Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Marjan 02-04-2021

Makkelijke site en razendsnelle levering. Ik heb 2 dagen na elkaar een bestellingen gedaan de eerste werd met fietskoerier van coolblue bezorgd en de andere via post.nl. terwijl het om zelfde soort bestelling en apparaat ging.

Gerrit 02-04-2021

Duidelijk. overzichtelijk. goede zoekmachine.
Snelle levering. Bestelde voldeed aan de verwachting.
Wat wil een mens nog meer.

Inge 02-04-2021

Een grote smile voor Coolblue wat mij betreft! Een wasdroger besteld, de volgende ochtend geleverd. Ruim van tevoren een tijdblok gekregen van 1 uur. Een kwartier voor levering een berichtje dat ze eraan kwamen. Twee aardige jongemannen namen de oude machine mee en plaatsen de nieuwe. Voor nog geen 20 euro extra stond hij keurig waterpas en aangesloten klaar. Fijn dat je kunt kiezen of je dit extra gemak wilt. Een korte uitleg over de werking en de garantie/service maakte het af.
Volgende keer bestel ik graag weer bij Coolblue.

Anja 02-04-2021

Goed geholpen en de bestelling was netjes op tijd. Goed ingepakt en benodigde papieren keurig in de mail.

Schravesande 02-04-2021

Assortiment, levering en klantbeleving is super. Zeker de after service verdient een dikke 10 !

Rhinoceros56 02-04-2021

Verzendingen zijn altijd snel en de verpakking beschouw ik als 1 van de beste die er is. Artikelen komen daardoor altijd keurig netjes aan. Nazorg is prima geregeld waardoor je met een gerust hart iets kunt retourneren als dat nodig blijkt. Mijn petje af en ga zo door!

Eric 01-04-2021

Goeie duidelijk overzichtelijke site. Alleen jammer dat bij een bestelling je geen extra informatie er bij kan vermelden. Zoals: afgeven bij de buren of afgeven bij welk nummer.
Misschien een goeie tip ?

Herman en Annelies 01-04-2021

Goede keus, prima prijs en relatief gezien een uitermate snelle levering . Prettige site en onze ervaring is de prima service! Wij zijn zeer tevreden en bevelen Coolblue van harte aan.

Ron 01-04-2021

Goed bedrijf, super leveringen altijd en gelukkig eigenproducten en niet die doorverkoop rotzooi zoals bol.com geworden is

Robert Oostland 01-04-2021

Router TP link besteld
Op maandag besteld dinsdag al geleverd
Zeer snelle levering

Joke stam 01-04-2021

Super service in alles ook bij eventueel retour. Ze komen afspraken direct na. Vaker besteld en blijd dit zeker doen.

Rozin 01-04-2021

Wat een oplichters!!!
Ik heb een laptop gekocht voor €307.
Mijn zwager heeft 2 weken voor mijn bestelling exact dezelfde laptop gekocht voor €239.
Een prijs verschil van €68.
Wanneer ik de klantenservice hierover benader kunnen zij mij geen duidelijk antwoord geven o
Waarom ik zoveel meer moet betalen voor exact hetzelfde product.
Bestel je producten niet bij Coolblue aangezien ze elk moment Hun prijzen verhogen.

NOOIT MEER COOLUE

Rafza Hussainali 01-04-2021

Coolblue maakt waar wat ze beloven. Namelijk een uitstekende bezorg en installatie service. De bezorgers waren allervriendelijkst en zijn pas blij als de klant is. Super gedaan coolblue!

Sanne 01-04-2021

Ik kon het product dezelfde dag ophalen. Toen een collega het product uit het magazijn haalde legde de servicemedewerker uit hoe ik het product snel en effectief kon gebruiken. Top toch?

Joek van der van der Heijden 01-04-2021

Altijd weet je waar je aan toe bent bij coolblue, 1) als de site zegt dat het op voorraad is dan krijg je het ook, 2) als je voor 22:00 besteld krijg je het ook de volgende dag, 3) omschrijving site zegt meer dan voldoende, 4) orderbevestiging volgt direct nadat je bestelling hebt geplaatst , 5) orderbevestiging is duidelijk en overzichtelijk, 6) retour mogelijkheden meer dan goed zonder opgaaf van redenen, 7) soms ook nog korting bij volgende bestelling, 8) perfecte afstemming klant t.o.v. Coolblue, 9) goed voorbeeld voor menig sites, 10) 1 klein nadeel en dat is :waarom een grote doos voor een klein product 😉

René 01-04-2021

Gekocht als tweede leven artikel. Artikel was als nieuw. Snelle levering tegen een scherpe prijs

Marja Fransen 01-04-2021

Website om online te bestellen is goed over zichtelijk. Wat je besteld wordt super bezorgd met de fiets.

PasDer 01-04-2021

Allemaal prima geregeld bij Coolblue. Snelle verzending, uitstekende na service. Ben niet trouw aan een specifieke webwinkel, weeg meestal via Tweakers af wat ik wil bestellen en zoek dan goede prijs bij gerenomeerde aanbieder. Zelfs aangedurft om tweede kans materiaal te bestellen. Heel blij met mijn aankopen.

Tim 01-04-2021

Zoals altijd bij Coolblue is mijn bestelling weer perfect afgehandeld! Zorgvuldig, snel en heldere communicatie. Ook het feit dat mijn bestelling met de fiets werd bezorgd vind ik een enorme positieve zet met het oog op het milieu!

P. Oosterom 01-04-2021

Fijne website, snelle levering.
Verpakking was wat groot voor het onderdeel zonder vulmateriaal, dus ik was even bang dat het misschien stuk was gegaan, maar niets van dat. Werkt top!

Bontan 01-04-2021

Omdat ik altijd goede ervaringen heb met Cool blue. Geven goed advies. Snelle levering

Fanny 01-04-2021

Altijd blij met cool blue. Nog altijd goed geholpen , snel geleverd en er problemen snelle oplossingen.
De app van cool blue werk super makkelijk en is zeer gebruikersvriendelijk.

A 01-04-2021

Super snelle bezorging, goeie service
Wel een grote doos voor 1 klein dingetje

Gerri Eickhof 01-04-2021

Ik kocht een e-reader bij Coolblue met 2 jaar garantie. Na een half jaar ging ie stuk, deed niets meer. Teruggestuurd. Bericht Coolblue: er mankeert niks aan. Het ding werd mij weer toegezonden. Direct viel me op dat het etui was beschadigd. Maar hij ging inderdaad wel weer aan. Ik zag het beginscherm. Er stonden rare strepen op. Een uur later zag ik nog steeds het beginscherm. Verder kwam ie niet. Opnieuw opgestuurd. Een dag later berich Coolblue: Dit valt buiten de garantie. We kunnen hem kapot terugsturen of hier ter plekke vernietigen. U mag kiezen. Ik kies voor deze review. En voortaan kies ik niet meer voor Coolblue maar voor echte winkels.

Mohamad Younes 01-04-2021

Coolblue is een van mijn favoriete winkels. Omdat ze een geweldige service en een breed scala aan producten bieden. Bovendien hebben ze redelijke prijzen en een goede bezorgservice.