Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mayke van Breda 13-02-2023

Ik bestel alles bij coolblue als ik iets nodig heb. De service is uistekend. Ook nooit problemen gehad wanneer iets niet beviel en het teruggestuurd werd. De bezorgers zijn vriendelijk en uiterst correct.

Harrie 13-02-2023

Erg prettig is de heldere uitleg. Niet alleen foto's en tekst maar zeker ook de video's. Aflevering zoals altijd weer keurig op tijd met de mogelijkheid om gratis voor een bepaalde dag te kunnen kiezen.

Pop 13-02-2023

Vlak voor het weekend weekend ging mijn oude telefoon kapot en moest zo snel mogelijk een andere hebben maar er zijn zo veel telefoons .. dat het erg moeilijk kiezen is ..
Op de site van cool blue kon ik meerdere telefoons makkelijk vergelijken en dankzij deze tool kon ik snel mijn volgende telefoon uitzoeken die precies was wat ik nodig had

En na het bestellen had ik hem de volgende dag al vroeg in de morgen bij mij aan de deur geleverd
Was heel erg snel geleverd

F 13-02-2023

snel en correct service vriendelijke jongen op fiets afgegeven .
omschrijving prima

monica 13-02-2023

Coolblue heeft alles wat in een modern huishouden nodig is:
van was- en keuken benodigdheden tot informatie techniek , zowel in het weekend als op een coolblue monday !
Men is terzake kundig en geeft objectieve adviezen.

Jasper 13-02-2023

Coolblue is een vriendelijke (online) winkel waarin je vertrouwt (vooral) elektronica kan kopen. Ik heb hier mijn eerste laptop gekocht (lenovo laptop) en kon deze nog later retour doen voor mijn eerste gaming laptop! Dat was goede service! Daarnaast heb ik een paar jaar later mijn tweede gaming laptop gekocht zonder enige klachten!

Frida 13-02-2023

Fijne hulp bij het kiezen van een laptop. Duidelijke site, en handig dat de bekeken laptops op een overzicht blijven staan.
Helaas is de bezorging laat. Werd gewoon een dag later dan afgesproken.

Erwin Piet 13-02-2023

Coolblue geeft duidelijke adviezen en alternatieven. Daarnaast wordt de snelle levertijd altijd gehaald en krijg je nadien nog extra informatie over het product. Super!

Viny 13-02-2023

Super winkel bestel er al zo lang en nooit een probleem.
Bij vragen of een oplossing zoeken word er nooit moeilijk gedaan.
Mijne vaste winkel.

Rien 13-02-2023

Coolblue maakt z'n reputatie keer op keer waar. Snelle bezorging en perfecte communicatie van bestelling tot en met bezorging.
De shop is weliswaar geen prijsvechter, maar de het bestel- en bezorgproces compenseert dat volledig wat mij betreft.

Bart 13-02-2023

Coolblue is ok, echter de gebruiksaanwijzing van het product was waardeloos en omslachtig en op andere punten juist te summier

Noah Sayedi 13-02-2023

Ik heb voor Coolblue gekozen, omdat het een goede prijs kwaliteit verhouding heeft. Mijn pakketje was snel bezorgd. De website/app ziet er top uit. Alleen toen ik mijn zoekopdracht invulde in de zoekbalk, stond hetgeen wat ik zocht, niet meteen bovenaan. Terwijl de exacte naam had ingevoerd.

Martin Kölder 13-02-2023

Makkelijk bestellen en direct volgende dag in huis. Time schedule makkelijk te volgen en ook via mail terugkoppeling.

Dick 12-02-2023

Duidelijke product omschrijvingen op de site. Goede retour voorwaarden. Je hoeft niet na te denken of de site betrouwbaar is. Snelle levering

Martin 12-02-2023

Duidelijke uitleg over het product, super handig om meerdere producten met elkaar te vergelijken en snelle levering.

Weet ik niet. 12-02-2023

Dacht de wasmachine word gratis aan gesloten. Allen even kraan aansluiten en de afvoer aansluiten. Maar je moet er 24,95 voor betalen.

Otto 12-02-2023

Mooie en overzichtelijke website. Prima productbeschrijving. Snelle levering. Uitstekende service.

W. Roubos 12-02-2023

Webshop met een zeer ruim assortiment, veel keus per product , goede prijzen, snelle levering

KB 12-02-2023

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen, snelle bezorging en goede prijs

Ar ne 12-02-2023

Snel gekozen en vergeleken snel besteld en snel geleverd.
Helden die coolblue

Willem Baalman 12-02-2023

Prima informatieve website. Prima bestel proces en prima retour afhandeling (mocht het een keer nodig zijn.)

Leon 12-02-2023

Snel en makkelijk besteld, levering was ook snel. Installatie kon beter, mijn vloer kreeg wat krasjes en de wasmachine stond beetje onhandig, had ik misschien ook zelf duidelijker aan moeten geven. Maar kon het zelf oplossen.

Edwin 12-02-2023

Coolblue is fijne online winkel, met een overzichtelijke website en mobiele app. Bestellen gaat makkelijk en levering altijd snel! Bezorgers zijn vaak van coolblue zelf en zijn altijd erg netjes en vriendelijk, ze nemen ook oude elektrische apparaten weer mee retour.

JJUT 12-02-2023

de nieuwe winkel is ruim van opzet en verkopers zijn niet zo opdringerig, en desgevraagd vakkundig advies.

Wil 12-02-2023

Ik vind coolblue een fijne shop, met een snelle levering. Ook krijg je een duidelijk overzicht van wanneer je je pakket ontvangt. Item wordt verstuurd in een duurzame en recyclebare verpakking. Top!