Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4043 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ellen 23-05-2023

Heldere website, goede prijzen, duidelijke uitleg (ook achteraf). Snelle levering (groen, op de fiets gebracht)

Marc 23-05-2023

Snel besteld en snel geleverd.
Prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Truus 23-05-2023

De wijze van weergave van verschillen tussen soortgelijke producten is top. Daarbij de duidelijke vermelding van garantie was top!

Maar wellicht hedendaags nog belangrijker er werd geleverd zoals beloofd. Per fiets, op tijd en even vantevoren een bericht gehad.

Helemaal blij dus

Verena 23-05-2023

Ik maak graag gebruik van de website van Coolblue. Ze hebben een ruime keuze, er is een duidelijke uitleg bij de producten. En mocht je er niet uitkomen hebben ze in ieder geval ook telefonisch een goede ondersteuning.

Heuschen 23-05-2023

Snelle levering van het bestelde product, de eigen bezorger op de fiets van coolblue was zeer attent en netjes!

Mina 23-05-2023

Zeer klantvriendelijke webshop met duidelijk beschreven producten en handige recensies bij elk product. Ik kon makkelijk en snel mijn gewenste mobiel uitkiezen met de keuzetools. Snelle bezorging en zelfs op zondag. Daar was ik super blij mee. De CoolBlue bezorgservice was vriendelijk en zeer attent. Erg tevreden met CoolBlue!

Michel 23-05-2023

Mijn ervaring met Coolblue is uitstekend en ik ben zeer tevreden met het product, een computer curved monitor. De service en het bestelproces waren probleemloos en de levering was snel en efficiënt. De monitor zelf is fantastisch; het gebogen scherm zorgt voor een meeslepende kijkervaring en overtreft mijn verwachtingen. Ik zou Coolblue zeker aanbevelen aan anderen vanwege hun uitstekende service en de kwaliteit van hun producten.

Isabel 23-05-2023

Telkens als mijn Garmin fitbit in de garantieperiode kapot gaan, mag ik hem zonder gezeur opsturen voor reparatie. Daarna krijg ik shop tegoed om een nieuwe te kopen. Dit zegt wel weer dat online shoppen goede service heeft in de winkel is het nog maar de vraag of ze zo snel helpen. Daarnaast leveren ze producten snel.

Harald 23-05-2023

Duidelijke site en zeer snelle levering. Ook op zondag. Komen de afspraken perfect na.

pieterpoort 23-05-2023

Tot op heden altijd tevreden geweest over deze shop. Echter de laatste keer werd mijn pakket geleverd door Post.nl met een sticker waarop staat: Helaas is uw poststuk en/of beschadigd. Wij hebben uw poststuk hierna opnieuw dichtgemaakt etc..
Toen ik het pakket open gemaakt had, lagen wel de bestelde producten erin. Dus blijft altijd de vraag? Wat zat er nog meer in?
De bestelling was wel compleet. Producten waren in orde.
Had overigens een e-reader Pocketbook Touch Lux 5 gekocht met beschermhoes.
De e-reader werkt snel en is gebruiksvriendelijk. Boeken zijn snel over te zetten vanaf de computer.
De e-reader beschikt ook nog eens over een schaakprogramma, rekenmachine, sudoku, woordenboek en nog wat andere zaken.
De reader ligt goed in de hand en de batterij is van lange duur. De verlichting is goed te regelen naar eigen gemak.
Officiele reactie van Coolblue 25-05-2023

Beste Pieter,

Bedankt voor de review. Wat fijn dat de e-reader zo goed in de smaak valt. Daar gaat het natuurlijk om!

Gelukkig deugen de meeste mensen. Daar is trouwens een boek over, die kun je ook op de e-reader lezen. Als het poststuk kapot is gegaan hoeft dat niet te betekenen dat er iets wordt weg gehaald.

We wensen je veel lees-plezier!

Met vriendelijke groeten,
Coolblue

McG 23-05-2023

Snelle service, vriendelijk en 100% klant gericht. Meedenkend en aardige mensen.

