Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4290 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ricardo 02-10-2022

ik zou hem afgelopen donderdag krijgen want had hem woensdag besteld er stond dat ik hem de volgende dag zou krijgen het is nu zaterdag en heb nog steeds niks binnen hij is zelfs nog niet eens bij post nl terecht gekomen

Joyce 02-10-2022

Bestellen is makkelijk en het werd netjes bezorgd. Alleen kon ik de plaats van bezorging niet aanpassen naar een ophaalpunt dus moest ik het de dag erna alsnog ophalen. Ik was de hele dag niet thuis.

Rebeka Végvári 02-10-2022

Fifa23 besteld. Het zou vrijdag binnenkomen, maar kreeg een bericht dat het helaas vertraagd is en zaterdag de nieuwe bezorg moment wordt. Het is nu zondag middag en nog steeds niks binnen.
Normaalgesproken ben ik geduldig, maar nu rekenden wij erop dat we het van het weekend binnen zouden hebben ivm uitgenodigde gasten speciaal voor Fifa avond.

Fam.Willemsen 02-10-2022

Fijne website, goede klantgerichte service, snelle bezorging en hulp bij het kiezen.

Leon 02-10-2022

Snelle levering. En het was enkel een micro SD kaart, dus ik waardeerde het dat het met de brievenbuspost kwam.

Janne 02-10-2022

Coolblue heeft altijd snelle levering. Ze hebben handige reviews en altijd super goeie service. Bestel eigenlijk altijd mn electronica vis coolblue!

Johnny latdorp 02-10-2022

In heb nogsteeds niks ontvangen, zou 30 sep binnen komen ivm de nieuwe game. Nogsteeds geen fifa gezien

Marvin 02-10-2022

De website van Coolblue is heel overzichtelijk en werkt heel prettig. Iedere bestelling wordt keurig op tijd geleverd.

Babet 02-10-2022

Hele duidelijke en fijne website. Fijne filters om je gewenste product makkelijk te vinden. Bestellingsproces is makkelijk, verzending snel. Na ontvangen van het product (stofzuiger) ook nog tips ontvangen in de mail over hoe het te gebruiken etc.

Eef 02-10-2022

Ik vind de uitgebreide informatie op de website heel fijn om een goede keuze te maken. Hierdoor kon ik makkelijk een losse monitor vinden om als 2e scherm te gebruiken. Bij de aanschaf kreeg ik een mail met tips voor het instellen en gebruiken van de monitor. Dat is fijne extra service! Tijdens het afrekenen werkte de ideal functie niet, maar na een chat met de klantenservice was dit de volgende dag al opgelost. Het was een prettig, laagdrempelig contact en ik vind de humor hierbij een plus!

Helle Smeets 01-10-2022

Reume keus in assortiment snelle kevering en ootijd.
Vriendelijke medewerkers

Berghmans 01-10-2022

Nette persoonlijke levering door fietskoerier. Item was zoals beschreven (retour gestuurde apple tv)

Dennis Albers 01-10-2022

Heb via Google gezocht naar ipad.Jullie hadden het product wat ik zocht tegen een goede prijs kwaliteitverhouding. Verder volgende dag netjes aan de deur bezorgd.Ik ben zeer tevreden.

Connie 01-10-2022

Al vaker wat gekocht. Goede info en betrouwbaar en snel. Door de goede uitleg op de site heb ik een goede keuze kunnen maken tegen een aanbiedingstarief

Jos uit Rotterdam-Ommoord 01-10-2022

Klasse A koelvriescombinatie van Samsung gekocht en dat ging op een vriendelijke (glimlach !) en vlotte manier.
Zeer voor herhaling vatbaar! De oude ging probleemloos mee terug dus daar heb je geen omkijken naar.
Vriendelijk team op de bestelauto.

Rob vd Brink 01-10-2022

Hier een Dolce Gusto koffiezetapparaat gekocht. Prijs was goed, icm een actie (voor €40,- gratis koffiecups). Toen het aanmelden voor de actie niet duidelijk was / niet lukte, gebeld met de klantenservice van Coolblue en super geholpen. Ik kreeg netjes een mail met de link naar de juiste actie. Top!

Pauline 01-10-2022

Altijd snelle levering volgens afspraak. De communicatie is altijd goed, net als de service!

Rudlolf 01-10-2022

Snel bezorgd, prima service. Ophalen bij afhaalpunt ideaal. Heb je nooit het probleem niet thuis te zijn bij bezorging.

David 01-10-2022

Prima website, veel info en goede prijzen. Na aanschaf duidelijke mails en vlotte levering.

Henk 01-10-2022

Prima website en het is gemakkelijk om een juiste keuze te maken. Het gekozen artikel is prima (stevig) verpakt en snel verstuurd.

Jurgen 01-10-2022

Infrarood thermometer besteld en de volgende dag in huis.
Apparaat doet wat het moet doen. Prima omschreven en snel geleverd.
Glimlach bereikt, Coolblue!

Astrid 01-10-2022

Het product wordt goed omschreven met de pluspunten en eventueel minpunten.(nog niet gevonden) snelle levering
Goed verpakt

Kim 01-10-2022

Goede service denken met je mee . Overzichtelijke webshop producten die je kan vergelijken . Snelle levering .

Fietje 01-10-2022

Coolblue is een uitstekende webshop! Groot assortiment, vaak alles op voorraad. De website is erg gebruiksvriendelijk en alles is makkelijk te vinden. De keuzehulp bij sommige categorieën vind ik ook erg handig. Ook de filteropties bij de productcategorieën zijn erg uitgebreid, beter dan andere websites. Bestellen gaat eenvoudig, en wordt altijd de volgende dag bezorgd. Enige betaaloptie die ik mis is achteraf betalen. Ook de service van Coolblue is uitstekend. Een van de redenen waarom ik voor duurdere producten bij deze webshop bestel. Mocht er ooit iets met het product zijn weet ik dat het bij Coolblue prima en snel opgelost wordt.

Mendy 01-10-2022

Snelle levering. Tweedekans product gekocht, was behalve de verpakking helemaal nieuw.