Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4003 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elsa 31-07-2022

Coolblue heeft altijd super goeie en snelle service, heb mijn product binnen een dag gekregen en ben er super blij mee

R.B. 31-07-2022

Prduct ondanks mooi 2te kansje, van prima kwaliteit.werd keurig en tijdig op hoogte gebracht dat de levering vertrading opliep, aflevering dan binnen aangegeven tijdjvak.

Okken 31-07-2022

Wij zijn zeer tevreden over de bestelling en levering van onze Bosch wasdroger, ideaal zo’n snelle levering .
Keurig naar zolder gebracht en oude mee genomen!

Martine 30-07-2022

Wij bestelden een wasmachine (+plaatsing) bij Coolblue. Die nacht kregen we per mail een tijdstip door waarop hij bezorgd zou worden. Een kwartier voor de levering werden we netjes gebeld door de bezorgers. Wat een vriendelijke en vrolijke mannen! De wasmachine werd naar boven getild alsof hij niets woog. Daar aangesloten met de nodige tips en informatie. De oude machine werd meegenomen naar beneden en ingeladen. Een dikke duim voor Coolblue en de bezorgers! 👍

Linda 30-07-2022

Goede service en informatie begeleiding van Coolblue.
Vriendelijke mensen aan de telefoon en ook vriendelijke bezorgers. Geen enkele moeite is te veel.

Lisa Punt 30-07-2022

Vriendelijke werknemers ben heel goed geholpen en geadviseerd. Het is prettig dat je bij binnenkomst wordt ontvangen door een medewerker die mij matcht met de juiste collega die mij verder helpt.

arjay 30-07-2022

De prijs was al goed maar de powerbank die ik wilde was ook nog als tweede kans beschikbaar in nieuwstaat. Dus daarvoor gekozen.
In de verpakking ontbrak een kabeltje maar dat wordt na contact met de klantenservice direct nagestuurd.
Hey pakketje laag de volgende dag al op de mat.

coolblue 30-07-2022

ik heb een iPhone SE3 besteld op dinsdag 26 juli jl. die de volgende dag bezorgd zou worden wanneer voor bepaalde tijd besteld. ik heb bestelling voor die tijd gedaan en tot op heden nog niets ontvangen. Van postnl bericht dat pakket nog niet is ontvangen/verwerkt, tot op heden nog niet anders. Wellicht begrijpt u dat ik zeer ontevreden ben!

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als je wachtende bent op jouw bestelling. Hier balen wij ook van.

Onze klantenservice zoekt dit graag tot op de bodem voor je uit en zitten voor je klaar.

Sorry voor dit ongemak.

Yvon 30-07-2022

TV besteld, eerst pakket vertraagd, daarna zgn bezorgd bij afhaalpunt. Heb ik over gebeld, en tv zou alsnog volgende dag thuisbezorgd worden, jeeej ik helemaal blij:) volgende dag bericht, pakket geweigerd aan deur, en retour gestuurd, heel vreemd, niemand langsgeweest hier aan de deur:( zal waarschijnlijk aan PostNL liggen, maar ik ben t vertrouwen beetje kwijt helaas!

Beste Yvon,

Dank je wel voor je review en wat een ontzettend vervelende situatie. Natuurlijk baal je, dat doen wij ook.

Onze klantenservice zit voor je klaar om dit samen met jou op te lossen.

Sorry! voor dit ongemak.

G. Boudewijns 30-07-2022

Goede website, snelle levering en keurig verpakt. Aan iedereen aan te bevelen, top!

A. 30-07-2022

Altijd fijn service en passend advies! Ook toen mijn product niet helemaal naar wens was.

Catalin 30-07-2022

It was my first time when I ordered something from this shop and I can say that I am really happy that I discovered it. The delivery was very fast, I had ordered on Wednesday and the next day, the delivery was at my door. Related to the prices, I can say that I searched the same product on multiple websites, even on Amazon, but the cheapest was definitely on CoolBlue. The one and only issue was with the delivery guy, he didn't come with the package at my door, instead he called me and asked to come downstairs to receive the package.

Rick Schreuder 30-07-2022

Ik ben altijd fan en krijg vaak een glimlach. Deze keer ben ik lang thuis gebleven in afwachting van het pakketje. Metname omdat het waardevol is en ik een handtekening moest zetten.
Het pakketje werd erg laat en snel afgeleverd.. geen handtekening nodig.
Tja.. dan had iemand anders mijn pakketje kunnen aannemen.

