Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Derix 04-07-2021

De service was snel en correct
De precieze tijd van levering scoort zeer hoog, een voorbeeld voor andere leveranciers...

A.M. Muller 04-07-2021

Omdat het product bij CoolBlue het goedkoopst was, geen verzendkosten werden berekend en de bezorger het product binnen de afgesproken tijd met een 'big smile' afleverde, geef ik Coolblue het cijfer 10!

Hendrik 04-07-2021

snel efficient en snel geleverd. courier uiterst vriendelijk en bracht het pakket tot 5 hoog met trap zonder te vragen. Chapeau courier!

Ans van der Kroef 04-07-2021

Aanvankelijk ging de bestelling niet zoals gebruikelijk naar op 30 juni 2021 is door uw installatiedeskundige Eric alles tot meer dan volle tevredenheid opgelost. Een deskundige vriendelijke servicegerichte monteur!

nu niet meer 04-07-2021

Geen klantgericht antwoord op mijn vraag waarom ik mijn oude stofzuiger niet mee kon geven?
Desbetreffende formulier wordt ergens in de info genoemd. Zeer onduidelijk dat je eerst een retouretiket moet downloaden.
Ben slecht ter been kreeg advies dat ik dan maar aan de buren hulp moest vragen.

Janet 03-07-2021

Snelle levering, duidelijke productinformatie op de website , vriendelijke en vakkundige bezorgers/installateurs.

peter 03-07-2021

Goed overzicht van beschikbaarheid producten, goede uitleg, goede foto's van het product, gemakkelijk te vergelijken met andere producten en veel reviews beschikbaar.

Jeet 03-07-2021

Great service and quick delivery!
would be great to include customer service number with the delivery package to assist for assembly or for technical help

thank you.

Lydia schmitjes 03-07-2021

Ik had een nieuwe wasmachine gekocht en kwamen 2 jongens brengen, heb zelden zulke aardige jongens meegemaakt die iets kwamen bezorgen,mede door hen ga ik zeker vaker bestellen bij coolblue

Bert 03-07-2021

Makkelijk bestellen. Supersnelle levering, hoewel ik het pakketje bij Post NL heb opgehaald.

fransje 03-07-2021

kan er eigenlijk geen antwoord op geven. Ben blij dat ik weet hoe ik moet bellen een apps leze/versturen. Meer kan ik ueberhaupt niet meer. Kennelijk te oud om het hoe en wat nog te kunnen opslaan.

lin 03-07-2021

De beste elektronika winkel. Nooit gedoe met omruilen of garantie, goed advies, veel keuze.

J de Haan 03-07-2021

Bestelde werd keurig op tijd gebracht door een beleefde nette man met een vriendelijk praatje. Het bestelde werkt prima dus ik ben blij

Anoniem 03-07-2021

Moest een uur in de rij wachten en een kwartier binnen de winkel om een bestelling op te halen bij een coolblue winkel. Ondertussen liepen er mensen binnen die een afspraak hadden om een product te kopen. Heel jammer dat je geen afspraak kunt maken als je al een product hebt aangeschaft.
Anoniem999999 08-07-2021

Is dit jullie reactie? Geen tegemoetkoming, geen genoegdoening?

Officiele reactie van Coolblue 08-07-2021

Beste,

Dank je wel voor je review. Balen zeg, zolang wachten voor een simpele ophaling. Wij begrijpen dat je baalt.

Wij doen er alles aan om de wachttijden zo kort en plezierig mogelijk te maken. Sorry voor het ongemak.

Coolblue

Paul 03-07-2021

Groot assortiment, goede en snelle levering
Goede service met vriendelijke medewerkers (sters)

Arnold Blekkink 03-07-2021

Bestellen is eenvoudig en de levering was snel. Alleen het bezorgen en vooral het plaatsen van de machines verdient een dikke onvoldoende.
Niets van een glimlach en het leek er alleen om te gaan zo snel mogelijk weer weg te zijn.
De machines stonden (wat bij een controle van mij achteraf bleek) niet waterpas en ook scheef ten opzichte van elkaar. Zowel in de breedte als in de diepte. Geen gezicht, maar volgens de mannen kon dat niet anders vanwege de vloer. Vloer is echter niets mis mee. Heb het zelf allemaal overgedaan en was wel wat werk zo alleen, maar geen probleem.
Officiele reactie van Coolblue 08-07-2021

Beste Arnold,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Jouw feedback wordt binnen Coolblue besproken om herhaling te voorkomen.

Ondanks het ongemak, veel plezier met jouw aankoop.

Coolblue

Michiel 03-07-2021

Ondanks dat oude stofzuiger die ik ook bij Coolblue heb gekocht snel stuk is gegaan, half gerepareerd is door Coolblue of hun oartner ben ik toch zeer tevreden met de oprechte heldere en snelle service. Vandaar dat de nieuwe stofzuiger ook bij Coolblue is gekocht 😀

Jos 03-07-2021

Een snelle en foutloze bezorging, een duidelijke website en dan ook nog een scherpe prijs! Klasse dus!

Erik 03-07-2021

Het bestelde werd binnen een dag geleverd. Prima. Ook werd een goede uitleg per e-mail gezonden.

Xandra 03-07-2021

Producten makkelijk te vinden op de site en je kan ook producten vergelijken, dat is heel handig.
Snelle levering en hele goede klantenservice.
Vaak ook de laagste prijs.

Cc 03-07-2021

Veel keuze, je
kunt op vele Manieren zoeken.
Zaterdags besteld, helaas was de mogelijkheid tot zondag leveren vol.maar donderdag geleverd , mooi op tijd.
Netjes geïnstalleerd en alles van verpakking etc weer meegenomen.
Zeer tevreden!

Frank 03-07-2021

Superfijne en betrouwbare online winkel, met scherpe prijzen. Ik kijk ook naar andere online shops maar kom meestal toch bij Cool Blue uit. Ook de uitgebreide vergelijkingsoverzichten zijn heel handig.

Fortu (schuilnaam dus) 03-07-2021

Had een kado gekocht voor iemand. Een aantal dagen later krijg ik een mail om aan te geven hoe tevreden ik ben over cool blue. In de mail stond precies beschreven wat ik gekocht had, weg verrassing.

Ronald 03-07-2021

Keurig en snel geleverd, maar helaas kon de oude stofzuiger niet meegenomen worden zodat ik naar het milieuplein van de gemeente moest. Dat is toch een minpunt. De website geeft immers aan dat het oude apparaat kan worden mee gegeven. Post.nl doet dat niet.

MarkBrandweer 03-07-2021

De levering is meestal snel en als een cadeautje, als er iets is benaderen ze het altijd positief. e-mailen werkt niet bij hun, ze kunnen met hun systeem de geschiedenis niet terug zien. Dus als je een reactie of antwoord geeft in de zin van "JA, stuur mijn reparatie terug", dan antwoorden ze in de trant van "huh, waar gaat dit over, wie bent u?" niet echt profi... appen gaat beter.