Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inez 14-04-2022

Super fijne service! Afgelopen vrijdag een VR headset kunnen bestellen na er een tijd voor gespaard te hebben! Super goeie kwaliteit en heb nu al spierpijn van hoeveel ik er gebruik van heb gemaakt.
Service was snel en werd goed op de hoogte gehouden waar het pakketje was.
Begin van de vrijdagavond besteld en had het om 8.30uur op zaterdagochtend al binnen! Echt super tof dat het ook zo snel ging! Zeker aanrader!

Hendry 13-04-2022

Zeer slechte service. Koffiezetapparaat wordt tot 2 keer gerepareerd totdat de garantie verlopen is, en dan wil men alleen tegen kosten repareren. In 2 jaar tijd zeker 6 weken de koffiezetapparaat kwijt geweest. Ik raad Coolblue zeker niet aan en denken niet in oplossingen
Officiele reactie van Coolblue 15-04-2022

Beste Hendry,

Dank je wel voor je review. Via een andere review site hebben wij jouw reeds voorzien van een reactie.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Officiele reactie van Coolblue 15-04-2022

Beste Hendry,

Met vriendelijke groet, Coolblue

Ton Agasi 13-04-2022

top, snelle levering van de kruimeldief. oude mocht aan de bezorger meegegeven worden. Nieuw gelijk opgehangen, opgeladen en gebruikt. Maakt weinig geluid met veel zuigkracht en 2 mondstukken. TOP !!!

John 13-04-2022

Een goede webshop, goede en duidelijke info en betaalbare prijzen.
Producten worden snel geleverd, problemen worden netjes opgelost, eventueel retourneren gaat altijd zonder problemen.
Coolblue is mijn winkel.

MAeth 13-04-2022

Heerlijke duidelijke website met heldere informatieweergave. Altijd een verzendindicatie en eventuele voorraadindicatie. Wordt altijd de volgende dag geleverd, indien op voorraad. Door het proces heen wordt je diverse keren op de hoogte gebracht van de order status en uiteraard krijg je een track & trace link zodra verzonden. Klantenservice is altijd meedenkend en zeer behulpzaam en volledig en vriendelijk. Verpakkingen van de zending zijn ook altijd op orde. Geen overdreven grote dozen voor kleine verpakkingen. Dat is mijn ervaring in de afgelopen 5 jaar met regelmatig een bestelling van diverse electronica en accessoires. Coolblue is mijn To Go leverancier!! Dikke Tien voor Coolblue

Joey 13-04-2022

Opnieuw een prima levering door coolblue. Mijn bestelde pannen zijn netjes ingepakt en op de afgesproken datum bezorgd door PostNL.

Wendy 13-04-2022

Duidelijke omschrijving, snel bezorgd, fijn dat de plus-en minpunten zijn benoemd, product zoals omschreven.

Berend botje 13-04-2022

Ruime keus
Snel en goed geleverd
Handig je kunt zelf de dag van de bestelling aangeven
Zeer tevreden

Gwen 13-04-2022

Snelle en correcte levering, alleen de factuur klopte niet maar dit werd met een snel telefoontje opgelost.

Mischa 13-04-2022

Nette overzichtelijke site met ook de recensies van andere gebruikers, daardoor een goede keuze kunnen maken. Via deze site mijn thuiswerkspullen kunnen bestellen. Mooi pakketje samengesteld, alles netjes verpakt en bezorgd. Helemaal top!

Maartem 13-04-2022

Product is netjes op tijd geleverd. Ook goed gecommuniceerd over het levermoment.

Jos49 13-04-2022

Het artikel (Samsung steelstofzuiger) was scherp geprijsd, nergens goekoper. 's Avonds laat besteld en de volgende dag al in huis. De factuur werd netjes gemaild.

Klant 13-04-2022

Fijne bezorging en snel geleverd. Als ik weer wat moet bestellen, dan doe ik dat zeker bij coolblue

Daniel van Lit 13-04-2022

Perfecte winkel en ze hebben heel veel op voorraad. Vriendelijk personeel en ze kunnen alle vragen beantwoorden.