Laura 23-05-2023

Fijne service, vriendelijke bezorgers. Ze waren eerder dan verwacht wat fijn was maar alleen het belletje van 15 minuten van te voren dat ze er aan kwamen miste. Als dit er was geweest was de bezorging perfect

sep 23-05-2023

Goede omschrijving van product, fijn dat er producten binnen een categorie aanbevolen worden en dat je kan lezen waarom er voor een product gekozen wordt. Ook de aanbeveling van geschikte accessoires is handig. Snelle verzending (hoewel niet altijd direct duidelijk of de verzending door coolblue zelf wordt gedaan of bv. postNL).

J. 22-05-2023

Snelle levering en keurige afhandeling bij de deur , waardoor produkt onbeschadigd overhandigd kon worden

Rick 22-05-2023

I have broken the monitor from my laptop (at purchase got extra insurance from coolblue), so i went to return it to let it be repaired. There they asked if i backup all my data because they will wipe the harddisk (and this is not a free choice option). So i took a day off and went to the store for nothing, now need to go find a external monitor first, also need to find a good way to backup maintaining a lot of applications (have installed more than 40). And they have hidden this information on their website in frequently asked questions (which i won't check if I don't have any questions). All while it is standard procedure and the 2nd thing they asked me in the shop...

Joost 22-05-2023

Alles was gewoon goed. Product was zoals beschreven, voordelig geprijsd en de levering was keurig op de gekozen datum.

Coolbleu 22-05-2023

Apparaten zijn top, bezoekafspraken geweldig en de bezorgers heel vriendelijk en correct.

Coolblue 22-05-2023

Voor de zoveelste keer moet ik weer uitleggen hoe verschrikkelijk, uit den treure ik opnieuw tevreden ben met de belevering van weer een product van coolblue. Via de overzichtelijke site met genoeg keuze werd al snel een glimlach op mijn gezicht getoverd. Kon het niet tegen gewoon houden. Naast de humorvolle benadering ben ik ook zeer tevreden over de voordeeltjes waar van geprofiteerd kan worden. Raad het iedereen aan een kijkje op deze site te nemen. Je blijft lachen.

Dennis 22-05-2023

Coolblue is goed vindbaar en je kunt altijd terugvallen op de reviews. De site is duidelijk en veel producten zijn hier te krijgen. Ook is het vandaag besteld, morgen in huis dus eigenlijk weinig te klagen. Coolblue is vaak heel iets duurder dan de goedkoopste site maar dat neem ik voor lief ten opzichte van de service!

René 22-05-2023

Vrijdag de bestelling gedaan en zaterdag middag geleverd door twee vriendelijke studenten.
Extra montageset bestelt, maar bleek niet nodig. Dit hebben ze mee terug genomen en de retour betaling is inmiddels ook gedaan. Fijne ervaring Cool Blue!

Raimond 22-05-2023

Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Ik was niet thuis en er werd gebeld bij welke buren het pakje mocht worden afgeleverd. Dat vind ik top!

Op de site stond uitgebreide informatie over mijn product, zodat ik het weloverwogen heb aangeschaft.

Hubert 22-05-2023

Coolblue kan hun belofte van voor 23:59 besteld, levering de dag erna niet nakomen. Wacht nu al 3 dagen en krijg net weer het bericht dat het pakket is vertraagd tot morgen.
Officiele reactie van Coolblue 23-05-2023

Beste Hubert,

Wat vervelend dat je jouw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. Sorry hiervoor!

Naar aanleiding van jouw eerdere melding, zijn wij gelijk een postonderzoek gestart bij onze vervoerspartner. Zodra wij meer duidelijkheid hebben over wat er met het pakket is gebeurd, nemen wij meteen contact met je op om naar een oplossing te zoeken.

Je kunt hierover deze week nog een e-mail verwachten met meer informatie.

Groeten,
Coolblue.

Jaap D. 22-05-2023

Afwikkeling was prima. Alleen twee dagen te laat bezorgd.
Het product voldoet aan de verwachting en was mooi geprijsd.

GePe 22-05-2023

Bij Samsung op de site stond een aanbieding voor de tablet A8 128 GB inclusief originele Samsung book cover voor de actieprijs van 289 euro. Kennelijk hadden de meeste internet shops zitten suffen, want bij behalve CoolBlue was de actie nergens verkrijgbaar. En dan ook nog voor 269 ook !!! Heb er 2 besteld (één voor mijn vrouw en één voor mezelf) en de volgende dag werden ze prompt geleverd ! Well done Coolblue.

D 22-05-2023

Nette en snelle levering, website duidelijk omschreven en realtime voorraad