Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Arjan 27-06-2021

Goede duidelijk website met goede informatie. Bezorging mooi op tijd. Een sms kwartier voor levering binnen het gestelde tijd vak van een uur.

Dewi 27-06-2021

Naast de scherp geprijsde artikelen en goede service, voorziet Coolblue je ook van alle ingrediënten om je bestelling met een glimlach te plaatsen- en dit is een reden waarom ik graag terugkom bij Coolblue. Daarnaast is de levering ontzettend snel en wordt je als klant voorzien van alle benodigde informatie om zo optimaal te kunnen genieten van je aankoop.

Marc 27-06-2021

Coolblue is een fijne webshop om te bestellen maar ook zeker om vergelijkend warenonderzoek te doen. Wat me tegenwoordig tegenvalt is dat ze veel pakketten uitbesteden aan PostNL waardoor de volgende dag levering vaak niet meer gehaald wordt. Ook deze keer kon PostNL het weer niet waarmaken. 3x toch geen scheepsrecht. Product voldoet verder zoals Coolblue beschreven heeft.

Tom Boonstra 27-06-2021

Vrolijke winkel en vrolijke en vriendelijke bezorgers. En het product is ook precies wat ik verwachtte.

Ed van Vliet 27-06-2021

Snelle correcte levering
Voldoende tussenberichten over de staat van de levering.
Zeer correcte medewerkers die de tv prima hebben geïnstalleerd. Coolblue is absoluut aan te bevelen.

Alexandra 27-06-2021

Makkelijk te vinden, duidelijk uitleg over het product, snel en goed te vergelijken met andere producten. Snel en goed verzonden, in huis op het moment dat was verteld. Happy customer! en niet de eerste keer.

Wouter 27-06-2021

Goede service, werd gelijk geholpen door vriendelijke medewerkers. Kon mijn geplaatste bestelling meteen meenemen. Gemakkelijk betalen.

Patricia 27-06-2021

De site is erg gebruiksvriendelijk, je kan snel vinden wat je zoekt. En de service en levertijd is niks op aan te merken. Artikel was netjes verpakt en zeer snel geleverd (de volgende dag al). Kortom ben zeer tevreden.

Roel 27-06-2021

Coolblue geeft altijd goede iproduct indormatie waarop je moet letten bij aanschaf

Nick Verstijlen 27-06-2021

Altijd vlotte levering, goed verpakt (niet onnodig veel karton) en een altijd vriendelijke klantenservice. En wat Coolblue ook onderscheid van de rest: De glimlach die je al krijgt wanneer je het pakketje ziet. :-)

Marin 27-06-2021

Coolblue is een fijne shop voor allerlei elektronica. Met name computeronderdelen e.a. randapparatuur is er veel keus en de informatie bij het product wordt goed omschreven. Het genoemde bestel ik dan ook vaker bij Coolblue dan elders.
Toch geef ik geen 10, daar de prijzen van bepaalde producten best duur zijn ten opzichte van concurrenten. Echter, de service maakt het goed en vind ik een 9 op zijn plaats.

Folkert 27-06-2021

De website is overzichtelijk en je kunt eenvoudig vergelijkingen maken van de producten. Ik heb al meer producten bij CoolBlue besteld en de bestellingen zijn altijd netjes en goed verpakt en worden op tijd geleverd. Zeker een reden om hier te blijven bestellen.

Jeroen 27-06-2021

Ik had altijd veel vertrouwen in coolblue totdat ik een incomplete zending kreeg !
Heb de laatste tijd veel dure dingen gekocht bij coolblue en verwacht daardoor een goede service als er een keer iets mis gaat ! De laatste zending betrof een Samsung t5 ssd en een macbook de macbook zat in het pakket echter de ssd niet ! Na een telefoontje werd bij gezegd dat ze onderzoek moeten doen en dat, dat vijf dagen kan duren, terwijl als je iets besteld je het in 1 dag thuis hebt ! Ik heb aangegeven dat ik de ssd met spoed nodig heb ivm werkzaamheden en vroeg of ze mij een vervanging konden opsturen . Dit was niet mogelijk ! Ik vind dit raar ! Er gaat bij hun iets mis en ik ben nu de dupe ! Heb wel een tegoedbon van € 10 gekregen !

Jac 27-06-2021

Duidelijke afspraken die ook zeer goed nageleefd worden .zeer goede communicatie.

Ron 27-06-2021

Al jaren gewoon de beste winkel èn webwinkel. Altijd correct. Altijd vlot levering. Altijd goede afhandeling, ook als er eens iets mis gaat. Nooit moeilijk doen. Een voorbeeld voor anderen.

Frits Visser 27-06-2021

Wij hebben twee splitters voor wifi besteld bij Cool Blue. Omdat we er twee bestelden, kregen we 4% korting. Uiteindelijk bleken we er maar een nodig te hebben. Terug gestuurd en binnen de kortste keren het geld terug. Alles was in de kortste tijd verstuurd en naar volle tevredenheid geregeld. De 4% is ook buiten beschouwing gehouden , wat niet had gehoeven. Super service en iedereen aan te bevelen.

Jeannette 27-06-2021

Ik koop graag iets bij Coolblue. Waarom? Omdat je makkelijk verschillende producten met elkaar kunt vergelijken. Erg handig! Daarnaast vind ik de shop van Coolblue een vrolijke, vriendelijke, positieve uitstraling hebben. Hou ik van!! Niet andere shops afkraken maar uitgaan van je eigen product en service. Bovendien koop ik graag bij een Nederlands bedrijf. Last but zeker not least: De e-mails die je na de aankoop krijgt vind ik lief, leuk en aardig. Zeker niet irritant. Wat vaak wel zo is. Ik moet er altijd om glimlachen. O ja, ik heb ooit een tablet gekocht die niet goed functioneerde: Super opgelost!

L. 27-06-2021

Duidelijke uitleg bij de producten en de optie om producten met elkaar te vergelijken maakt het voor de consument extra makkelijk om uiteindelijk de juiste keuze te maken. Geen verrassingen achteraf.
Fijn dat er (meestal) een filmpje met uitleg van een vriendelijke coolblue medewerker bij zit. Dit is niet alleen informatief maar maakt het ook persoonlijker.
Al met al een uitstekende site/winkel, ik ben zeer tevreden!

Willem 27-06-2021

Hele goede service en snelle levering. Altijd enthousiaste mensen aan de telefoon. Erg leuke reclame waar je vrolijk van wordt. Veel beter dan bol.com ( die ook niwt skecht zijn hoor, maar duur en onpersoonlijk)

Deckers 26-06-2021

Ruime keuze, goede prijs. Snelle levering. Goede communicatie wanneer geleverd word

Huub 26-06-2021

Ik bestelde een stofzuiger en ontving die exact volgens afspraak twee dagen later. De oude stofzuiger kon ik kosteloos aan de bezorger meegeven. Zeer tevreden.

Sue 26-06-2021

Klant voor het leven. Geweldige klantservice, hun motto "alles voor een glimlach" klopt helemaal.

Claus 26-06-2021

Prijs was aantrekkelijk en de levering ging snel en is netjes afgeleverd.
Alles naar wens.

MG 26-06-2021

Coolbleu maakt het makkelijk om een keuze te maken door opties aan te klikken.

Jeanneke 26-06-2021

Duidelijke site, goede prijs en tijdig bezorgd door een hele vriendelijke jongeman.