Coolblue.nl
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4
Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore8.0
Duidelijke site met idem uitleg, eventueel met video. Prijzen zijn zeker marktconform. Zeer goede communicatie na bestellen over bezorging en zelfs installeren van apparatuur (indien van toepassing). Aanrader
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Makkelijke keuze met goed advies, eerlijke reviews ook op de eigen website, redelijke prijzen, snelle bezorging, goede klantenservice, makkelijke betaling. Kortom: nog steeds heel blij met Coolblue!!
Reviewscore10.0
Ik ging mijn bestelling ophalen op de Gustav Mahler laan in Amsterdam. Het was opvallend hoe vrolijk en klantvriendelijk alle medewerkers waren. Helemaal top!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goede en duidelijke communicatie over de levertijd tot een persoonlijk belletje 20 minuten voor levering.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Voor duurdere technologie kopen wij graag bij Coolblue. Dit is vanwege de goede klantenservice, fijne levering methodes (geen postnl) en garantie en retour voorwaarden.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
De winkel is redelijk in de buurt en heeft een groot assortiment en kundig personeel.
Prima producten en uitleg.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Wij zijn voor de 1e keer in de winkel in Groningen geweest. Uitstekend geholpen. De medewerker had alle tijd en legde alles goed uit. Vriendelijk en deskundig.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore7.0
Mooie oven van Siemens gekocht. Bezorging is goed verlopen.
We hadden een oven gekocht met klein beetje korting omdat het een geretourneerd artikel was. Hier stond bij dat deze zonder schade was en alleen opnieuw verpakt is. Dit was alleen niet waar. De oven kwam aan waarbij aan de zijkant iets los zat en aan de voorkant bij de hendel zit een hele kleine beschadiging. Het had netjes geweest als dit erbij vermeld was of meer korting gegeven was want het is een dure oven.
Verder functioneert de oven heel goed.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Ben erg blij met de monitor.
Snel bezorgd. Zat een draad bij dus mijn
Extra draad kon ik zonder moeite gewoon terug sturen. Beveel het iedereen aan
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Prima apparaat, snelle levering
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Super snelle levering en zelfs een telefoontje 10 minuten vooraf. Daar kunnen veel bezorgers nog iets van leren!!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore7.0
Het product is ok maar zoals wel heel vaak: “vóór 23:59 besteld, de volgende dag in huis” gaat niet werken. Eén dag later dus. Als Coolblue met die bewering stopt dan wordt de 7 wel een 9.
Reviewscore10.0
Dinsdag avond besteld, woensdag geleverd. Top
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Lekker overzichtelijk en alles goed te vinden. Fijn dat er duidelijke omschrijvingen bij zitten.
Ook vriendelijk geholpen en altijd goede ervaringen gehad.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
De site is heel duidelijk en helder.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
je wordt gewoon goed en deskundig geholpen. Zo hoort het.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore7.0
Schitterend apparaat. Vergeleken met de oude heel stil, mooi afgewerkt en eenvoudige montage.
Had verwacht dat ie door Coolblue zelf geleverd zou worden maar werd door PostNL gedaan, de chauffeur haalde me er bij hij zegt die doos komt van een lopende band zo mijn busje in. Met geweld dus. Doos behoorlijk beschadigd en de losse onderdelen lagen verspreid in de bus. Alles bij elkaar gezocht en uiteindelijk was alles compleet. De afzuigkap werkte ook nog gelukkig. Kortom levering door Coolblue zelf heeft mijn voorkeur, daarom bestel ik ook bij jullie.
Reviewscore10.0
goede prijs, snelle verzending, je wordt goed op de hoogte gehouden van vorderingen van je bestelling. Helemaal top, precies zoals je een webshop wilt zien.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Vriendelijke bediening en behulpzaam
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Wij kwamen in de winkel om een nieuwe i pad aan te schaffen en wilden daar wat info over hebben. Wij waren niet bekend met het aanmeldprotocol, maar werden door een medewerker. die ik om advies vroeg aangemeld, omdat hij een aangemelde klant moest gaan helpen. Snel werden wij te woord gestaan door een medewerker, die ons allervriendelijkst voorlichte en de bestelling van ons afhandelde. Waarna wij tevreden met onze nieuwe i pad de winkel verlieten.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Snelle service. Direct mail met handleiding. En snelle terugkoppeling
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Nog sneller dan verwacht mijn bestelling ontvangen! Per fietskoerier! Ik erg tevreden en meteen ook goed voor het milieu. Top!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Got my printer within 24 hours!...excellent!..Cool Blue kept in touch with me and even send me an email after the delivery re my new printer!..mooi!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Snelle levering en de KOBO E-reader voldoet volledig aan de beschrijving. Erg tevreden mee
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Prima online shop .. snelle afhandeling
Ja, ik beveel deze shop aan