Coolblue.nl
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4
Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore10.0
Zaterdag besteld, zondag in huis.
Jullie doen écht alles voor een glimlach
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Prima geholpen met aanschaf iphone,screen protector ter plaatse aan gebracht
Alles top
Locatie Hoogstraat Rotterdam
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Blij met de nieuwe bloeddrukmeter. Snel bezorgd op de tijd als aangegeven. Ontvangen met een glimlach. Dank!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Produkt voldoet aan voorwaarden van advertentie. Prima ingepakt en op tijd bezorgd. Goed aangegeven wanneer (dag) er bezorgd zou worden.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Goede prijs en keuze. Snelle levering. Leveringsinformatie van NLpost was in de war. Nadat ik eerst een melding kreeg dat de levering een dag vertraagd zou zijn stond de bezorger even later aan de deur.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore6.0
Erg tevreden met de manier waarop ik geholpen werd. Enthousiaste medewerker met veel kennis van het product. De winkel is erg overzichtelijk en het aanmeldsysteem bij de entree leek mij in eerste instantie een handige functie. Echter heb ik erg lang moeten wachten tot ik werd geholpen (35 minuten), ondanks dat het niet heel druk was. En opnieuw een kwartier toen mijn product uit het magazijn moest worden gehaald. Gelukkig had ik de tijd, maar ik zag veel mensen gefrustreerd de winkel verlaten. Door de lange wachttijden kom ik voor deze winkel niet hoger uit dan een 6. Als je de tijd hebt zou ik deze winkel zeker aanbevelen, zo niet is online bestellen een betere optie.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Aardige telefonisten(s) uit België 2x gehad. Duidelijk advies ,kundig qua antwoord. Erg tevreden ben ik.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore5.0
Klacht ingediend, maar nog niks vernomen van de monteur. Er was een bepaald afdek deksel niet bijgeleverd. Dat kon je ook nergens bij de klacht vermelden. Moest het maar ergens anders vermelden, maar dit dekte de lading/issue totaal niet. Aanbeveling; Hun klachtenafhandelings systeem verbeteren. Wil alleen een nalevering van het afdek deksel, zodat we iets minder last hebben van het geluid.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore6.0
We zitten met 3 mensen meer dan een half uur te wachten, verkopers staan gezellig met elkaar te kletsen maar helpen niet even.
Ik had vooraf bestald en betaald, alleen afhalen. Dat doe ik dus niet meer.
Reviewscore10.0
Coolblue heeft altijd een ruim aanbod met veel reviews, hierdoor is het gemakkelijk een degelijk product te kiezen. Ook de bezorgmogelijkheden zijn top en je wordt goed op de hoogte gehouden!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Overzichtelijke keurige winkel met deskundig vriendelijk personeel.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Na 1,5 jaar kapotte laptop constant in reparatie. Zonder overleg ons aanschafbedrag terug gekregen als shoptegoed.
Een nieuwe laptop moeten aanschaffen die hedendaags 200 euro duurder uitviel.
Contact met klantenservice is ok, maar de backoffice is drama.
Blijkbaar mag je 1,5 jaar zelf iedere keer contact opnemen, vervangende laptop regelen etc. Uiteindelijk moet je dan nog 200 euro bijbetalen. Kortom, service van niks.
Reviewscore9.0
Ik vind de website goed en de service geweldig, makkelijk uitzoeken en bestellen en snel en goed geleverd.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Wat een heerlijke en eerlijke site! Ga zeker nog eens wat bestellen bij Coolblue!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Snelle levering, binnen 24 uur had ik de vriezer in huis. En zetten hem gelijk op de goede plek. Duidelijke website met uitleg. Makkelijk te bestellen
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Website is top, met zinvolle aanbevelingen. Bezorging met de fiets! Alles precies op tijd en zoals afgesproken.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Goed en netjes geholpen moest even wachten dat is niet zo erg er zijn stoelen genoeg en je kunt er ook nog een bakkie doen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Na problemen met inloggen, het gewenste artikel besteld via de klantenservice. Naar alle tevredenheid geholpen. Een 9 omdat het inlogsysteem
Nog niet werkt.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Duidelijke webshop, goede voorraad informatie en overal een leuke beleving. Dit keer voor het eerst afhalen en niet ontevreden. Wel even moeten wachten omdat ze het niet konden vinden maar excuses en prima. Blijft een goede ervaring.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Vlot besteld,correcte tijd geleverd,vriendelijke bezorger,na constatering beschadiging ,kwam met goede oplossing, wacht alleen de afhandeling nog AF.?
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Ik heb voor mij bestelling ( koffiezetapparaat) vooraf 1089 euro betaald. Ze stuurde mij een stuifzuiger ( ten waarde van 150 euro) die heb ik natuurlijk meteen van buschauffeur niet opgehaald en meteen naar hun teruggestuurd. Ik heb met Coolblue contact opgenomen ( heb ik uitgelegd dat we morgen gasten thuis hebben) maar ze hebben geen oplossing. Ze kunnen mij mijn bestelling nog een keer sturen als ik tweede keer 1089 zou overschrijven.. Verschrikkelijk en nooit meer. Beter gewoon naar normale winkel te gaan ( even duurder kopen) . Coolblue heeft waarschijnlijk te veel klanten, helaas kunnen weinig winkels zo lage prijzen aanbieden. Ik ga gewoon naar
stationaire winkel, daar weten ze gelukkig wel op welke manier moet klant behandeld worden...
Reviewscore9.0
Product snel geleverd en netjes afgelverd. Belletje van te voren, korte uitleg, super
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore7.0
Wel even wennen als je binnen komt Het eerste contact is een computer in plaats van een mens Ik heb toch de voorkeur aan menselijk contact vanaf het begin
Goede koffie daarna
Hierna pas een mens gesproken waar ik niets anders dan tevreden over ben
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Duidelijke info op website, vergelijkingsfunctie is heel handig; groot assortiment
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Ik heb online een (kantoor) monitor besteld van 40". Toelichting en uitleg over het product en de kwalificaties om nijn keuze makkelijker te maken waren duidelijk. Ik had wel verwacht via de monitor mijn laptop te kunnen opladen maar of mijn monitor of de laptop vraagt hier teveel capaciteit voor. Is jammer omdat ik weer een extra kabel nodig heb om mijn laptop op te laden.
Ondanks dit erg tevreden over de monitor zelf. En levering is goed, ook echt levering de volgende dag!
Ja, ik beveel deze shop aan