Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Berny 15-04-2021

Goede service en duidelijke opvoeding van mijn levering. Perfect dat dit ook in de avond kan!

Omar aza 15-04-2021

Samsung tv besteld op een zondag en zou in de nacht een update krijgen van de bestelling. Volgende ochtend nog niks en wat later op de dag ook niet. Na 45 min in de wacht en kortstondig een gesprek gehad met de mededeling ik zet u in de wacht want ik ga het uitzoeken, werd de telefoon erop gelegd. Opnieuw gebeld en uitgelegd wat er net gebeurd is, en werd vervolgens vriendelijk geholpen, alleen kreeg ik de mededeling dat de tv kwijt is. Dus vandaar dat die niet is verzonden. Na kort in de wacht gestaan te hebben kreeg ik een 50/50 optie voorgelegd voor een nieuwe tv. Daar mee akkoord gegaan en volgende dag netjes de tv thuisbezorgd gekregen

Tineke 15-04-2021

Goede communicatie per e-mail. De levering gaat vlot en het product is netjes verpakt.

Karel 15-04-2021

In deze tijd van vertragingen is Coolblue gewoon nog steeds supersnel! Je verwacht dat het lang(er) gaat duren, maar gewoon de volgende dag binnen!

qof 15-04-2021

goeie ervaring het product is goed en het is op tijd geleverd ook vond ik het goed dat ik sms kreeg wanneer het zal arriveren voor al 15 voor dat het arriveert

C.Zeegers 15-04-2021

Snelle levering goede service. Het artikel was makkelijk te vinden op de site. Is op de doorgegeven tijd en datum geleverd. Ben erg tevreden.

lenette 15-04-2021

vaker hier gekocht en altijd prima geholpen, ook als er wat misging. prima service

Fleur F. 15-04-2021

Groot en veelzijdig aanbod van producten, overzichtelijke website, goede en extreem snelle service en levering. Je kan echt op Cooblue vertrouwen.

Maikel 15-04-2021

Goede prijzen voor degelijke producte; prima levertijden - en vriendelijke support in de winkels!

Kyra 15-04-2021

Coolblue is wat mij betreft oversteigend aan haar concurrenten door haar klantgerichte service en betrouwbaarheid. Medewerkers zijn echt bereid om een stap extra te zetten en met je mee te denken. Ik heb de laatste tijd een aantal keer contact opgezocht met de klantenservice en iedere keer met een goed gevoel de telefoon opgehangen. Je weet waar je aan toe bent, zeer goede communicatie. Ook onlangs enkele keren in een vestiging geweest. Capabele en zeer vriendelijke medewerkers. En het meest belangrijke nog wel wat mij betreft: gevoel voor een grapje zeker ook aanwezig. Ik ben normaliter ook geen (goede;)) review-schrijver, maar gezien mijn optimale tevredenheid, nu toch even de moeite genomen!

Martin 15-04-2021

Fitbit horloge besteld, netjes bezorgd ,, ik kocht het als 2e kans,, dus iemand anders heeft het al een keer terug gestuurd,, weet nu wel waarom, de firbit heeft een software upload probleem,, alles gedaan wat mogelijk was, maar niets hielp,, ik denk dat het technisch helpdesk van coolblue hem aan hebben gezet en scherm lichte op dus oke ,, maar hebben niet verder gezocht,, ben werkzaam in de it, weet wel het een en ander,,

Mandy 15-04-2021

Erg blij met mijn tweede leven aankoop!
Het product ziet er goed uit en werkt na behoren.
Uitstekend horloge met de alle functies die je nodig hebt. Fijn om te dragen en ziet er modern uit.
Batterij gaat meer als een dag mee bij mij, beter als verwacht.

Roel Buying 15-04-2021

- Uitgebreide en nuttige uitleg op de website
- Makkelijk zoeken en filteren op de website
- Zeer snelle en juiste levering door vriendelijk personeel (“met een glimlach”)
- Goede en tijdige communicatie m.b.t. de levering

Bouko 15-04-2021

Fijne overzichtelijke winkel,personeel is vriendelijk en neemt de tijd voor je, ik had vele vragen en overal een duidelijk antwoord op gekregen .
Zeker een winkel waar ik terug kom !!!
Bedankt .

Irma 15-04-2021

De site voor elektronica en dan ook nog levering op zondag. Een uitkomst als je telefoon op zaterdagmiddag crasht.

Romeintje 15-04-2021

De levering verliep problematisch omdat een apparaat ontbrak. Maar dat werd super goed opgelost

william010 14-04-2021

Shoppen bij Coolblue is tot op heden gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Er is heel veel te koop, en er staat ook heel veel informatie over de producten op de website. Voor- en nadelen worden duidelijk aangegeven. Bezorging is snel, soms ook via hun eigen bezorgdienst. De prijzen zijn niet de laagste, maar vrij redelijk. Daar staat een zorgeloos bestelproces tegenover.

Ewoud 14-04-2021

Dit is een prima webwinkel met heel goede service en snelle afhandeling van de bestelling.

Jurrien van der burg 14-04-2021

Super aardige werknemers
Alles keurig aangesloten
Namen oude wasmachine mee en toen ik zei ik heb ook nog een oude tv zeiden ze geen probleem hoor die nemen we gewoon ook mee👍🏻

Frans Vosmeer 14-04-2021

Zondag middag besteld en maandag super snel geleverd en door vriendelijke nette jongens . Keurig dat ze 15 minuten voor dat ze bij je voor de deur staan een bericht sturen.

Ingrid 14-04-2021

Makkelijke webshop met goede uitleg . Wij hebben een uv lamp gekocht. De volgende dag al bezorgd en prima verpakt. Wij zijn er blij mee.

Anja de Vries 14-04-2021

Prettige site. Veel advies over de producten wordt daarop gegeven. Levering en bezorgen ging onbezorgd en was duidelijk. D.m.v. smsje voor leveringstijdvak, telefoontje van bezorger dat hij over een half uur met de koelkast kwam.
Goed advies over product openmaken en ingebruikneming. Netjes door bezorger afgeleverd in onze keuken. Prettige ervaring.

Mariëtte 14-04-2021

Duidelijke website, snel gevonden wat ik zocht.
na bestelling volgens afspraak bezorgd.
heel blij met mijn Bluetooth speaker, goed geluid, e eenvoudige bediening.
al met al blije klant .

Corne Melisse 14-04-2021

afspraak is afspraak bij coolblue en verder wordt vooraf duidelijke uitleg over het product gegeven

Leon 14-04-2021

Coolblue heeft goede communicatie per email, snelle bezorging en goede retour-policy.