Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Thymen 18-07-2021

Snelle bezorging en duidelijke website. Coolblue zet goed de verschillen tussen soortgelijke producten uiteen zodat je beter een keuze kan maken.

Johan 18-07-2021

Snelle levering op de afgesproken tijd, nette prijzen, levering aan de deur (heel vriendelijk) en oude apparaat en verpakkingsmaterialen zonder problemen meegenomen (dat was bij andere shops wel eens anders helaas). Helemaal top!
Van eerdere aankopen kan ik ook zeggen dat de service echt perfect is.

X Bekke 18-07-2021

Strijkijzer besteld. In wirwar van aanbiedingen op internet, bij coolblue snel keuze kunnen maken. Daarnaast ook het goedkoopst, goed verpakt en binnen 24 uur thuis afgeleverd. Top! Heel blij mee en de was is weer gestreken 😃👍🏻

Joost 18-07-2021

Ruim aanbod aan kwaliteitsartikelen, goed keuze advies en vooral snelle levering.

Ina 18-07-2021

Het is fijn dat Coolblue zo snel levert.
Jammer is echter dat de bestelling zonder aan te bellen voor de deur wordt gezet.

Wilma 18-07-2021

Het was al lekker overzichtelijk bestellen bij Coolblue, goede koop en in combinatie met info van de testen van de consumentebond kon ik een wasmachine kiezen die paste. Het proces is duidelijk, communicatie eerlijk en positief. Het brengen was top, 1 trap op, wasmachine geïnstalleerd en waterpas, programmaatje aangezet en daarna kan ie in gebruik genomen. Fijne mannen. Wat wil je nog meer?

Will 17-07-2021

Een makkelijke/goede webside , duidelijke technische uitleg, levering volgens afspraak en prijsgunstig.

Ruudsel 17-07-2021

Mijn bestelling was snel gevonden en besteld
De betaling ging super makkelijk
En de volgende dag werd het al bezorgd
Geweldige service

Barbara 17-07-2021

Het is gewoon heel chill dat je bij Coolblue makkelijk een product kunt kiezen, weet wat je krijgt en geen gezeur hebt met bezorging

SW 17-07-2021

Een winkel met betere service is er niet. Goede producten en adviezen. Als ik iets nodig heb en Coolblue heeft het? Dan is het Coolblue.

Rob 17-07-2021

Telefonisch contact met de bezorger is vriendelijk, correct en behulpzaam. Ook toen ik bij aflevering niet thuis was werd voor het te bezorgen pakket een betere plek gevonden dan ik het voorgesteld.

tygerman 17-07-2021

Goede betrouwbare shop met een groot assortiment en een snelle en goede aflevering aan huis

J.H. 17-07-2021

Gekozen voor deze internet shop omdat de informatie over de modellen, draagbare radio, goed en duidelijk was.
Ik kon aangeven welke dag van bezorging goed uitkwam. Er werd bezorgd met een bakfiets, milieubewust!
Meest verrassend was de vraag van de bezorger of we nog spullen hadden die hij mee retour kon nemen. Onze voorraad oude batterijen heeft hij meegenomen, kwamen wij steeds niet aan toe om weg te brengen. Vanuit onze serviceflat is er in de buurt geen depot voor oude batterijen.
Informatie en reviews over de radio kloppen!

Bakker 17-07-2021

Bestelling en afhalen is vlot verlopen,in de winkel voldoende ruimte i.v.m.Corona
de bediening is vriendelijk

Nordin 17-07-2021

Al mijn aankopen doe ik tegenwoordig bij Coolblue. Nagenoeg altijd alles op voorraad. Beatellen online is zeer gebruiksvriendelijk, ook een bezoekje naar de winkel is aan te prijzen geweldige service en klantvriendelijkheid.

Jessica 17-07-2021

Coolblue komt altijd na wat er wordt beloofd. Op voorraad is ook echt op voorraad en volgende dag in huis klopt ook iedere keer! Voor alles wat ik online wil bestellen, kijk ik eerst op Coolblue.

marije 17-07-2021

duidelijke communicatie over levering, product is goed verpakt in goed formaat doos, geen overdreven grote verpakking. De teksten op de verpakking maken het ontvangen van een pakketje een groot feest.

JVerheij 17-07-2021

Overzichtelijke site, betrouwbare kwaliteit, gelijk de volgende dag in huis.

Karel 17-07-2021

Coolblue is van de meest betrouwbare webwinkels naar mijn mening! Overzichtelijke en informatieve website die ook nog eens vlot werkt. Mis je informatie, dan kun je bellen en weet men direct je vragen te beantwoorden. Snelle levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden mbt de verzendstatus. Is er toch iets misgegaan, dan wordt je direct geholpen, uitermate prettig.

Hampie 17-07-2021

Goederen die ik niet bij onze plaatselijke ondernemers kan kopen, wil ik bij gelegenheid wel eens online bestellen,. het zijn dan met name gadgets. Mijn bestelde horloge had ik eerst ergens anders besteld,. maar werd daar aan het lijntje gehouden,. en toen heb ik deze order maar geannuleerd. Tja ik ben toch niet gek? Vervolgens bij Coolblue het artikel besteld en de volgende dag lag het keurig in de bus! en dat met een glimlach

Joes 17-07-2021

Ik bestelde deze week een Samsung Galaxy A51, omdat ik die al heb en daar heel tevreden over ben. Ik wil graag een backup toestel, oa voor als ik onderweg ben en deze dan ook als routeplanner, muziekspeler kan gebruiken en toch gewoon bereikbaar ben via de andere phone.
Het toestel was de volgende dag in huis, keurig netjes verzegeld.
Door Coolblue ben ik continu op de hoogte gehouden en de afhandeling via de website ging super easy.
Ik heb gekozen voor Coolblue, omdat ik al jaren erg tevreden ben met de goede service.

Ingrid 17-07-2021

Snelle levering, vriendelijke benadering. Ook de extra uitleg op de website over het installeren van het apparaat (printer) waardeer ik.

John 17-07-2021

Goed assortiment en veel voorradig. Snelle afhandeling en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Elwin 17-07-2021

Snelle en goede service! Blij met de ‘Coolblue’s keuze’!
En ik hou van de tone-of-voice van. Coolblue !

Aanrader!

Math 17-07-2021

Zeer snelle bezorging. Goede luidsprekers voor in de auto. Precies zoals beschreven. Zeer tevreden