Maurits 30-07-2022

Besteld en de volgende dag in huis, super fijn.
Wij werden op de hoogte gehouden over de levering en op de dag zelf een bericht welke tijd het gaat worden.
Keurige bezorger per fiets die ons pakket kan brengen.
Cool blue wij zijn blij met jullie.😃

R 30-07-2022

Ik bestel vaak bij coolblue, mede omdat zij qua prijs voor producten aardig goed zitten. Het kan altijd goedkoper ergens anders maar dan heb je het vaak niet de volgende dag of dezelfde week in huis en laat staan de klantvriendelijke klantenservice. Pakketje vertraagd? Je hoort het sneller van Coolblue zelf dan van PostNL.

Tldr: goede kwaliteit en prijs verhouding en top klantvriendelijkheid en service.

Esther 30-07-2022

Wat ik vooral fijn vind is de filmpjes bij de producten.
Goede uitleg met plus en min punten.
Product is ook keurig netjes geleverd.
Heel fijn Coolblue!!

Willy 30-07-2022

Absoluut nooit geen coolblue meer voor mij. Smart watch gekocht. SMS gekregen dat ze er binnen 15min bij mij zouden zijn, maar ik was niet thuis. In het sms'je stond dat ze je dan zouden bellen waar ze het pakketje konden laten. Maar ipv dat kreeg ik een mail dat mijn pakketje was bezorgt. Onder mijn naam stond een handtekening maar niet die van mij, want ik was niet thuis. Half uur met coolblue aan de telefoon gezeten....100x excuses maar ze moesten eerst onderzoek starten en zou binnen 2 dagen iets horen. Maar tot op vandaag nog steeds niets gehoord!!
Dus NEE, nooit geen coolblue meer voor mij

Beste Willy,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Natuurlijk baal je, het verloopt anders dan verwacht. Wij zoeken dit dan ook graag tot op de bodem van je uit. Vanuit ons team Bezorging wordt je op zeer korte termijn op de hoogte gebracht.

Excuus voor dit ongemak.

Ashwin 30-07-2022

Woensdagavond besteld, donderdagochtend in huis. Zeer goede communicatie en updates van de stand van zaken. Ook nog eens twee zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers! Wat wil je nog meer...

Jan 30-07-2022

Via Coolblue heb ik een product gereserveerd. Na de reservering kon ik gelijk naar de winkel om het product op te halen. Bij aankomst werd ik vriendelijk goedemiddag gewenst en werd gevraagd of ik geholpen kon worden. Toen ik aangaf dat ik iets op kwam halen wat ik gereserveerd had, kon ik mij aanmelden zodat de medewerker achter de balie wist dat ik in de winkel was. Super efficiënt dus. De wachttijd is hierdoor erg kort. Ook de medewerker achter de balie was vriendelijk en correct. Ik liep, met mijn product, blij de winkel uit!

MIMI 30-07-2022

Prettige zoekmachine op internet, bestellen gaat makkelijk en snel en de levering is : supersnel!

Cazant 30-07-2022

Overzichtelijke website, producten zijn makkelijk te vergelijken, worden goed beschreven en de specificaties worden duidelijk uitgelegd. Bij Coolblue is er regelmatig de mogelijkheid om producten in goede staat met 'tweedekans' te kopen tegen een lagere prijs. Dit zijn producten die geretourneerd zijn, soms met kleine krasjes (staat er dan altijd bij, incl. foto's). Dit gaat met de zelfde fantastische service om het te ruilen als een splinternieuw product.

Teun 29-07-2022

Snelle accurate bezorging. Kleine opmerking, ik koos voor bezorging 2 dagen later omdat savonds slecht uitkwam. En toch komen jullie savonds

Jeffrey Brust 29-07-2022

Ik was opzoek naar een nieuwe vaatwasser en ik kwam op coolblue een refurbished vaatwasser tegen

Precies zoals beschreven ontvangen, werkt 100% en met garantie
Netjes afgeleverd en oude apparaat mee genomen

Coolblue 👍🏽 Top

Hendrik 29-07-2022

Goede keuze, snelle service, uitstekende website. Keurig bericht gehad dat eerst gekozen product niet op voorraad was. Netjes afgehandeld!

Simone 29-07-2022

Makkelijk bestelproces en functionele feedback over het product. Fijn shoppen zo.