wist wees de verkoper mij op het feit dat mijn deurbel twee jaar garantie heeft. Zonder problemen kreeg ik een nieuwe deurbel mee naar huis. Wat een geweldige service!!!
Ja, ik beveel deze shop aan
Laila22-11-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Alles ging super gemakkelijk en snel!
Ja, ik beveel deze shop aan
Irene22-11-2024
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Misschien wel een 9 maar op de dag vd bestelling word de order door de klantenservice geannuleerd voor retour. Per ongeluk heb ik begrepen. Dit maakte dat we een dag langer moesten wachten, niet erg natuurlijk maar een beetje jammer. Verder hele vriendelijke bezorgers mét een glimlach en een fantastische vaatwasser.
Ja, ik beveel deze shop aan
Frank22-11-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Prima geholpen in de winkel. Dag later werden de bestelde producten thuis geleverd!
Ja, ik beveel deze shop aan
Herman22-11-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Het had een 10 kunnen zijn, goede winkel, vriendelijk klantenservice eigenlijk niets mis mee. Maar de winkel maakt gebruik van post.nl en helaas heeft daarvan de bezorger zijn best niet gedaan, zogenaamd misgelopen en laat dan jou zijn werk opknappen om dan het pakket de volgende dag ergens te gaan afhalen. Klantenservice van Coolblue wilde nog wel een 2e bezorgpoging gaan regelen, maar de klant van het pakje wilde zolang niet wachten. Klacht ingediend bij post.nl, immers ook niet fijn dat je via je klanten moet horen dat post.nl bezorger zijn werk niet doet en zodoende teleurgestelde klanten maakt.
Ja, ik beveel deze shop aan
Jan E22-11-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Goede voorlichting en informatie op de website, snelle levering door een fiets Courier (aandacht voor het milieu), oude apparaten kun je kosteloos insturen voor recycling en op de dag van levering een email met goede en duidelijke uitleg over de ingebruikname van het gekochte artikel. Ik ben dik tevreden.
Ja, ik beveel deze shop aan
Fred V22-11-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Omschrijving is correct, Levering volgens afspraak. Kortom gekregen wat ik wil.
Ja, ik beveel deze shop aan
Frans22-11-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Goede communicatie, snelle levering en prima nazorg.
Ja, ik beveel deze shop aan
Zeer goede ervaring22-11-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Na wat wikken en wegen toch gegaan voor de Kenwood CR-ST700SCD Zwart . Maar te laat merkte ik dat ik niet de zwarte, maar de "zilveren" uitvoering besteld had. Na telefonisch contact met een uiterst vriendelijk helpdesk medewerker is het niet alleen goed gekomen, het apparaat ziet er heel goed uit en klinkt fantastisch. Ook een stevig geluid kan ie goed aan. Al met al een prima ervaring.
Ja, ik beveel deze shop aan
JeeS22-11-2024
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Prima webshop en winkels. Goede service en prijzen. Alleen een beetje op het verkeerde been gezet bij de aanschaf van de Samsung soundbar. Die heeft niet de mogelijkheden die ik zocht. Die ga ik dus omruilen voor een ......
Cool blue22-11-2024
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Een Super snelle PC en heel stil .met veel ingangen OA usb aan voor en achter kant Met 1000 SSD geheugen
Gertjan22-11-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Top! Kom mijn nieuwe laptop gelijk ophalen in de winkel in Utrecht, makkelijk parkeren. Aardige medewerker: top service weer!
Ja, ik beveel deze shop aan
Top Organisatie21-11-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Tot nu toe 100% tevreden over Coolblue : betrouwbaar en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Echt top is de supersnelle levering. :
Ja, ik beveel deze shop aan
Ron21-11-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Producten makkelijk te vinden. Bestellen gemakkelijk en snel en volgende dag bezorgd
Ja, ik beveel deze shop aan
Ruud21-11-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Saaiste webwinkel ooit. En in dit geval is dat een enorm compliment! Er gaat tot nu toe niks mis, heldere informatie over de bezorging en ook altijd het goede pakje op het goede adres. Eigenlijk precies zoals ik het wil.
Ja, ik beveel deze shop aan
Diana21-11-2024
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Goede omschrijving, leuke prijzen. Makkelijk artikelen te vinden
Ja, ik beveel deze shop aan
Groenendaal21-11-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Aanbevolen product gekocht en tot nu toe zeer tevreden over de levering en de werking.
Ja, ik beveel deze shop aan