Chantal 12-04-2022

Jbl carge 5 gekocht met per ongeluk 2 stekker opladers. Heb er 1 retour aangemeld en mag het product gewoon houden en krijg mijn geld terug. Nou deze service vind ik overweldigend! Nog nooit meegemaakt. Kindjes blij met een stekker voor hun tablets.

Ted Drijvers 12-04-2022

Zeer tevreden over het product
Goede service
Hele goede bezorging netjes op tijd
Geweldige bezorgers ze zijn heel erg vriendelijk, geven goed advies en zijn Super behulpzaam
Volgende aankoop willen we weer van coolblue

Kevin 12-04-2022

Aardige mensen, goede service en fijne producten. Snel bezorgd en als het niet bevalt gratis binnen 30 dagen retourneren. Ik kies voor kwaliteit/service ook al is het niet altijd de goedkoopste keuze 😎

Micky 12-04-2022

Snel te vinden wat ik zocht en andere compatibele producten. Tweede kans product was goed verpakt en compleet.

Gianimo Davids 12-04-2022

Snel en goedkoop kunnen bestellen, het was de volgende dag (zondag) geleverd en kwam rond de aangegeven tijd aan.

Op de bevestiging stond “levering tussen 16:53 - 18:53” en om 16:55 had ik het pakketje al in mijn handen.

Fijn dat wanneer ik een optie voor levertijd selecteer deze ook nagekomen wordt!

Marijke 12-04-2022

Coolblue levert exact volgens verwachting op het aangegeven tijdstip. De service is top en de hulp bij de selectie van het artikel vind ik erg prettig. Je krijgt daardoor een kleine selectie met artikelen die volledig voldoen aan je wensen.

Christina 12-04-2022

Dat van die SMILE is niet overdreven. Ik vind het zo leuk hoe het marketingteam van Coolblue continue nieuwe verrassingen voor je in petto heeft. Nu kwam er ineens een hele blije bezorger op een bakfiets langs. Als je dan toch iets moet bestellen dan ga je voor de winkel van die glimlach. Top!

Rik 12-04-2022

Mooie duidelijke website die goed weergegeven is. Duidelijke filter opties en goede bezorging. Zeer tevreden!

Peter van Rongen 12-04-2022

Altijd goed, Ruim assortiment en een goede service.
Prima concurerende prijzen
Prima garantie voorwaarden.
Ik heb er al veel gekocht.

J.W. van Dijk 12-04-2022

Op zich is de webshop goed, alleen vond ik het jammer dat bij het kiezen van de spullen voor de thuiswerkplek niet alleen de artikelen stonden die je voor het tegoed voor de thuiswerkplek mocht kiezen, maar ook andere artikelen die je dan zelf moet betalen. Dit maakt het het uitzoeken lastig omdat de artikelen die mijn 1e keus waren uiteindelijk niet kon kiezen omdat je die niet uit het thuiswerkplek potje kan betalen. Ook is het raar dat je voor een enkele Samsung 24" monitor zelf moet betalen, maar bestel je een dual setje van hetzelfde type, deze wel uit het thuiswerkplek potje kan. Verder wou ik eigenlijk 2 artikelen van de 2e kans kiezen om mijn werkgever niet op kosten te jagen, maar ook dit kon niet met de thuiswerkplek vergoeding, ondanks dat een nieuw artikel dit wel kon. Ook raar was dat een aanbieding van een andere Samsung monitor bij het afrekenen niet verrekend werd, de monitor stond afgeprijsd van €189,- voor €164,-, maar bij het afrekenen werd €189,- gerekend en niet €164,-. Voor mijn gevoel is hier nog wel het één en ander te verbeteren. Voor de rest ging uiteindelijk het sele

Gerard 12-04-2022

Snelle levering per fiets, goed product doet wat ik er van verwacht.
eerst contact gehad en een goed advies gekregen.