Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Sandy 16-04-2021

Coolblue maakt haar beloftes altijd waar en weten in service steeds weer te overtreffen. Een hele fijne toegankelijke webshop, compleet assortiment en dus een meer dan uitstekende klantenservice. Ik ben een tevreden trouwe klant!

Maurice 16-04-2021

Top service en zeer snelle levering. Al meermalen bij Coolblue besteld en altijd naar volle tevredenheid.
Doen wat ze zeggen. Andere concurrenten beloven dat ook. Maar Coolblue maakt het voor mij ook waar.

Inge 16-04-2021

Ik bestel graag bij Coolblue. Veel keuze, duidelijke website, reviews, goede service, betrouwbaar en snel.

Roberto 16-04-2021

Duidelijke vrolijke website, goede beschrijvingen.
Laat alternatieven zien. Bezorging strak geregeld.

Tom 16-04-2021

Alles uitstekend geregeld, prima website, goede prijzen.
Uitstekende service-afdeling.

Mia 16-04-2021

Een duidelijke site, benodigdheden goed en snel te vinden. Prijs erg aantrekkelijk. En vooral niet te vergeten de nauwkeurigheid en volgbaarheid van je bestelling.

Anita 16-04-2021

De levering van de bestelde producten gaat net zo snel als het plaatsen van de bestelling

Blije drommel 16-04-2021

Duidelijke uitleg over alle producten. Welke uitvoering past bij jou en wat houden de termen in. Voor ik iets koop altijd langs Kieskeurig maar vooral ook langs Coolblue. Komen hun afspraken na en bezorgen op zondag op de fiets!

rien 16-04-2021

Heb een nieuwe muis moeten aanschaffen. en waar haal je die in deze tijd zo snel vandaag. Dan kijk je bij coolbleu. Daar heb je kwaliteit en snelle levering. Zaterdag besteld zondag in huis

Craig 16-04-2021

Bestel een aantal keer per jaar iets bij Coolblue. Altijd de volgende dag binnen, informatie via track & trace klopt iedere keer weer. 2 keer telefonisch gehad over een eerdere aankoop en beide keren in een paar minuten klaar en naar tevredenheid afgehandeld. Dus niets dan lof en Coolblue is eigenlijk altijd eerste keus bij het bestellen van elektronische apparatuur :-)

Leander 16-04-2021

We hadden een nieuwe strijkplank hoes nodig, deze zaterdag besteld en zondag is huis .....helemaal perfect!!

JHE 15-04-2021

Webshop is erg overzichtelijk en dingen zijn makkelijk vindbaar. Ook vergelijken van verschillende producten is super geregeld. Alle specificaties zijn aanwezig.

Ilona 15-04-2021

Dankzij de keuzehulp snel de juiste laptop voor mij gevonden. Bestelling plaatsen ging gemakkelijk en de volgende dag werd hij bezorgd en kon ik al aan de slag! Geheel tevreden!

Tweedekansloos 15-04-2021

In mijn ogen waren ze veruit de beste webwinkel qua service (en prijs), maar helaas gaat het de laatste tijd hard achteruit.
De ene na de andere bestelling komt of niet aan, of defect, of incompleet.
Dat kan dan nog gebeuren denk ik dan, maar de klantenservice lijkt al meer gericht op het afwimpelen van hun klanten met "oplossingen" die uitsluitend in hun eigen voordeel zijn. Bijvoorbeeld als enige oplossing voor een defect product een duurder product aanbieden, waarbij je gewoon mag bijbetalen. Het lijkt wel een verkoop strategie. Dat terwijl ze zelf al meer fouten maken. Erg jammer. Ik kocht namelijk al jaren alles bij dit voorheen zeer prettige bedrijf en had dit (nog) niet verwacht. Maar ach, alles heeft een houdbaarheidsdatum. Luxeprobleempje, gewoon op naar de volgende! Tip, vermijd tweedekans producten! Ze verzwijgen op de website dat het incompleet of defect is. Mocht je vervolgens vragen om een oplossing, dan kun je dat net zo goed naast je neerleggen, want ze blijken onverbiddelijk.

Johannes 15-04-2021

Gebruiksvriendelijkheid is erg goed, je wordt goed geholpen met het maken van een keuze, levering is ook netjes. En is het niet op voorraad dan krijg je goed te horen wanneer het er wel is.

Tevreden Klant 15-04-2021

Ik ben al jaren erg tevreden over CoolBlue. In mijn ogen leveren zij een service en gebruiksgemak dat je verder nauwelijks tegenkomt. (Ik heb ooit vijf (5!) monitoren stuk voor stuk uitgeprobeerd en geretourneerd, en uiteindelijk geen monitor gekocht. Was geen probleem, dat gaat toch best ver vind ik). Ik kan niet anders zeggen dan dat ze de bedrijfsvisie (met die glimlach etc.) echt proberen waar te maken. Ik meen de laatste tijd zelfs te zien dat andere grotere webshops van bv telecom aanbieders de stijl proberen te imiteren, maar dan toch niet de achterliggende service en gebruiksgemak kunnen leveren. Prima, ga zo door CoolBlue. Een tevreden klant.

Samsung koelkast 15-04-2021

Ik vind het een fijne shop om te winkelen.
De bezorging is ook top.
En de bezorgers zijn ook heel vriendelijk en ze hebben het top gedaan.

Rob Landgraaf 15-04-2021

Goede en snelle service met top kwaliteit producten tegen een scherpe prijs.

Jegers 15-04-2021

Fijne en duidelijke service. Fijn in gebruik en transparantie. En goede prijzen.

Gert 15-04-2021

Het hele proces van zoeken, vinden, bestellen en informeren werkt echt zo fijn.

Oomes 15-04-2021

makkelijjk bestellen
Tablet met hoes ineen prijs was wel hoger dan los bij anderen via Bol.com

Paul 15-04-2021

Sneller,vriendelijker,veel beter bereikbaarder dan bol.com, want die zijn alleen maar tussenpersoon

Carl Ekman 15-04-2021

Ik heb alleen goede ervaring van Coolblue tot nu toe. Snel en secure levering. Goede customer service.

alles wordt prima geregeld. 15-04-2021

Alles prima geregeld en op tijd. Ze waren zelfs eerder dan de geplande tijd.

a.b.boogert 15-04-2021

Nog nooit zo een slechte service en minachting voor de klant ervaren als bij deze aankoop, slechte bezorging en afhandeling door het call center